قیمت هر اسلاید پاورپوینت با تخفیف ویژه| قیمت هر صفحه پاورپویت

فهرست مطالب

قیمت هر صفحه پاورپویت با تخفیف ویژه که هزینه‌های پاورپوینت اعلام شده در نهایت با تخفیف 20 درصدی روبه رو خواهند شد را می‌توانید در وب سایت طراحی پویا مشاهده کنید و پس از انتخاب نوع پاورپوینت خود، سفارش پاورپوینت خویش را نهایی کنید.

قیمت هر صفحه پاورپوینت

قیمت هر صفحه پاورپویت

برای مثال قیمت هر صفحه پاورپوینت پایان نامه که 1800 تومان است با این تخفیف 1440 تومان خواهد شد و این قیمت اعلام شده از تمام وب سایت های موجود در زمینه ارائه خدمات پاورپوینت بسیار کمتر است. سایر پاورپوینت‌ها نیز به همین ترتیب خواهند بود.

برای دریافت لیست قیمت‌ها به این صفحه مراجعه فرمایید.

پشتیبانی از تمام سفارشات پاورپوینت

ما می‌توانیم انواع پاورپوینت‌های شما را پشتیابی کنیم، از پاورپونت‌های مقطع دانش آموزی تا مقطع دکترا، هر مقطع با توجه به روحیه سفارش کار بستگی دارد.

برای مثال پس زمینه‌های پاور پوینت در مقطع دانش آموزی را کاملا اختصاصی، متناسب با دانش آموزان طراحی خواهیم کرد یا در صورتی که سفارش کار شما مرتبط با یک مقاله علمی باشد، با توجه به اون مقاله، یک پس زمینه اختصاصی طراحی می‌کنیم.

بنابراین شما علاوه بر دریافت هزینه‌های اسلایدپاورپوینت همراه با تخفیف ویژه 20 درصدی، از یک پاورپوینت اختصاصی هم برخوردار خواهید شد.

سفارش تم پاورپوینت و اطلاع از قیمت هر صفحه پاورپویت

همچنین ما می‌توانیم باتوجه به سلیقه شما، پاورپوینت را طراحی کنیم، شما می‌توانید پس زمینه مورد نظر خود را ارسال کنید یا سفارش دهید و مطابق آن پیش خواهیم رفت.

برای دریافت جدیدترین نمونه‌های پاورپوینت حرفه‌ای، پاورپوینت نیمه حرفه‌ای، پاورپوینت پایان نامه، پاورپوینت دانش آموزی، پاورپوینت معمولی و سایر پاورپوینت‌ به صفحه مشاهده نمونه کار مراجعه کنید تا با نحوه کار ما آشنا شوید.

سایر قیمت‌های مرتبط با اسلاید پاورپونت نیز به شرح زیر می‌باشند.

سفارش پاورپوینت پایان نامه

در صورتی که پایان نامه خود را جهت استخراج مطالب آن و آماده کردن پرزنت ارسال کنید، هزینه استخراج پایان نامه شما با توجه به تعداد صفحات پایان نامه محاسبه خواهد شد و قیمت هر صفحه پاورپویت به این خلاصه کردن، اضافه خواهد شد.

هزینه خلاصه نویسی مطالب و مقالات جهت ارائه در پاورپوینت جداگانه محاسبه خواهد شد.

هزینه هر صفحه تحقیق (جدا از قیمت هر صفحه پاورپویت) برای نمایش در هر صفحه اسلاید پاورپونت جداگانه محاسبه خواهد شد.

ویرایش و اصلاح پروژه پایانی پس از ارسال برای شما، به صورت رایگان انجام خواهد شد.

نحوه سفارش پاورپوینت

جهت سفارش کار با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید.

این تخفیف تا آذر ماه 1397فعال بوده است. برای دریافت جدیدترین تخفیف ها به این صفحه مراجعه فرمایید. و جهت پیوستن به کانال تلگرام سفارش پاورپوینت، اینجا کلیک کنید.

نمونه‌های‌پاورپوینت| خلاصه سازی و تهیه پاورپوینت، تبدیل فایل ورد به پاورپوینت، انجام پاورپوینت دانشجویی، پاورپوینت، قیمت هر اسلاید پاورپوینت، قیمت هر صفحه پاورپوینت، تعرفه پاورپوینت، هزینه انجام پروژه پاورپوینت، نرخ تهیه پاورپوینت، هزینه طراحی پاورپوینت، نرخ پاورپوینت، قیمت هر اسلاید پاورپوینت، قیمت هر صفحه پاورپوینت، هزینه ساخت پاورپوینت،

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری