راه اندازی صفحه فیس بوک سفارش پاورپوینت وب سایت طراحی پویا

فهرست مطالب

صفحه فیس بوک سفارش پاورپوینت وب سایت طراحی پویا راه اندازی گردید.

صفحه فیس بوک سفارش پاورپوینت

در راستای ارتقا صفحات مجازی مرتبط با فعالیت وب سایت طراحی پویا، صفحه فیس بوک پاورپوینت را راه اندازی کردیم تا در به اشتراک گذاشتن نظرات شما عزیزان و همچنین ارتباط بهتر با شما تلاش کرده باشیم.

شما می‌توانید در این صفحه با بازدید از صفحه، از جدیدترین اخبار و تخفیف‌های موجود در زمینه سفارش پاورپوینت آشنا گردید.

همچنین می‌توانید نظرات خود در مورد همکاری با تیم وب سایت طراحی پویا در زمینه سفارش پاورپوینت پروژه خود را به اشتراک بگذارید.

شما در این صفحه می‌توانید با درج سوال‌های خود و همچنین کاربرانی که قبلا سفارش پروژه داده‌اند، ارتباط برقرار کنید و با اعتماد بیشتری در زمینه ساخت پاورپوینت تیم طراحی پویا سفارش خود را تکمیل کنید.

صفحه فیس بوک سفارش پاورپوینت

ما در این صفحه با بروزرسانی اخرین یاداشت‌های وب سایت به شما کمک خواهیم کرد تا جدیدترین مطالب آموزشی در زمینه ساخت پاورپوینت را مشاهده کنید.

همچنین از دیگر ویژگی‌‎های این صفحه شما می‌توانید از جدیدترین نمونه کاهای پاورپوینت مشاهده کنید.

به عنوان تخفیف ویژه شما می‌توانید تا پایان آذرماه 1398 با لایک کردن آخرین یاداشت در صفحه فیس بوک وب سایت طراحی پویا در اولین و دومین پروژه سفارش خود از 30 درصد تخفیف ویژه برخورددار گردید.

جهت دریافت تخفیف، پس از لایک کردن آخرین یاداشت، با شماره تماس 09120487378 در ارتباط باشید و با ذکر آیدی صفحه فیس بوک خود، از تخفیف ویژه طراحی پاورپوینت در اولین و دومین سفارش خود بهره مند گردید.

جهت ورود به صفحه طراحی شده قیس بوک پاورپوینت می‌توانید به آدرس https://www.facebook.com/designpooya مراجعه کنید. جهت ورود به این صفحه می‌توانید اینجا کلیک کنید.

سفارش پاورپوینت در فیس بوک

در صورتی که نمی‌خواهید از طریق شماره تماس 09120487378 سفارش خود را تکمیل کنید، می‌توانید از طریق صفحه فیس بوک ایجاد شده، به راحتی با ما در تماس باشید و از طریق چت روم درخواست خود در زمینه تهیه کردن پاورپوینت را با کارشناسان در میان بگذارید.

همچنین شما می‌توانید از طریق ایمیل amirshahtori@gmail.com نیز سفارش‌های پاورپوینت خود را تکمیل کنید.

از طریق شماره تماس ذکر شده نیز می می‌توانید در تلگرام و واتساپ به صورت 24 ساعته با کارشناسان تیم طراحی پویا در ارتباط باشید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری