گزارش انجام پاورپوینت تحویلی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وزارت اقتصاد و دارایی

فهرست مطالب

گزارش انجام پاورپوینت طراحی شده توسط وب سایت طراحی پویا که برای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اخیرا در مهرماه 1398 طراحی گردید را می توانید در این یاداشت مطالعه کنید.

سطح پاورپوینت طراحی شده چه بود؟

پس از هماهنگی با بخش روابط عمومی و برگزاری یک جلسه حضوری جهت سفارش انجام پاورپوینت، سطح مدرن به عنوان پاورپوینت مورد نظر سازمان مورد تایید قرار گرفت. اینکار به صورت فوری و در زمان تحویل 48 ساعت آماده گردید و برای بخش روابط عمومی سازمان ارسال گردید.

 

نمونه کار گزارش انجام پاورپوینت مجمع عمومی سازمانی

انجام پاورپوینت و پرزنتیشن در حضور مسئولین کشوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این جلسه معمار نژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد، رمضانی، مدیر کل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر نوری، معاون اقتصادی دادستان کل کشور، شعبانی اقدم، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، ملکوتی خواه، رئیس امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور، یاوری، قائم مقام وزیر دادگستری، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان، رئیس و اعضای هیات عالی نظارت و تنی چند از مدیران سازمان حضور داشتند.

گفتنی است که وب سایت طراحی پویا توانسته است افتخار طراحی پاورپوینت خیلی از مجامع عمومی سازمان‌های خصوصی و دولتی را که در حضور مسئولین کشوری برگزار شده است، بر عهده بگیرد.

سفارش ساخت پاورپوینت گزارش عملکرد شرکتی

چگونه سفارش گزارش انجام پاورپوینت برای شرکت خود بدهید؟

اگر به دنبال یک پرزنتیشن پاورپوینت عالی و موثر برای مجمع و سمینار خود هستید، کافی است سری به صفحه نمونه کارهای پاورپوینت وب سایت طراحی پویا بزنید تا با جدیدترین سبک‌های ارائه  در نرم افزار پاورپوینت آشنا گردید.

ما با ارائه جذابترین سبک‌های پاورپوینت به شما کمک خواهیم کرد تا یک سفارش پاورپوینت منحصربفرد را برای اولین بار تجربه کنید.

تنها در سال 1398 توانسته‌ایم برای اولین بار در کشور ایران سه سبک جدید پاورپوینت را ارائه دهیم تا به اهداف اقتصادی و … که پشت ارائه شما نهفته شده است، کمک شایانی را بکنیم.

کافی است جهت سفارش انجام پاورپوینت خود با شماره تماس 09120487378 در ارتباط باشید تا گزارش انجام پاورپوینت شرکتی خود را به راحتی ثبت کنید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت از هزینه‌های ساخت پاورپوینت خود مطلع شوید.

محفوظ بودن اطلاع گزارش انجام پاورپوینت

در ابتدا، سازمان‌هایی که برای اولین بار قصد سفارش انجام پاورپوینت و تهیه کردن گزارش انجام پاورپوینت همایش خود را دارند، در مورد ارسال اطلاعات مجمع و محرمانه خود کمی تردید دارند که کاملا طبیعتی است.

جهت اعتماد بیشتر مشتریان ما وب سایت طراحی پویا را در سامانه ساماندهی ثبت کرده ایم تا بتوانید از مراجع حقوقی در مورد صحت اطلاعات ما مطلع شوید.

ما آماده هستیم تا یک ارائه بی نظیر را برای شما طراحی کنیم تا بتوانید سمینار خود را به خوبی جلو ببرید و یک تجربه بیاد ماندی در ارائه پاورپوینت خود را برای مخاطبین خود درست کنید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری