پاورپوینت پایان نامه و سفارش طراحی در تهران و شهرهای مختلف کشور

فهرست مطالب

 

دانشجویان عزیز که فرصت طراحی و آماده سازی، پاورپوینت پایان نامه خود را ندارند، می‌توانند پرزنت پاورپوینت پایان نامه خود را به ما بسپارند تا در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت سفارش خود را دریافت کنند. این هزینه شامل 20 درصد تخفیف ویژه تابستان 1397 خواهد بود. شماره تماس 09162026676

وب سایت طراحی پویا با استفاده از همکاران مجرب در دانشگاه های تراز 1 کشور پروژه‌های پاورپوینت پایان نامه شما را به صورت مستقیم (نه واسطه‌گری) آماده می‌کند؛ به همین دلیل سفارش پاورپوینت پایان نامه شما حدود 40 درصد ارزان‌تر از تمام وب سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند؛ می‌باشد.

همکاران ما به علت حضور در کمیته‌های اجرایی همایش‌ها و داوری مقالات، کاملا با مباحث نگارشی و طراحی‌های مورد پسند و تاثیرگذار جلسه دفاع تسلط دارند و همچنین با موارد استاندارد طراحی علمی مسلط هستند. لذا علاوه بر طراحی با کیفیتی که شما دوستان دریافت خواهید کرد؛ سهت علمی کار شما هم تایید خواهد شد.

سفارش پاورپوینت پایان نامه و انجام خلاصه سازی پایان نامه با شماره تماس 09162026676
پاورپوینت پایان نامه

نحوه سفارش گیری پاورپوینت پایان نامه در تابستان 1397 در بخش طراحی پاورپوینت پایان نامه به قرار زیر می‌باشد:

  • اگر شما صرفا طراحی پاورپوینت لازم داشته باشید؛ تعدادی نمونه کار خدمت شما ارسال خواهد شد که با توجه به تعداد اسلاید؛ هزینه کل مشخص خواهد شد (برای دیدن لیست قیمت هر صفحه پاورپوینت کلیک کنید)
  • اگر شما جداسازی متن مورد نیاز جلسه دفاع را همراه با پاورپوینت لازم داشته باشید؛ در دو مرحله کار شما انجام خواهد شد. ابتدا خلاصه‌سازی و پس از تایید آن توسط شما، پاورپوینت.

نکته) خلاصه‌سازی انجام شده کاملا مرتبط با جلسه دفاع است و بسته به حجم کار شما و مقطع تحصیلی بین 25 تا 35 اسلاید خواهد بود. به این معنا که مهمترین بخش‌های یک پایان نامه جهت جلسه دفاع و پاورپوینت پایان نامه در مدت زمانی که دارید آماده خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که خلاصه‌سازی از مهم‌ترین بخش‌های یک پرزنت پاورپوینت پایان نامه می‌باشد و این تجربه بدست نمی‌یاد مگر با حضور پر رنگ در جلسات دفاع پایان نامه.

چه گرایش‌هایی را پرزنت پاورپوینت پایان نامه می کنیم؟

توجه کنید که ما در تمام گرایش‌های علوم پایه، علوم مهندسی؛ علوم پزشکی، علوم انسانی و… به صورت کاملا حرفه‌ای و مسلط فعالیت می‌کنیم و طراحی‌های پاورپوینت پایان نامه بی‌نظیر و دقیقی را برای شما آماده خواهیم کرد.

صحبت یکی از دانشجویان رشته حقوق که در زمینه پاورپوینت پایان نامه دچار مشکل شده است را بخوانید:

«با سلام، متاسفانه من پایان نامه خود را در اختیار افرادی در کافی نت گذاشتم تا برایم پرزنت کنند. الان 170 اسلاید پاورپوینت پایان نامه برایم طراحی کرده‌اند که از آن دفاع کنم. فردا جلسه دفاع دارم و نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم. من مسلط به موضوع و پاورپوینت پایان نامه نیستم و مبلغ 400 هزار تومان بابت اینکار از من گرفتند…»

واقعا روح و روان ما بهم ریخت وقتی این موضوع با ما در میان گذاشته شد. دانشجو بدون اینکه کمی در اینترنت سرچ کند و با خدمات پاورپوینت پایان نامه که ما در حال ارائه هستیم آشنا شود. پول هنگفتی را پرداخت کرده است. و عملا کلاه سرش رفته است. ما توانستیم در کمتر از 24 ساعت کار این دانشجو را با هزینه خیلی کمتر از مبلغی که پرداخت کرده بود؛ آماده کنیم.

پاورپوینت پایان نامه

مطمئنا ما اینجا هستیم تا با فعالیت حرفه‌ای خود شما را ترقیب کنیم تا علاوه بر اینکه ما را انتخاب کنید؛ فعالیتمان را به دوستان خود معرفی کنید. پس کاری که برای شما انجام خواهیم داد در بالاترین سطح موجود فضای وب داخل کشور می‌یاشد.

آن هم در حالی که ارزان ترین قیمت پاورپوینت را داریم ارائه می‌کنیم. برخی از وب سایت‌های سودجو برای فریب شما دوستان هزینه‌های ارزان پاورپوینت را مطرح کرده‌اند که کافی است نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید تا همان لحظه پشیمان شوید!

 به این علت که یا نمونه کارهای پاورپوینت پایان نامه وب سایت ما را کپی کرده‌اند و یا به قدری کیفیت پایین است که شما ترجیح می‌دهید کار خود را به یک دانش آموز مقطع ابتدایی تحویل دهید تا آنها!

چگونه پرزنت پایان نامه خود را سفارش دهم؟

برای انجام، پاورپوینت پایان نامه می‌توانید با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید و سفارش فایل خود را نهایی کنید.همچنین برای دیدن نمونه کارهای که روزانه تحویل مشتریان ما می‌شود به کانال ما در تلگرام مراجعه کنید تا از نمونه کارهای بیشتری استفاده کنید. آدرس کانال ما : https://t.me/designpooya

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری