طراحی پویا​

تجربه‌ای متفاوت از پرزنیتشن​

ارائه 12 سبک طراحی و انعطاف‌پذیری در هزینه‌ها​

در این صفحه شما قادر خواهید بود تا جدیدترین نمونه کارهای پاورپوینت تهیه شده توسط وب سایت طراحی پویا را مشاهده کنید.

ما توانسته‌ایم با ارائه سبک‌های متنوع از پرزنتیشن؛ یک تجربه بیادماندی را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

همچنین برای دریافت کارهای بیشتر با فرمت خود نرم افزار می‌توانید با شماره تماس 09120487378 تماس حاصل فرمایید.

گزارش عملکرد شرکتی و سازمانی به سبک پرزی در پاورپوینت

ما برای اولین بار در ایران با استفاده از نرم افزار پاورپوینت، نقشه راه برای تجارت و اهداف ارائه شما طراحی خواهیم کرد و یک ارائه بی‌نظیر را برای شما انجام خواهیم داد.

نمونه کاری که مشاهده می‌کنید، برای نخستین بار در کشور ایران قابل ارائه می‌باشد. این سبک از پاورپوینت را ما با نام سطح مدرن پاورپوینت برای شما نام‌گذاری کرده‌ایم.

ما آماده هستیم تا با ارائه جدیدترین نمونه کارهای ساخت پاورپوینت، پروژه انجام پاورپوینت شما را به راحتی انجام دهیم.

کیفیتی فوق‌العاده با هزینه‌ای ارزان به شما کمک خوهد کرد تا یک ارائه بیاد ماندی را برای مخاطبین خود آماده کنید.

پاورپوینت پایان نامه همراه با نقشه راه (سطح مدرن +)

اگر به دنبال یک ارائه بی‌نظیر برای پایان نامه و جلسه دفاع خود هستید، ما سطح مدرن پلاس پاورپوینت که همینک با 70 درصد تخفیف برای پایان نامه شما در نظر گرفته شده است را پیشنهاد می‌کنیم.

این سبک طراحی برای نخستین بار در کشور ایران ارائه می‌شود و شما مخاطبین خود در جلسه دفاع را سورپرایز خواهید کرد.

پاورپوینت تجاری مخصوص شرکت‌ها و ارائه‌های خاص

ما آماده هستیم تا با انعطاف در هزینه‌های پرداختی شما، بهترین کارهای پرزنتیشن را در محیط پاورپوینت آماده کنیم. اینبار نیز یک ارائه بی‌نظیر با اصطلاح سطح تجاری را می‌توانید سفارش دهید.

در این این سبک محیط اسلاید و طیف رنگی متناسب با برند و لوگوی شما با استفاده از المان‌های طراحی خاص برای شما طراحی خواهد شد.

بی شک استفاده از سطح تجاری به شما کمک خواهد کرد تا یک ارائه متفاوت را برای مخاطبین خود تهیه کنید.

پاورپوینت انگلیسی جذاب با طراحی خاص!

خیلی خوشحالیم که شما به فکر یک ارائه انگلیسی هستید! شاید شما برای کسب و کارتان یا ارائه علمی که آماده کردید، می‌خواهید یک ارائه زیبا را برای افراد خارج از کشور آماده کنید. ما کمکتان می‌کنیم تا به ایرانی بودن خودتان در آنجا افتخار کنید!

توجه داشته باشید که اگر به دنبال کارهای خیلی خاص هستید، بهتر است از سبک مدرن پلاس ما برای این سبک پرزنتیشن استفاده کنید.

یک عالمه نمونه کار پاورپوینت زیبا!

شما از طریق لیست پخش ویدئو‌های نمونه کار پاورپوینت وب سایت طراحی پویا که در «کانال آپارات» سفارش ساخت پاورپوینت قرار میگیرد، می‌توانید نمونه‌کارهایی بیشتری را به صورت ویدئو مشاهده کنید.

همچنین تمامی کارهای تحویلی تیم طراحی پویا در کانال تلگرام سفارش پاورپوینت به صورت روزانه بارگزاری می‌گردد. جهت دیدن نمونه کارهای تحویلی به مشتریان می‌توانید پس از اطمینان از روشن بودن VPN خود به «کانال تلگرام نمونه کار تیم طراحی پویا» مراجعه کنید.

همچنین با استفاده از شماره تماس 09120487378 می‌‌توانید از طریق واتساپ درخواست ارسال نمونه‌کار کنید.

ما در این صفحه تنها برخی از نمونه کارهای خود را به نمایش گذاشته‌ایم؛ لذا برای دیدن 12 سبک طراحی معرفی شده، شما می‌بایست از طریق شماره تماس ذکر شده، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تصاویری از تم‌های پایان‌نامه

در این بخش می‌توانید تعدادی از قالب‌های طراحی شده برای پاورپوینت را در سبک‌های مختلف پاورپوینت مشاهده کنید. برای دریافت نمونه‌کارهای بیشتر ابتدا به «کانال تلگرام» مراجعه فرمایید و سپس با انتخاب هشتک #پایان_نامه در جستجوی کانال، صدها پروژه‌ی تحویلی در زمینه پاورپوینت پایان نامه را مشاهده کنید.

معرفی نمونه کارهای پاورپوینت تجاری

در این بخش می‌توانید تعدادی از قالب‌های طراحی شده برای پاورپوینت را در سبک‌های مختلف پاورپوینت مشاهده کنید.

سفارش تهیه پاورپوینت بدهید!

نحوه ثبت سفارش برای ساختن پاورپوینت

ثبت سفارش پاورپوینت تنها با یک تماس! پروژه‌های فوری نیز پذیرفته می‌شوند. راه ارتباط با ما: 09120487378

وب سایت طراحی پویا به صورت روزانه جدیدترین نمونه کارهای تحویلی خود به مشتریان را در کانال تلگرامی انجام پاورپوینت بروز می‌کند؛ شما می‌توانید با پیوستن به کانال تلگرامی سفارش انجام پاورپوینت علاوه بر دیدن نمونه کارهای مختلف ما در سطح‌های ارائه شده؛ با جدیدترین کارهای ما به صورت روزانه آشنا شوید.

آدرس کانال نمونه کار پاورپوینت در تلگرام: https://t.me/designpooya یا @designpooya

پاسخ به سوالات متداول

وب سایت طراحی پویا 12 سبک ارائه در محیط پاورپوینت برای شما فراهم کرده است. این سبک‌ها متناسب با بودجه شما و اهدافی که برای پرزنتیشن خود دارید، آماده شده است.

تیم طراحی پویا طی سالیان گذشته حدود 3000 پروژه پاورپوینت در داخل و خارج از ایران به زبان‌های مختلف طراحی کرده است. این پروژه‌های بالغ بر 200.000  اسلاید است. تمامی پروژه‌های در این 12 سبک طراحی آماده شده است. برای دیدن تمام نمونه کارهای پاورپوینت حرفه ای که توسط ما انجام شده است، لازم است از کانال تلگرام ما بازدید کنید.

با توجه به اینکه کاربران در سیستم عامل‌های مختلف در حال بازدید هستند، فرمت نمونه کارهای درج شده به صورت ویدئو (MP4) است. یکی از دلایل مهم برای نمایش نمونه کار پاورپوینت به صورت ویدئو این است که طراحی و فونت‌های استفاده شده به درستی نمایش داده شود.

بله، ما می‌توانیم هر آنچکه در ذهن شما وجود دارد را با قابلیت‌های موجود در محیط پاورپوینت آماده کنیم. برای اینکار با استفاده از شماره تماس 09120487378 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری