ساخت سطح تجاری پاورپوینت| نمونه پاورپوینت زیبا 2019

فهرست مطالب

در این یاداشت یکی از نمونه کارهای سطح تجاری پاورپوینت وب سایت طراحی پویا که اخیرا در تابستان 1398 در سالن خانه معلم تهران به روی پرده نمایش رفت را به صورت ویدئو برای شما علاقمندان به نمایش گذاشتیم.

سفارش پاورپوینت و مزمیت طراحی

ما به شما کمک خواهیم کرد که بهترین ارائه ممکن در کشور ایران را برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورید. تنها کافی است به ما و دانش ما اعتماد کنید. بقیه مراحل را ما برای شما قدم خواهیم برداشت و بهترین ارائه ممکن در کشور ایران را همراه با مشاوره رایگان برای شما آماده خواهیم کرد.

سطح تجاری پاورپوینت چیست؟

سطح تجاوری پاورپوینت به عنوان یکی از سطح‌های طراحی که برای اولین بار در کشور ایران توسط وب سایت طراحی پویا به صورت عام در اختیار مشتریان قرار گرفت. اسم این سطح توسط وب سایت طراحی پویا انتخاب شده است و علت آن کیفیت عرضه شده در این سطح از طراحی است.

سطح تجاری با بهره‌گیری از دانش و استعداد متخصصین تیم طراحی پویا برای هر اسلاید شما چندین دقیقه وقت و همچنین به کمک نرم افزارهای ادوبی پریمیر و ادوبی فتوشاپ و بخش شیپ نرم افزار پاورپوینت ساخته می‌‍شود.

در زیر می‌توانید این نمونه کار ذکر شده در یاداشت را مشاهده کنید.

این سطح یکی از گران قیمت‌ترین سطح‌های وب سایت طراحی پویا می‌باشد که در حال حاضر در نسخه های 2007 به بعد قابل استفاده است. اخیرا وب سایت طراحی پویا اقدام به طراحی جدیدی زده است که در کانال تلگرامی وب سایت طراحی پویا می‌توانید جدیدترین نمونه کار سطح فوق العاده ما را مشاهده کنید. این سطح از نمونه کار از اسفندماه 1397 قابل عرضه و طراحی خواهد بود.

هزینه‌های سطح تجاری پاورپوینت چگونه است؟

وب سایت طراحی پویا با ارائه این سطح از طراحی توانسته است کیفیتی بی‌نظیری را برای ارائه علاقمندان به پرزنت‌‎های خاص بوجود آورد و تحصین همگان و مخاطبان شما را بر انگیزد. این سطح تجاری تا سال 1397 با قیمت فوق العاده هر اسلاید 5000 تومان آماده طراحی است. همچنین شما می‌توانید با مراجعه صفحه تخفیف پاورپوینت از تخفیف‌های فعال موجود برای سفارش‌های خود بهره‌مند شوید.

از طرفی شما با مراجعه صفحه لیست قیمت پاورپوینت می‌توانید جدیدترین قیمت‌های بروز شده را در ماه جاری که این مطلب را مشاهده می‌کنید، دریافت کنید.

سطح تجاری پاورپوینت برای چه ارائه‌ای خوب است؟

اگر مدیر عامل شرکت یا سازمان هستید، اگر کارمند یا دانشجو هستید و توان پرداخت مالی این سطح را دارید، این سطح یکی از جذاب‌ترین سطح‌های طراحی پاورپوینت است. طبق تجربه کاری ما، با توجه به هزینه بالای که بابت هر اسلاید لازم به پرداخت است، این سطح بیشتر مورد استقبال شرکت‌ها دولتی و خصوصی و همچنین سخنرانان که مخاطب قابل توجه‌ای دارند، قرار می‌گیرد.

ولی در صورتی که شما یک پرزنت حساس دارید و بیشترین تاثیر مثبت را می‌خواهید بر روی مخاطبین خود بگذارید و به اهداف اصلی پرزنتیشن خود برسید، کافی است این سطح زیبا را انتخاب کنید. آنگاه خواهید دید که همگان از این به بعد شما را به یک چشم دیگر خواهند دید.

ما آماده‌ایم تا یک ارائه بی‌نظیر و جذاب را برای شما آماده کنیم. چیزی که هر کسی در رویای خود به آن فکر می‌کند تا با اسلایدهای حیرت‌انگیز تشویق مخاطب‌های خود را به همراه داشته باشید.

چگونه سفارش پاورپوینت سطح تجاری بدهم؟

برای سفارش این سطح از پاورپوینت شما می‌توانید با شماره تماس 09120487378 تماس حاصل فرمایید از طریق تلگرام یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید. پس از برقراری تماس، مشاوره رایگان دریافت خواهید کرد و نحوه سفارش پاورپوینت سطح تجاری به شما گفته خواهد شد. همچنین شما می‌توانید ازطریق amirshahtori@gmail.com با ما در ارتباط باشید.

دیگر سطح های پاورپوینت چگونه است؟

در صورتی که شما نمی‌خواهید این مقدار برای پرزنت خود، هزینه کنید. اصلا جای نگرانی ندارد، ما با پکیج‌های و بسته‌های مختلف با قیمت‌های مختلف در کنار شما هستیم تا یک ارائه عالی را برای شما به ارمغان بیاوریم. کافی است به صفحه لیست قیمت‌های پاورپوینت وب سایت طراحی پویا مراجعه کنید تا با دیدن نمونه کارها و ویژگی‌های هر سطح و مقدار هزینه‌ای که برای پروژه خود می‌خواهید بکنید، بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری