تعرفه ایجاد پاورپوینت در خرداد 1397| تعرفه پاورپوینت حرفه ای پایان نامه

فهرست مطالب

جدیدترین لیست قیمت تهیه پاورپوینت (با تخفیف ویژه) و تعرفه پاورپوینت برای دانشجویان در زمینه ارائه دانشجویی و پرزنت پایان نامه و همچنین سفارشات پاورپوینت تجاری در خرداد 1397 را می توانید مشاهده کنید؛ شماره تماس 09162026676 آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

سفارش پاورپوینت

سطح تعرفه
ساده 500 تومان
معمولی 650 تومان
نیمه حرفه‌ای 1000 تومان
حرفه ای 1700 تومان
پایان نامه 1900 تومان الی 950 تومان
تجاری 4700 تومان

همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده برای دیدن نمونه کار به کانال ما در وب سایت آپارات مراجعه کنید و از جدیدترین نمونه کارها دیدن فرمایید، یا با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید تا نمونه کارها با فرمت پاورپوینت برای شما ارسال شود.

جهت دیدن جدیدترین تعرفه پاورپوینت بروز شده در وب سایت طراحی پویا به بخش قیمت پاورپوینت مراجعه کنید.

مشاهده نمونه کار

جهت مشاهده نمونه کارهای ما می توانید از این صفحه استفاده کنید. این نمونه کارها مرتبط با لیست قیمت های اعلام شده می باشد که ارزان ترین تعرفه موجود در فضای مجازی می باشد.

تعرفه پاورپوینت

گفتی است این جدیدترین لیست قیمت در مورد طراحی پاورپوینت به صورت تخصصی می باشد که ارزان ترین هزینه طراحی با توجه به کیفیتی که ارائه می شود؛ می باشد.

در صورتی که در مورد سفارش پاورپوینت خود سوالی دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا در مورد نحوه سفارش گرفتن پرزنت؛ راهنمایی شوید.

وب سایت طراحی پویا همینک با شرکت های مختلف دولتی و خصوصی که برای ارائه مطالب خود به مخاطبان و مشتریان خود ارائه می دهند؛ همکاری وفعالیت دارد و یک ارائه و پرزنت متفاوت را برای اولین بار در سطح کشور ایجاد کرده است تا با بهترین کیفیت و متفاوت ترین ارائه ای که تا کنون دیده اید، تاثیر فوق العاده ای بر روی مخاطلبان خود بگذارید و میزان حرفه ای بودن خود را به آنها نشان دهید.

همچنین شما دوستان می توانید در صورتی که تمایل داشتید مطالب خود را از طریق ایمیل amirshahtori@gmail.com برای ما ارسال کنید تا مطالب شما بررسی شود و پس از آن هزینه پرزنت شدن به اطلاع شما برسد.

توجه داشته باشید که ما در طراحی پاورپوینت امین شما هستیم و تمام اطلاعات شما طبق پایبندی اخلاقی نزد ما محفوظ خواهد ماند و از این بابت باید آسوده خاطر باشید.

09162026676 آماده دریافت شما دوستان می باشد.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری