تحویل سفارش پاورپوینت فوری انگلیسی | آموزش سفارش پاورپوینت

فهرست مطالب

در این یاداشت به گزارش تحویل سفارش پاورپوینت یکی از پروژه‌های اخیر وب سایت طراحی پویا خواهیم پرداخت و مراحل پشت سر گذاشته شده در بخش سفارش تا بخش تحویل پروژه را برای شما بازگو خواهیم کرد تا با نحوه سفارش پاورپوینت و پروژه‌های خود و تحویل کار بیشتر آشنا شوید.

درخواست تهیه پاورپوینت

مشتری پس از بازدید از وب سایت طراحی پویا، توضیحات و لیست قیمت‌های پاورپوینت را مشاهده کرد و با شماره تماس 09162026676 تماس گرفت و درخواست تهیه پاورپوینت از 3 مقاله انگلیسی را به ما گزارش داد.

پس از ارسال فایل‌های مقاله‌های ISI توسط مترجم و متخصص سایت مورد بررسی قرار گرفت. در این سفارش مشتری درخواست تهیه 2 فایل پاورپوینت از مقالات ارسالی داشت.

پس از برآورد قیمت ترجمه، خلاصه، تایپ و تهیه پاورپوینت سطح حرفه‌ای گزارش به مشتری داده شد و پس از تایید، پیش پرداخت مربوطه صورت گرفت.

روند شروع کار سفارش پاورپوینت

پس از دریافت پیش پرداخت، کار توسط متخصص خلاصه و سپس ترجمه شد. این روش کار باعث کاهش هزینه مشتریان میشود، در صورتی که متخصص وجود نداشت شما باید فایل خود را به طور کامل ترجمه و بعد خلاصه می‌کردید که حدود 50 درصد هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.

ما با اینکار کمک کردیم تا هزینه ها 50 درصد برای مشتری کاهش پیدا کند.

تحویل سفارش پاورپوینت فوری

پس از تهیه خلاصه، مطالب در فایل ورد تایپ شده و برای متخصص در بخش طراحی پاورپوینت ارسال گردید.

تهیه فایل خلاصه از مقاله

در این پروژه علاوه بر خلاصه‌سازی مقاله‌ها جهت ساخت پروژه پاورپوینت، یک نسخه خلاصه خاص مخصوص جهت توضیحات بیشتر برای هر اسلاید تهیه گردید و زودتر از موعد برای مشتری ارسال گردید تا به موضوع کامل مسلط شود.

در اصل دو فایل خلاصه تهیه گردید، فایل اول جهت تسلط مشتری و فایل دوم جهت طراحی در پاورپوینت، این امر کمک می‌کند تا شما تسلط فوق العاده‌ای به مطالب خود پیدا کنید.

تحویل سفارش پاورپوینت

در مرحله آخر برای تحویل سفارش پاورپوینت مشتری مابقی هزینه دریافت گردید و فایل‌های پاورپوینت همراه با نسخه PDF برای مشتری ارسال گردید.

فایل‌های ارسالی پاورپوینت با پسوند PPTX و متناسب با ورژن 2016 پاورپوینت بود.

درخواست تحویل سفارش پاورپوینت فوری

جهت انجام کلیه سفارش‌های پاورپوینت برای سمینارهای دانشجویی، شرکتی، سخنرانی، کارگاه و دانش آموزی و… شما می‌توانید بدون محدودیت درخواست خود را برای ما ارسال کنید و بهترین کیفیت ممکن را با قیمت ارزان دریافت کنید.

جهت سفارش پاورپوینت خود می‌توانید با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل کنید.

مشاهده نمونه کارهای تحویل سفارش پاورپوینت

وب سایت طراحی پویا، به صورت روزانه از طریق کانال تلگرام انجام پاورپوینت (جهت پیوستن به کانال اینجا را انتخاب کنید) پروژه‌های تحویلی مرتبط با پاورپوینت و پوستر را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. این نمونه کارها به صورت فایل پاورپوینت، عکس و ویدئو است. شما می‌توانید با پیوستن به کانال تلگرامی وب سایت طراحی پویا، از این امکانات بهره‌مند شوید.

همچنین با مراجعه به صفحه مشاهده نمونه کار پاورپوینت می‌توانید آخرین نمونه کارهای بروز شده در سایت را مشاهده کنید یا از طریق کانال آپارات وب سایت طراحی پویا می‌توانید جدیدترین کلیپ‌های آموزشی و نمونه کار پاورپوینت را مشاهده کنید (جهت پیوستن به کانال آپارات اینجا را انتخاب کنید).

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری