اهمیت هارمونی رنگ‌های پاورپوینت با سالن کنفرانس را جدی‌تر بگریم

فهرست مطالب

پیروی مطالب آموزشی قبلی، این بار می‌خواهیم در مورد هارمونی رنگ‌های پاورپوینت با سالن کنفرانس بیشتر برای شما بگوییم تا یک ارائه جذاب را بسازید.

ساخت پاورپوینت حرفه‌ای و جذاب

در راستای اهداف آموزشی وب سایت طراحی پویا که به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه ساخت پاورپوینت آنلاین در کشور ایران فعالیت دارد، اینار نیز در مورد هارمونی رنگ‌های پاورپوینت با سالن کنفرانسی که قرار است ارائه انجام شود، توضیحاتی را خواهیم داد.

در صورت علاقمند بودن به دریافت آموزش‌های قبلی شما می‌توانید از لینک‌های زیر بهره بگیرید:

  1. استرس جلسه دفاع کارشناسی ارشد و دکترا را چگونه کم کنیم؟
  2. در ساخت پاورپوینت چه نکاتی مهم است؟
  3. آموزش برطرف کردن خطای ready-only در نرم افزار پاورپوینت
  4. 7 نکته ارائه پاورپوینت برای پرزنتیشن علمی که باید بدانیم

هارمونی رنگ‌های پاورپوینت

سالن کنفرانس مناسب برای ارائه پاورپونیت

در اکثر موارد، این شما نیستید که سالن کنفراس یا کلاس مرتبط با ارائه خود را انتخاب می‌کنید ولی در صورتی که حق انتخاب داشتید یا احیانا مدیر اجرایی همایش هستید و هم اکنون با ما همراه هستید تا این آموزش را دنبال کنید، بهتر از سالن کنفرانس شما ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • نورپردازی خوب، جهت عدم تداخل نور در صفحه نمایش
  • داشتن صندلی‌های مناسب برای حضار
  • فراهم بودن امکانات استفاده شخص ارائه از لب تاب شخصی
  • سیستم صوت قوی
  • پروژکتورهای با قابلیت پشتیبانی از کابل های HD
  • عوامل اجرایی حرفه‌ای جهت تنظیم نمودن صفحه پروژکتور در ابعاد مناسب (در صورتی که همایش بزرگ با حاضر بودن چند صد نفر وجود داشته باشد)

در صورتی که علاقمند هستید تا نکات مهم دیگر یا توضیحات بیشتری در مورد موارد بالا را داشته باشید، کافی است با شماره تماس 09120487378 در ارتباط باشید تا از مشاوره حرفه‌ای متخصصین ما بهره‌مند گردید.

هارمونی رنگ‌های پاورپوینت با سالن کنفرانس

جهت ساخت پاورپوینت شما می‌توانید از قبل در مورد محلی که قرار است ارائه دهید، اطلاعاتی را جمع آوری کنید تا بتوانید هارمونی رنگ‌های پاورپوینت خود را مدیریت کنید.

برای مثال رنگ صندلی‌ها و تم کلی محل که با چه رنگ‌هایی تزئین شده است، می‌تواند کمک شایانی در مورد هارمونی رنگ‌های پاورپوینت کند.

سپس سعی کنید رنگ‌های به کار رفته در حاشیه‌های تم و همچنین محتوای داخل اسلاید خود را ترکیبی از این رنگ‌ها استفاده کنید تا با فضای مثبتی که در سالن یا کلاس ارائه شما وجود دارد، این اجازه را به حاضرین بدهید که با ارائه پاورپوینت شما ارتباط خوبی برقرار کنند.

قبلا در یاداشت‌های معرفی شده در مورد اهمیت رنگ‌ها در طراحی پاورپوینت صحبت کردیم و در صورتی که شما بتوانید این رنگ‌ها را با سالن کنفرانس خود همخوانی و تطبیق دهید، تاثیر شگرفی در ارائه شما بوجود خواهد آورد.

چگونه سفارش ساخت پاورپوینت با هارمونی رنگ‌های مناسب بدهم؟

در صورتی که فرصت یا دانش کافی جهت ساخت پاورپوینت حرفه‌ای را ندارید و علاقمند هستید تا ما در ساخت پاورپوینت و انجام پروژه پاورپوینت شما فعالیت داشته باشیم، می‌توانید از طریق شماره تماس 09120487378 با ما در ارتباط باشید تا در ساخت پاورپوینت شما را کمک کنیم.

شما می‌توانید هر روز از ساعت 8 الی 22 از طریق شماره تماس ذکر شده به صورت تلفنی و به صورت 24 ساعت شبانه روز از طریق تلگرام و واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری