آشنایی اختصاصی با نرم افزار پرزی | پرزی چیست و چگونه بوجود آمد؟

فهرست مطالب

نرم افزار پرزی یکی از نرم افزارهای جذاب برای ساخت یک فایل ارائه هست ولی متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و مشکلات مختلفی دارد. در این آموزش نحوه سفارش پرزی با زبان فارسی را آموزش خواهیم داد.

مقدمه

اطلاعات درج شده در مورد نرم افزار پرزی در این آموزش از منبع ویکیپدیا انگلیسی تهیه گردیده است و وب سایت طراحی پویا هیچ مسئولیتی در قبال صحت مطالب ذکر شده در مورد نرم افزار پرزی در این آموزش، ندارد.

پرزی چیست؟

Prezi یک شرکت ارائه نرم افزاری است که در سال 2009 با دفاتر در بوداپست، سان فرانسیسکو و ریگا تاسیس شد.

به گفته این شرکت، از آوریل 2018، Prezi بیش از 100 میلیون کاربر داشته است که بیش از 325 میلیون نمایش عمومی را که بیش از 3.5 میلیارد بار مشاهده شده است ایجاد کرده است.

کلمه Prezi فرم کوتاهی از “ارائه” در مجارستانی است.

تاریخچه نرم افزار پرزی

Prezi در سال 2009 در بوداپست مجارستان توسط آدام سملی-فیشر، پیتر هالاکی و پیتر آروا تاسیس شد.
نخستین نمونه اولیه ارائه بزرگنمایی توسط سملی-فیشر توسط سملی-فیشر برای نمایش آثار هنری رسانه‌ای خود پیش‌بینی شده است. پیتر هالسی، مهندس، یکی از این سخنان را دید و پیشنهاد داد که نرم افزار را بهبود بخشد. آنها توسط کارآفرین و مدیر عامل آینده، پیتر آروا، با هدف ایجاد Prezi شرکت SaaS شناخته شده در سراسر جهان، پیوستند.

این شرکت در تاریخ 20 می 2009 تاسیس شد و دو ماه بعد اولین سرمایه گذاری عمده خود را از TED دریافت کرد. در نوامبر سال 2009، یک دفتر سان فرانسیسکو باز شد و نخستین کارمند ایالات متحده استخدام شد.

در اوایل سال 2011، Prezi اولین برنامه iPad خود را راه اندازی کرد. در همین سال، 14 میلیون دلار در بودجه سرمايه گذاری در سرتاسری به رهبری Accel Partners دریافت کرد. برنامه Prezi iPhone در اواخر سال 2012 راه اندازی شد.

در ماه مارس 2014، Prezi 100 میلیون دلار در مجوزهای آزاد به مدارس Titula 1 به عنوان بخشی از برنامه ConnectED دولت اوباما متعهد شد. همچنین نوامبر سال 2014، 57 میلیون دلار بودجه جدید از سهام اسپکتروم و شرکای Accel اعلام کرد.

در ماه فوریه 2015، Prezi Nutshell، برنامه‌ای برای ایجاد “مینی فیلم‌ها” از عکس‌ها را راه‍‌اندازی کرد.

Prezi برای Android در سال 2015 راه اندازی شد و در ماه ژوئن 2016 شرکت Preisi Business راه اندازی شد.

در آوریل 2017 Prezi Next-یک محصول مبتنی بر HTML5 جدید منتشر شد. در ماه مه 2017، Prezi Infogram دریافت کرد، که یک شرکت تجسم داده در لتونی است.

محصولات و ویژگی های پرزی

Prezi

پلت فرم گل سرسبد این شرکت یک نرم افزار قصه گویی بصری است که جایگزین فرمت‌های ارائه شده مبتنی بر اسلاید است. ارائه Prezi دارای یک نظرسنجی مانند نقشه است که کاربران را قادر می‌سازد بین مضامین، بینظیر در جزئیات، و به عقب کشیدن زمینه را نشان دهند.


Prezi بعدی

به روزرسانی نرم افزار ارائه Prezi اصلی، Prezi Next ویژگی‌های ویرایشگر طراحی شده، قالب‌های طراح، و Prezi Viewer برای دستگاه‌های آندروید و iOS است. علاوه بر این، Prezi Next امکان استفاده از واقعیت افزوده در ارائه‌ها را فراهم می‌آورد.


Prezi کسب و کار

این بخش مخصوص حرفه‌ای‌ها هست، پلت فرم کسب و کار Prezi ترکیبی از ویژگی‌های اصلی Prezi بعدی با ابزارهای بهره‌وری متمرکز، از جمله تجزیه و تحلیل داده‌ها در زمان واقعی، ادغام با پلت فرم مشارکت کسب و کار، ویژگی‌های نظر و همکاری ویرایش و ویژگی‌های Live Prezi، با اتاق‌های مجازی مجازی برای میزبانی از راه دور Prezi ارائه کنند.

کاربران نرم افزار پرزی

همایش‌ها

این پلت فرم در بنیاد کنفرانس توسط بنیاد کلینتون، لوفت هانزا، آی بی ام و مستقل استفاده شده است و جزء اصلی SXSW و TED است.

کسب و کار
Prezi کسب و کار به طور خاص برای فروش و بازاریابی حرفه‌ای طراحی شده است. این پلت فرم ترکیبی از قابلیت‌های ارائه گفتگو با ویژگی‌های متمرکز بر کسب و کار مانند همکاری، ادغام Slack و تجزیه و تحلیل است.

تحصیلات
Prezi در سال 2013 از باراک اوباما، رئیس جمهور باراک اوباما، نزدیک به همکاری خود با ابتکار ConnectED کار کرد و مجوزهای رایگان Prezi را به صدها هزار معلم دبیرستانی 1 عنوان در سراسر کشور ارائه داد.

چگونه سفارش اسلاید با نرم افزاز پرزی بدهید؟

نرم افزار پرزی متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و از طرف دیگر تمام تم‌های آن با قابلیت زبان لاتین است، به این معنا که شما برای تهیه اسلایدهای فارسی باید با استفاده از یک نرم افزار جانبی متن‌های خود را به عکس تبدیل کنید و سپس در نرم افزار جایگزین کنید.

“مشاهده آموزش سفارش تهیه پاورپوینت و پرزی به صورت فوری”

از طرفی سختی و پیچیدگی‌های سردرم کننده این نرم افزار شما را گیج خواهد کرد و در صورتی که نیاز به اصلاح داشته باشید، با مشکل رو به رو خواهید شد.

اما برای تهیه اسلاید با نرم افزار پرزی، وب سایت طراحی پویا قابلیت ساخت اسلایدهای جذابتر و زیباتر با تمامی امکانات نرم افزاز پرزی را برای اولین بار در کشور ایران فراهم کرده است.

از ویژگی‌های جذاب نسخه پاورپوینت به سبک پرزی:

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • ویرایش در نرم افزار پاورپوینت
  • ساخت جذاب اسلایدها
  • حرکت إلمان‌ها داخل اسلایدها
  • قابلیت زوم نامحدود داخل اسلایدها
  • ترسیم نقشه ارائه همانند پرزی
  • ارائه راحت و بدون دردسر

خبرهای خوب در مورد پاورپوینت به سبک نرم افزار پرزی

همینک تنها به اندازه انگشتان دست شما پروژه‌های پاورپوینت به سبک نرم افزار پرزی تا تاریخ فروردین 1398 در کشور ایران صورت گرفته است. این خدمات تنها در وب سایت طراحی پویا در کشور ایران و خاورمیانه قابل ارائه است.

به زودی این خدمات طراحی به صورت فراگیر برای ارائه‌های جلسه دفاع در خرداد ماه 1398 و تابستان 1398 آماده ارائه خواهد بود.

سفارش پاورپوینت سه بعدی برای اولین بار در کشور ایران

در آموزش‌های بعدی، شما قادر خواهید بود کلیپ‌های از طراحی‌های انجام شده مشاهده کنید.

جهت مشاهده آخرین نمونه کارهای طراحی شده با پاورپوینت به صفحه نمونه کار پاورپوینت مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت‌های طراحی پاورپوینت و آشنایی با سطح‌های مختلف طراحی می‌توانید به صفحه مشاهده لیست قیمت پاورپوینت مراجعه کنید.

چگونه سفارش پرزی بدهیم؟

جهت سفارش پاورپوینت و سفارش پرزی، شما می‌توانید با شماره تماس 09162026676 تماس برقرار کنید یا با همین شماره تماس در تلگرام و واتس آپ با کارشناس وب سایت طراحی پویا در ارتباط باشید.

همچنین در صورتی که خارج از کشور ایران هستید و راه دسترسی به شماره تماس یاد شده را ندارید، می توانید از طریق ایمیل amirshahtori@gmail.com با ما در ارتباط باشید.

منبع

ویکیپدیا

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری