راهنمایی انجام PowerPoint (پاورپوینت) پایان نامه در سال 1403

فهرست مطالب

انجام PowerPoint (پاورپوینت) برای پایان نامه جزو حساس‌ترین پرزنت‌هایی یک شخصیت علمی است، در این یاداشت به شما کمک خواهیم کرد تا نحوه سفارش انجام پاورپوینت توسط وب سایت طراحی پویا را به راحتی یاد بگیرید.

چرا انجام PowerPoint پایان نامه؟

ساخت پاورپوینت معمولا برای یک ارائه کاربرد دارد، چرا که نرم افزار پاورپوینت برای ساخت پرزنتیشن توسط شرکت مایکروسافت تهیه شده است. با توجه به کرک شدن این نرم افزار در کشور ایران، بسیاری از ایرانی‌ها علاقمند هستند تا کلیه کارهای پژوهشی خود را از طریق شرکت ماکروسافت انجام دهند.

از جمله نرم افزارهایی که یک پژوهشگر برای پایان نامه خود با آن مواجه است، نرم افزار ورد، اکسل و پاورپوینت است که به شما کمک می‌کند تا از نگارش یک پایان نامه تا دفاع از آن، به راحتی پژوهش خود را تکمیل کنید.

از طرفی ساده بودن کار با آن تو تغییرات کم در ورژن‌های جدید این مجموعه، به بسیاری از ایرانی‌ها این نوید را داده است تا با فراگیری آن در مقاطع تحصیلی مختلف، این نرم افزارها را به خوبی فرا گیرند.

از طرفی ساخت یک پرزنتیشن توسط پاورپوینت به راحتی توسط اکثر افراد با مدت زمان کمی قابل انجام است. ولی ساخت پاورپوینت برای جلسه دفاع همانند بسیاری از درس‌های ترمیک که شما در دانشگاه گذارنده‌اید، مهم است و دارای پیچیدگی‌های خاص خود هست.

به همین دلیل است که اکثر رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان را مجبور به ساخت پاورپوینت و ارائه کلاسی می‌کنند تا برای جلسه دفاع و نحوه ارائه یک مطلب علمی آماده کنند. همین امر منجر به اهمیت دوچندان انجام PowerPoint می‌شود.

 

چرا انجام PowerPoint پایان نامه مهم است؟

اکنون که در مورد اهمیت انجام PowerPoint در بالا صحبت کردیم، لازم است تا از اهمیت ساخت پاورپوینت برای رساله صحبت کنیم. همانطور که در گذشته و در مقالات مختلف از اهمیت یک ارائه عالی در مورد جلسه دفاع سخن گفته بودم، یک ارائه جلسه دفاع، صرفا جمع آوری مطالب پایان نامه شما و پرزنت کردن آن نیست.

با توجه به اینکه داورانی در جلسه دفاع شما حضور دارند، مشاهده می‌شود که در اکثر داوری‌ها، به نحوه پرزنت کردن دانشجویان ایرادات اساسی گرفته می‌شود، چرا که یکی از اهداف ارائه دادن، آمادگی شما دانشجویان برای پرزنتیشن‌های مهم است.

متاسفانه همچنان خیلی از دانشجویان متوجه ساخت یک ارائه استاندارد علمی نیستند و همین امر منجر به زیر سوال رفتن پایان نامه شما و استاد راهنمایی شما می‌شود.

برای ساخت پاورپوینت پایان نامه آن هم برای یک جلسه دفاع، معمولا برای جلوگیری از موارد ذکر شده، شما لازم است با استاد راهنمای خود مشورت کنید و پس از آن آماده جلسه دفاع شوید.

حال اگر شما به هیچ یک از استانداردهای علمی مربوط به یک ارائه آشنایی نداشته باشید، علاوه بر اینکه با نحوه پرزنت یک پایان نامه با اطلاعات بسیار زیاد در زمان کم نیستند، ضعف شما در همان اول کار نماینگر خواهد بود و شما را با استرس‌های زیادی روبه رو خواهد کرد.

سفارش درست کردن پاورپوینت حسابداری برای پایان نامه

چه مباحثی در انجام پاورپوینت مهم است؟

یک مسئله اصلی در زمینه ساخت پاورپوینت پایان نامه علاوه بر رعایت اصولی علمی یک ارائه که متاسفانه 99 درصد از دانشجویان از آن مطلع نیستند و صرفا با انجام ده‌ها ارائه در حضور اساتید و… بدست می‌آید، تهیه و خلاصه‌سازی مطالب پایان نامه برای جلسه دفاع است.

یک دانشجو موقع آماده کردن پرزنت پایان نامه خود نمی‌داند باید از چه مطالب پایان نامه خود برای جلسه دفاع استفاده کند و از طرفی خیلی از دانشجویان با مفهوم پاورپوینت آشنا نیستند و متاسفانه صرفا مطالب پایان نامه خود را در پاورپوینت کپی پیست می‌کنند که امر اکثرا در فصل 4 که دارای دیتا و جداول هست، بسیاری از دانشجویان را با مشکل بهم ریختگی اعداد و… در پاورپوینت مواجه می‌کند.

این بهم ریختگی متاسفانه منجر به گذاشتن اسکرین شات در پاورپوینت می‌شود که بسیار کیفیت پرزنت شما را کاهش خواهد داد.

راه حل برای این مشکلات چیست؟

وب سایت طراحی پویا با انجام بیش از 150 پرزنت پایان نامه در سال 1397 یک انتخاب صحیح پیش روی شما است. حداقل زمانی که شما برای تهیه یک پایان نامه گذاشته اید، یکسال زمان است. آیا با هزینه‌های هنگفتی که برای نگارش این پایان نامه انجام داده‌اید، حاضر هستید ساخت پاورپویت ضعیفی که می‌تواند کل تز و رساله شما را زیر سوال ببرید، خود را از اهمیت این پرزنت منصرف کنید؟

ما آماده‌ایم تا با کمترین زمان و ارزان‌ترین هزینه پاورپوینت، به شما کمک کنیم تا یک ارائه اصولی و علمی عالی برای پایان نامه خود آماده کنید. ما می‌توانیم در زمینه خلاصه‌سازی مطالب پایان نامه در کنار شما باشیم و همچنین اگر مطالب را برای ارائه آماده کرده باشید، یک طراحی حرفه‌ای و فوق العاده را برای شما تهیه کنیم.

برای دیدن هزینه‌های مرتبط با طراحی می‌توانید به صفحه لیست قیمت پاورپوینت ما مراجعه کنید و انجام PowerPoint خود را سریعتر تکمیل کنید.

7 هزینه پاورپوینت را در این مقاله مشاهده کنید و سفارش پاورپوینت خود را تکمیل کنید.
سفارش پاورپوینت همراه با دریافت لیست قیمت پاورپوینت

سطح‌های پاورپوینت متناسب با پایان نامه در 4 قیمت مختلف آماده شده است تا هر دانشجویی با توان مالی مختلف بتواند از این امکانات علمی بهره‌مند شود.

چگونگی تکمیل سفارش انجام پایان نامه

در نهایت در این آموزش به شما نحوه سفارش پاورپوینت پایان نامه را آموزش خواهم داد تا در کمترین زمان بتوانید پروژه ساخت پاورپوینت پایان نامه خود را سریع ثبت کنید. بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت‌های اینترنتی

شما می‌توانید با استفاده از شماره تماس 09120487378 سفارش انجام PowerPoint خود در زمینه پایان نامه یا پرپوزال و حتی سایر ارائه های موجود دانشگاهی یا خارج از دانشگاه با کارشناس مربوطه مطرح کنید و پس از دریافت مشاوره رایگان و پاسخ دهی به تمام سوالاتی که ذهن شما را درگیر پروژه پایان نامه کرده است. پروژه خود را تکمیل کنید.

نمونه کارهای ساخت پاورپوینت پایان نامه

شما می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرام انجام پاورپوینت پایان نامه ما از جدیدترین نمونه کارها و تم های موجود برای ساخت یک پاورپوینت حرفه ای جلسه دفاع مطلع شوید. برای دیدن تمامی نمونه کارهای پایان نامه در کانال، می توانید هشتک پایان نامه را داخل کانال جستجو کنید تا به راحتی نمونه کارها را مشاهده کنید یا با استفاده از شماره تماس ذکر شده در بالا، از مدیر کانال بخواهید تا نمونه کارهای مرتبط با پایان نامه را برای شما ارسال کنند.

از طرفی شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه کارهای زیبای پاورپوینت و همچنین شما می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه دریافت تخفیف انجام پاورپوینت از خدمات مرتبط با سفارش انجام پاورپوینت وب سایت طراحی پویا مطلع شوید.

 

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری