سفارش پاورپوينت پروپوزال تمامی رشته ها در تهران و شهرستان ها با تخفیف 20 درصد

فهرست مطالب

اولین قدم برای نگارش یک پایان نامه، تهیه پروپوزال و پیروی آن، دفاع از پروپوزال است. ما آماده هستیم تا سفارش پاورپوينت پروپوزال شما را به نحوه عالی انجام دهیم.

پروپوزال چیست؟

پروپوزال اولین قدم برای نگارش یک رساله در مقطع دکترا یا کارشناسی ارشد است.

شما در پروپوزال ایده و طرح پژوهشی که مد نظر دارید را در قالب پروپوزال به صورت پیشنهاد در فرم‌های خاص، آماده می‌کنید و پس از آن با اصلاحاتی که استاد راهنما و مشاور شما اعمال می‌کنند، در گروه دانشکده خود تصویب می‌کنید.

پس از آن شما با توجه به تعهدی که پروپوزال در مورد فرضیات، اهداف و سوال‌های تحقیق خود داده‌اید، شروع به نگارش پایان نامه خود خواهید کرد.

چرا دفاع از پروپوزال باید انجام بدیم؟

دفاع از پروپوزال در همه‌ی دانشگاه‌ها مرسوم نیست. برخی از دانشگاه‌ها و گروه‌های آموزشی، جهت آشنایی دانشجویان با ارائه یک طرح پژوهشی در یک محیط آکادمیک، دانشجویان را آماده جلسه دفاع می‌کنند.

سفارش پاورپوینت پروپوزال فوری

از طرفی در این جلسات، حضور استاد مشاور یا داور، به شما کمک خواهد کرد تا در صورتی که نیاز مجدد به اصلاح پرپوزال دارید، این موارد به راحتی انجام گیرد و در نگارش پایان نامه شما، مسئله‌ای بوجود نیاید.

مباحثی که در ارائه پروپوزال لازم است

معمولا در طرح پیشنهادی شما که در قالب پروپوزال آماده شده است، فصل اول، فصل دوم و فصل سوم به صورت کلی آماده می‌شود. لذا شما صرفا در مورد کلیات، پیشینه و مباحث نظری و در انتها روش اجرا کار خود باید صحبت کنید.

معممولا برای دفاع از پروپوزال 10 الی 15 دقیقه زمان وجود دارد. برای همین شما باید تعداد اسلایدهای خود را متناسب با این زمان، آماده کنید.

چرا سفارش پاورپوينت پروپوزال بدهیم؟

اگر شما آمادگی لازم جهت تهیه مطالب پاورپوینت پروپوزال خود را ندارید یا زمان کافی برای انجام این مسئله وجود ندارد. قادر خواهید بود تا با برقراری ارتباط با کارشناسان وب سایت طراحی پویا، به سادگی سفارش پاورپوینت پروپوزال خود را به صورت علمی آماده کنید.

از طرفی در صورتی که آشنایی کافی با طراحی پاورپوینت و اصول علمی پاورپوینت ندارید، پیشنهاد جدی ما استفاده از خدمات وب سایت طراحی پویا در زمینه پرزنتیشن پروپوزال است.

همکاران وب سایت طراحی پویا با انجام صدها پروژه پاورپوینت پروپوزال به تمام جزئیات این جلسه آگاهی کامل دارند و می‌توانند با رعایت استانداردهای علمی موجود برای یک ارائه، خیال شما را برای این جلسه راحت کنند.

قیمت سفارش پاورپوينت پروپوزال چقدره؟

برای تهیه پاورپوینت سمینار یا پاورپوینت پروپوزال دو مرحله وجود دارد:

مرحله اول: خلاصه‌سازی پروپوزال متناسب با اصول علمی جلسه دفاع

مرحله دوم: طراحی علمی پاورپوینت یا پرزی برای جلسه دفاع پروپوزال

لازم است در هنگام قیمت‌گیری، مشخص کنید کار شما از چه مرحله‌ای باید شروع شود. اگر شما مرحله اول را انجام داده باشید، می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت به راحتی از هزینه‌های موجود در سبک‌های طراحی مختلف مطلع شوید.

در صورتی که انجام صفر تا صد پروژه پرپوزال خود را می‌خواهید ما انجام دهیم، با شماره تماس 09120487378 یا 09162026676 در تماس باشید تا در مورد هزینه‌های موجود به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه

چگونه سفارش پاورپوينت پروپوزال بدهم؟

برای سفارش انجام پاورپوینت پروپوزال کافی است با کارشناسان وب سایت طراحی پویا در ارتباط باشید تا در مورد نحوه انجام و تهیه پاورپوینت پرپوزال شما را راهنمای کنند.

راه‌های ارتباطی با کارشناسان وب سایت طراحی پویا:

شماره های تماس: 09120487378 یا 09162026676

تلگرام یا واتساپ: با استفاده از شماره‌های ذکر شده می‌توانید در تلگرام یا واتساپ با کارشناس مربوطه به صورت 24 ساعت در ارتباط باشید.

ایمیل: amirshahtori@gmail.com

سفارش پاورپوینت پروپوزال خارج از کشور

کلیه خدمات تهیه پاورپوینت برای تمامی ایرانیان عزیز خارج از کشور فراهم است. از جمله خدمات ارائه پرزنتیشن، سفارش پاورپوینت پروپوزال است. برخی از پرزنتیشن‌های انجام شده آکادمی که توسط وب سایت طراحی پویا انجام گرفته است، در دانشگاه‌ها کشورهای چین، ترکیه، آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن، امارات و… صورت گرفته است.

کافی است از طریق راه‌های ارتباطی یاد شده در بالا، با ما در ارتباط باشید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری