تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه همراه با تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

فهرست مطالب

وب سایت طراحی پویا در زمینه خدمات پرزنتیشن در کشور ایران فعال است. اگر شما نیز برای تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه با مشکل رو به رو هستید، دیگر نیاز به داشتن استرس نخواهید بود! ما آماده‌ایم تا شما را کمک کنیم. برای جزئیات بیشتر با این یاداشت همراه باشید.

خدمات تهیه پاورپوینت

ساخت پاورپوینت با هر هدفی ممکن است برای شما پیش بیاد، از ساخت پرزنتیشن برای سمینار و جلسه دفاع گرفته تا تهیه کلیپ‌های تبلیغاتی و…

تهیه پاورپوینت در سال 2019 زیاد برای شما مشکل نیست ولی ساخت یک پاورپوینت زیبا با رعایت اصول علمی و تاثیر روی مخاطبین شما نیاز به داشتن دانش‌های مختلف از جمله تسلط به اصول علمی در کشور مرجع، گرافیک، نرم افزارهایی همچون فتوشاپ، اکسل و… دارد.

خدمات پاورپوینت در وب سایت طراحی پویا به صورت کاملا تخصصی قابل انجام است و این خدمات یا اصطلاحا سفارش پاورپوینت با کمترین تعرفه در کشور ایران و همچنین بهترین کیفیت موجود برای ساخت پاورپوینت فوری قابل اجرا است.

پایان نامه و جلسه دفاع

اکثر دانشجویان پس از رسیدن به مقطع کارشناسی ارشد، از سال دوم نیاز به نگارش پایان نامه هستند. هنگامی که پروسه یکساله برای دانشجویان ارشد و 3 ساله برای دانشجویان دکترا به اتمام می‌رسید و رساله آنها آماده می‌شود، لازم است تا با حضور اساتید راهنما، مشاور و داوران از پایان نامه از رساله خود دفاع کنند.

جلسه دفاع یکی از مهمترین بخش‌های یک روند علمی برای دانشجویان است.

(جهت سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه اینجا را انتخاب کنید)

شما در جلسه دفاع می‌توانید یکی از بهترین عملکردهای ممکن را برای دانشکده به ارمغان بیاورید و تمام حضار را تحت تاثیر فایل پاورپوینت پایان نامه خود کنید.

با یک فایل پرزنتیشن عالی پایان نامه شما می‌توانید نقاط قوی کار خود را به چشم بیاورید و نقاط ضعف خود را به راحتی پوشش بدید.

روند تبدیل پایان نامه به پاورپوینت و تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه

جهت تهیه یک فایل پاورپوینت جلسه دفاع شما باید محتوای پایان نامه خود که معمولا بین 80 تا 230 صفحه متغییر است (با توجه به مقطع تحصیلی و اصول نگارشی دانشگاه) باید یک پاورپوینت برای زمان 20 تا 40 دقیقه تهیه کنید.

اصول و رعایت در تهیه خلاصه‌سازی از پایان نامه جزء اولین گام شما در تهیه یک فایل پاورپوینت است.

در تهیه یک فایل پایان نامه جلسه دفاع لازم نیست تمام موارد رساله در آن گنجانده شود و صرفا مطالب اصلی مرتبط با کار شما باید در آن تهیه شود (سفارش خلاصه سازی پایان نامه جلسه دفاع).

پس از آماده شدن مطالب پایان نامه نوبت طراحی است.

قدم اول در تهیه پاورپوینت پایان نامه ساخت یک تم پاورپوینت متناسب با پایان نامه شما است.

پس از تهیه قالب پاورپوینت پایان نامه شما باید مطالب خلاصه شده خود را در پاورپوینت طراحی کنید. در زیر چند تم طراحی شده توسط وب سایت طراحی پویا را می‌توانید مشاهده کنید.

نمونه کار پاورپوینت زیبای پایان نامه

نمونه پاورپوینت پایان نامه دکترا و کارشناسی ارشد نمونه کار پاورپوینت جلسه دفاع نمونه کار پاورپوینت جلسه دفاع دکترا و فوق لیسانس نمونه کار پاورپوینت دفاع دندانپزشکی

تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه

جهت تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه تنها کافی است با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید.

همچنین خدمات وب سایت طراحی پویا به تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه خلاصه نمی‌شود و ما می‌توانیم در روند خلاصه‌سازی پایان نامه شما نیز در کنار شما باشیم و این بخش از کار شما را نیز انجام دهیم.

جهت مشاهده نمونه کارهای تهیه پاورپوینت‌های زیبای پایان نامه شما می‌توانید به کانال تلگرام سفارش انجام پاورپوینت مراجعه کنید (@designpooya) و یا به صفحه مشاهده نمونه کار پاورپوینت در وب سایت سر بزنید.

برای مشاهده تعرفه پاورپوینت نیز می توانید به صفحه لیست قیمت پاورپوینت مراجعه کنید و از جدیدترین و ارزان‌ترین تعرفه‌های طراحی پاورپوینت مطلع شوید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری