زوم شدن پاورپوینت داخل اسلایدهای پاورپوینت به سبک پرزی

فهرست مطالب

زوم شدن پاورپوینت یا بهتر بگویم، امکان و قابلیت زوم شدن داخل نقاط خاصی از اسلاید در نرم افزار پاورپوینت مشابه آنچه در نرم افزار پرزی وجود دارد از سال 2016 در نرم افزار نسخه جدید پاورپوینت برای کاربران فراهم شده است.

زوم شدن پاورپوینت

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، امکان زوم شدن پاورپوینت به سبک پرزی برای کاربران نرم افزار آفیس در نسخه 2016 پاورپوینت فراهم شده است.

این پنجره که با اسم Zoom  در پنجره Insert وجود دارد تنها در نسخه پولی پاورپوینت که با اسم PowerPoint for Office 365 شناخته می شود قابلیت این امکانات و آنچه در پرزی وجود دارد را فراهم می کند.

تمام وب سایت های موجود در اینترنت به زبان فارسی، به اشتباه از برتری پرزی از پاورپوینت می گویند، چرا که امکان زوم شدن در پاورپوینت وجود ندارد! در حالی که از سال 2016 چنین خدماتی برای کاربران آفیس فراهم شده است. ولی متاسفانه این خدمات را نمی توان به صورت کرک شده دریافت کرد و برای استفاده از نسخه لاینس یک ساله این نرم افزار باید معادل 320 هزارتومان پرداخت کنید.

شرکت آفیس به نظر می رسد در نسخه جدید خود که برای مجموعه نرم افزارهای خود در آینده منتشر خواهد کرد با ایجاد ابزارهای خاص (پولی) از نرم افزار پرزی و سایر نرم افزارهای مشابه که خدمات پرزی ایجاد می کنند جلو بزند و این خدمات زوم شدن که هم اکنون پولی می باشد را برای کاربران عادی این نرم افزار به صورت مجانی ارائه کند.

سفارش پاورپوینت

همینک وب سایت طراحی پویا از نسخه آفیس 365 بهره مند است ولی به دلیل عدم کاربرد این ابزار در نسخه های کرک شده، قابلیت استفاده برای مشتریان عزیز ما فعلا فراهم نیست. پس از رایگان شدن این افزونه و انتشار نسخه کرک شده این نرم افزار قطعا بیش از پیش ارائه ای برای شما آماده خواهیم کرد که تا کنون در ایران کسی ندیده است!

آموزش زوم کردن داخل پاورپوینت

زوم شدن داخل یک اسلاید با کلیک کردن روی نقاط خاصی که شما از قبل طراحی کردید قابل انجام خواهد بود که اصطلاحا به آن Slide Zoom گفته می شود. این افزونه ذکر شده دارای سه بخش هست که شما قادر خواهید در سه بخش مختلف مثلا داخل هر اسلاید زوم و آن زوم شوید.

جهت آشنایی بیشتر می توانید مقاله انگلیسی با عنوان Use Zoom for PowerPoint to bring your presentation to life را داخل وب سایت آفیس بخوانید.

وب سایت طراحی پویا در راستای افزایش و ارتقا توانایی کاربران ایرانی داخل کشور، بر خود لازم دانست تا این مقاله تخصصی را برای اولین بار منتشر کند تا شبه های ایجاد شده پیرامون برتر نرم افزار پرزی نسبت به پاورپوینت را باطل اعلام کند.

پس از رایگان شدن نسخه پاورپوینت 365 یا آمدن نسخه جدید پاورپوینت، منتظر جدیدترین آموزش ها در مورد زوم شدن داخل اسلایدها و نقاط مختلف یک اسلاید با ما همراه باشید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری