آموزش اختصاصی پاورپوینت 2021 | سفارش پاورپوینت حرفه ای را از ما بخواهید

فهرست مطالب

آموزش‌های کاملا اختصاصی برای اولین بار در کشور ایران در مورد نرم افزار پاورپوینت را برای شما بروز خواهیم کرد. جهت سفارش پاورپوینت و آموزش های اختصاصی پاورپوینت با شماره تماس 09120487378 تماس حاصل فرمایید. پاورپوینت خود را به ما بسپارید.تهیه کردن پاورپوینت همراه با آموزش رایگان

اولین آموزش مرتبط با این بخش را می‌توانید از طریق کانال تلگرام ما و از طریق لینک زیر دریافت کنید.
یکی از مراحلی که شما دوستان در کار با پاورپوینت بهش برخورد خواهید کرد (در صورتی که برای پروژه پایان نامه و… کار می‌کنید)؛ انتقال جداول از فایل ورد به نرم افزار می‌باشد. برخی از جداول شما ممکن است دارای اعداد باشد و این اعداد به صورت اعداد اعشاری نوشته شده باشد.

در صورتی که فایل ورد خود را از نظر نگارشی بررسی نکرده باشید؛ ممکن است ارقام اعشاری را به صورت انگلیسی از یکدیگر جدا کرده باشید و موقعی که جدول خود را به پاورپوینت انتقال می‌دهید، تمام اعداد بهم ریخته شود.
دو راه حل برای حل این مشکل وجود دارد:

1- دستی تمام این اعداد را ویرایش کنید! ?
2- با ترفند اختصاصی وب سایت طراحی پویا، در کمتر از 10 ثانیه مشکل را حل کنید! ?✋?

? برای انجام اینکار، پس از انتقال جداول خود، در نرم افزار پاورپوینت کلید ترکیبی “Ctrl+H” رو انتخاب کنید، پس از آن در بخش “Find what” باید حرف “/” را وارد کنید و در زیر آن در بخش “Replace with” ابتدا “Ctrl+SHIFT+4” را وارد کنید و بعدش “/” را وارد کنید و گزینه “Replace All” را وارد کنید!
مشکل برطرف شد!

اگر نتونستید مشکل را حل کنید، از طریق اطلاعات کانال، با مدیر در تماس باشید.

همچنین جهت ساخت پرزنتیشن می‌توانید از طریق شماره تماس 09120487378 در ارتباط باشید.

شما می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرام ما به آدرس https://t.me/designpooya از جدیدترین آموزش‌های حرفه‌ای پرزنتیشن مطلع شوید و بهترین کارهای طراحی پاورپوینت را برای خود رقم بزنید.

تنها با پیوستن به کانال تلگرام ما می‌توانید از این قابلیت برخوردار شوید، چرا که آموزش‌های پاورپوینت اضافه شده در کانال ما در هیچ نقطه ای از فضای مجازی! وجود ندارد.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری