عیدی سفارش پاورپوینت در سال 1398 همراه با تحویل فوری و تخفیف 30 درصدی

فهرست مطالب

وب سایت طراحی پویا ضمن تبریک سال 1398 به مخاطبان عزیز، از عیدی سفارش پاورپوینت در فروردین 1398 اطلاع رسانی می‌کند.

عیدی سفارش پاورپوینت

وب سایت طراحی پویا طبق روال‌های قبلی، به مناسبت سال جدید 1398 از 30 درصد تخفیف ویژه به کلیه سفارشات طراحی پاورپوینتی که از 1 فروردین 1398 تا 13 فروردین 1398 در زمینه خدمات دانشجویی ثبت شوند، اختصاص خواهد داد.

کد تخفیف نوروزی سفارشات پاورپوینت Noroz98 می‌باشد.

پس از برآورد هزینه نهایی توسط کارشناس وب سایت، شما می‌توانید با ارجاع کنید مربوط به کارشناس سفارش پاورپوینت، از عیدی سفارش پاورپوینت خود بهره‌مند شوید و از این خدمات جهت کاهش هزینه خود استفاده کنید.

گفتی است که سقف استفاده از این عیدی 25 هزار تومان است.

چگونه عیدی سفارش پاورپوینت را دریافت کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت از کلیه قیمت‌های طراحی پاورپوینت مطلع شوید و پس از برآورد کلی از هزینه خود، با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق پروژه خود مطلع شوید و پس از آن از کد تخفیف عیدی سفارش پاورپوینت بهره‌مند شوید و سفارش انجام پاورپوینت خود را تکمیل کنید.

عیدی سفارش پاورپوینت با تخفیف 25 هزار تومانی
سفارش پاورپوینت

نمونه کارهای طراحی پاورپوینت

وب سایت طراحی پویا به صورت روزانه تمام فعالیت‌های مرتبط با طراحی پاورپوینت و پوستر را در کانال تلگرام سفارش انجام پاورپوینت خود بروز می‌کند و از طرفی تعدادی نمونه کار به صورت کلیپ و فایل پاورپوینت در صفحه نمونه کار پاورپوینت آماده کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه کارهای زیبای پاورپوینت از سطح‌های مختلف پاورپوینت مطلع شوید و با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت به راحتی با توجه به بودجه مورد نظر خود، از هزینه  پروژه خود به صورت شفاف برخورد شوید.

چرا سفارش انجام دادن پاورپوینت؟

ساخت پاورپوینت نیازمند تخصص علمی است. از طرفی خیلی از افراد فرصت کافی برای تهیه یک پاورپوینت علمی و اصولی را ندارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند تا با سفارش پاورپوینت علاوه بر از دست ندادن زمان و پرداخت هزینه مناسب متناسب با سلیقه و سطح پروژه خود، یک کار علمی و استاندارد را برای مخاطبان خود تهیه کنند.

وب سایت طراحی پویا با کمک گرفتن از بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تزاز اول کشور ایران، آماده خدمت رسانی به تمامی پروژه‌های نرم افزاری شما از جمله خدمات سفارش پاورپوینت است.

ما علاوه بر تهیه پاورپوینت‌های علمی متناسب با بودجه شما، آماده‌ایم تا کلیه خدمات تهیه تایپ و ترجمه شما را با کمترین هزینه ممکن انجام دهیم.

مثالی از انجام پاورپوینت فارسی

مشتری با استفاده از شماره تماس 09162026676 با کارشناس مربوطه سایت تماس حاصل کرد. پس از دریافت مشاوره رایگان در زمینه خدمات پروژه پاورپوینت فایل مد نظر خود را از طریق تلگرام همین شماره تماس برای ما ارسال کرد تا توسط کارشناس مربوطه بررسی شود.

این پروژه شامل 40 صفحه ترجمه مقاله انگلیسی در زمینه تهیه فایل پرزنت جهت ارائه دانشجویی بود. در ابتدا فایل مقاله توسط مترجم متخصص خلاصه و ترجمه شد و سپس در سطح نیمه حرفه‌ای پاورپوینت در 30 اسلاید آماده شد.

این مشتری توانست با یک هزینه ارزان سفارش پاورپوینت خود را آماده کند. در صورتی که اگر می‌خواست صرفا هزینه ترجمه کار خود را در سایت‌های انجام دهنده ترجمه ثبت کنند، حدود 400 هزار تومان صرفا هزینه ترجمه لازم بود پرداخت کند. حال تمام این کارها با هزینه کمتر از 30 درصد قیمت ذکر شده، یک فایل ارائه استاندارد علمی را بری مخاطبان خود آماده کرد.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری