سفارش انجام ثبت نام در سایت ORCID و دریافت کد ارکید اختصاصی پژوهشگر به صورت فوری

فهرست مطالب

به راحتی می توانید با هزینه کم درخواست انجام ثبت نام در سایت ORCID را به ما بدهید.

ORCID چیست؟

ORCID (شناسه محقق و مشارکت کننده) یک کد الفبایی اختصاصی است تا بتواند به طور منحصر به فرد نویسندگان علمی و سایر نویسندگان دانشگاهی را شناسایی کند.
این موضوع به این مسئله می‌پردازد كه مشاركت نویسنده خاص در ادبیات علمی یا نشریات علوم انسانی به سختی می‌توان تشخیص داد؛ زیرا بیشتر اسامی شخصی منحصر به فرد نیستند، آنها می‌توانند تغییر كنند (مانند ازدواج که در خارج از ایران، فامیلی همسر تغیی می‌کند.)، اختلافات فرهنگی در ترتیب نام، وجود متناقض دارند. استفاده از اختصارات نام اول و استفاده از سیستم‌های نوشتاری مختلف.

این یک هویت پایدار برای انسانها، مشابه شماره شناسه مالیاتی، که برای اشخاص مرتبط با محتوا در شبکه‌های دیجیتال توسط شناسه‌های شیء دیجیتال (DOI) ایجاد می‌شوند، فراهم می‌کند. که شما می‌توانید با ثبت نام در سایت ORCID از این خدمات استفاده کنید.

سازمان ORCID Inc. یک رجیستری آزاد و مستقل در نظر گرفته می‌شود که استاندارد de facto برای شناسایی مشارکت کنندگان در تحقیقات و انتشارات دانشگاهی باشد. در 16 اکتبر 2012 ، ORCID خدمات رجیستری خود را راه اندازی کرد و صدور شناسه کاربری را شروع کرد.

ثبت نام در سایت ORCID

فرایند ثبت نام در این سامانه به انگلیسی است و از طرفی نیازمند مشخصات شما به زبان انگلیسی هست و نیازمند فعالسازی اکانت و ایمیل است. به همین منظور اگر شما زمان کافی یا تسلط زیادی در زمینه ثبت نام های بین المللی ندارید، کافی از خدمات فوری تیم طراحی پویا استفاده کنید و در زمینه ثبت نام یا اصلاح مشخصات مورد نظر خود از تیم ما بهره ببرید.
نحوه سفارش ثبت نام برای دریافت کد ارکید
جهت ثبت نام فوری و دریافت کد ارکید ORCID که همانند یک کارت ملی در زمینه پژوهش برای شما به حساب می‌آید، با شماره تماس 09120487378 در تماس باشید.
برای تمامی مقالاتی که خارج از ایران چاپ می‌کنید یا جنبه بین المللی دارد، شما نیازمند دریافت کد ارکید ORCID هستید.
به همین منظور می‌توانید فرایند ثبت نام در سایت ORCID را به تیم ما بسپارید و به راحتی از این خدمات، بدون اتلاف وقت استفاده کنید.

سایر خدمات اختصاصی تیم طراحی پویا:

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری