تبریک سال 1399 وب سایت طراحی پویا و ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت در سال جدید

فهرست مطالب

ضمن عرض تبریک سال 1399 به مشتریان گرامی و آرزوی سلامتی، بهورزی و موفقیت‌های علمی بیشتر در سال جدید، در این یاداشت به برخی از ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت در سال پیش رو خواهیم داشت.

خدمات تهیه پاورپوینت در سال 1398

در سال 1398 که گذشت ما توانستیم حدود 400 پرزنتیشن که عمدتا با هدف ارائه در کشور ایران بود، را انجام دهیم.

افتخار داشتیم تا علاوه بر ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت به مشتریان قدیمی خود، مشتریا جدیدی را به دایره ی خدمات پاورپوینت خود اضافه کنیم.

ما توانستیم در زمینه ارائه خدمات پاورپوینت شرکتی، با بزرگترین شرکت‌ها و موسسات خصوصی و دولتی و همینطور معاونت‌های مختلف وزارت خانه‌های مختلف در کشور ایران فعالیت و همکاری داشته باشیم.

وب سایت طراحی پویا در سال 1398 توانست خدمات تهیه پاورپویت خود را برای شرکت‌های مختلف خارجی که در ایران نیز فعالیت داشتند، پاورپوینت طراحی کنید.

ما توانستیم یک تجربه بی نظیر با نمره عملکرد عالی در حدود 98 درصد از پروژه‌های خود را بدست آوریم که افتخار تحسین برانگیز برای خود می‌دانیم.

تمامی کارهای تحویلی که جنبه عمومی دارند و اطلاعات محرمانه نداشته‌اند، در کانال تلگرام ما با عنوان سفارش انجام پاورپوینت بروزرسانی شده است و شما می‌توانید نمونه کارهای پاورپوینت و تم‌های طراحی شده در سطح‌های مختلف پاورپوینت ارائه شده را مشاهده کنید.

خدمات تخصصی ما در سال 1398

ما توانستیم در سال 1398 تحول عظیمی در زمینه ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت و پرزنتیشن در کشور ایران بوجود آوریم.

رونمایی از سطح مدرن (پرزی) در محیط پاورپوینت را در اسفندماه 1397 به مشتریان خود قول داده بودیم و نمونه کارهایی از آن را ساختیم.

با شروع فروردین 1398 توانستیم این سبک از پاورپوینت را برای مشتریان خود فعال کنیم که با شروع تابستان 1398 به شکل چشمگیری این سطح مورد استقبال قرار گرفت.

ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت

گفتنی است که این سبک برای اولین بار در کشور ایران و به صورت کاملا انحصاری توسط تیم طراحی پویا تولید می‌شود.

همچنین در مهرماه 1398 توانستیم یک سبک جدید به اصطلاح سه بعدی نامیده می‌شود را در زمینه ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت رونمایی کنیم.

ما تونستیم در سال 1398 در بخش ترنزیشن های پاورپوینت تحول بزرگی بوجود آوریم و یک محیط کاملا شاد را برای مباحث شما آماده کنیم.

برنامه ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت در سال 1399

ما همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم و در حال طراحی سبک‌های بی نظیر و متفاوت برای جلسات شما هستیم که به زودی از آنها رونمایی خواهیم کرد.

برنامه‌های مهم ما در سال پیش رو در زمینه ارائه حداقل یک سبک جدید پاورپوینت و همچنین در زمینه خدمات نریشن با استفاده از پاورپوینت و کاهش چشمگیر هزینه‌های شما خواهد بود.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، ما در حال برنامه‌ریزی هستیم که با همکاری با سازمان صدا و سیما و معلمان، این مشکل بوجود آمده را به حد مطلوبی مدیریت کنیم. در این زمینه ما آماده همکاری کامل با مراجع ذکر شده در زمینه ارائه خدمات تخصصی پاورپوینت هستیم.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری