برگزاری کارگاه تهیه پاورپوینت در تهران | آموزش اختصاصی پاورپوینت

فهرست مطالب

وب سایت طراحی پویا در راستای تحقق اهداف سایت، اقدام به برگزاری کارگاه تهیه پاورپوینت پایان نامه در دانشگاه شهید بهشتی تهران کرد.

کارگاه تهیه پاورپوینت

این کارگاه که به صورت رایگان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار گردید، در روز چهارشنبه مورخ 1397/9/21 در دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی با حضور دانشجویان این دانشگاه و با تدریس امیر حسین قدرتی (مدیر وب سایت طراحی پویا) به صورت رایگان برگزار گردید.

این کارگاه به همت انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران و وب سایت طراحی پویا برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار گردید که با استقبال دانشجویان تحصیلات تکمیلی مواجه شد. کارگاه ذکر شده به مدت سه ساعت در این دانشکده برای دانشجویان به طول انجامید.

آموزش پاورپوینت رایگان

وب سایت طراحی پویا علاقمند است که در سایر دانشگاه‌های شهر تهران، برای دانشجویان این دانشگاه‌ها، دوره رایگان آموزش تهیه پاورپوینت پایان نامه برگزار کنند. در صورت تمایل، نهادهای فرهنگی یا علمی این دانشگاه‌ها می‌توانند با برقرار ارتباط با مدیر وب سایت طراحی پویا از طریق شماره تماس 09162026676؛ اقدام به مراحل اولیه این کارگاه کنند.

آموزش اختصاصی پاورپوینت در تهران

اگر شما مسئول آموزش شرکت هستید، یا جهت تهیه فعالیت‌های خود، نیازمند یادگیری حرفه‌ای پاورپوینت به صورت عملی و کاملا حرفه‌ای هستید، می‌توانید از طریق برقرار ارتباط با شماره تماس ذکر شده در بالا، با ما در تماس باشید و به صورت فوری یک پاورپوینت ساز حرفه‌ای و خلاق شوید.

وب سایت طراحی پویا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در سطح دانشگاه‌ها و همچنین کلاس‌های خصوصی تجربه کاملی در زمینه آموزش پاورپوینت به صورت کاملا اختصاصی و با آموزش نکات کاملا کاربردی که برای اولین بار با آنها مواجه خواهید شد، شما را آموزش خواهد داد.

سفارش تهیه پاورپوینت

اگر شما هم به علت کمبود وقت و مسائل دیگر، نمی‌توانید پاورپوینت خود را تهیه کنید و زمان کمی برای این پروسه دارید، به راحتی می‌توانید این کار را به تیم وب سایت طراحی پویا بسپارید. وب سایت طراحی با داشتن کارشناسان حرفه‌ای در زمین ترجمه، تحقیق، تایپ و تهیه پاورپوینت در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین کارشناسی، بهترین انتخاب پیش روی شما است تا با هزینه‌ای کم، بهترین کیفیت موجود در طراحی و مباحث علمی را برای شما آماده کنید.

جهت دیدن نمونه کارهای پاورپوینت به صفحه نمونه کار پاورپوینت و همچنین جهت دریافت سطح‌ها و قیمت‌های تهیه پاورپوینت به صفحه لیست قیمت پاورپوینت مراجعه فرمایید.

چگونه پاورپوینت خود را سفارش دهم؟

کافی است با شماره تماس 09162026676 در تلگرام یا واتس آپ یا به صورت تلفنی با ما ارتباط برقرار کنید تا در کمتر از 2 دقیقه سفارش شما شروع شود.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری