توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های طراحی پویا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های طراحی پویا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری گرامی، پرداخت بیعانه به منزله قبول شرایط زیر خواهد بود:

ماده 1- مشتری موظف هست در هنگام ثبت سفارش، کلیه درخواست های خود را مطرح کند و کارشناسان سایت، برآورد هزینه نهایی را بر اساس توضیحات مشتری، اعلام خواهند کرد. هر گونه تغییر و توضیحات اضافه پس از ثبت سفارش، شامل هزینه اضافه خواهد شد که در صورت تمایل، مشتری می بایست در هنگام تسویه، پرداخت نماید.

ماده 2- امکان لغو پروژه در هر زمانی برای مشتری میسر است. با توجه به پیشرفت پروژه ی ثبت شده، مبلغ مورد نظر از هزینه های کسر خواهد شد و به حساب شبای مشتری عودت داده خواهد شد.

تبصره 1: در کارهایی که به صورت فوری و برای تحویل چند ساعته ثبت می شوند، به علت عدم رد شدن سایر پروژه های فوری، در صورت لغو پروژه توسط مشتری، حداقل کسر هزینه از مبلغ نهایی 50 درصد خواهد بود.

ماده 3: کلیه خدمات اصلاحات رایگان مربوط به جزئیات طراحی و همچنین توضیحات ابتدایی در هنگام ثبت سفارش است. در صورتی که اصلاحات خارج از فایل های ارسالی توسط مشتری باشد، به منزله کار جدید ثبت خواهد شد.

تبصره 1: زمان انجام اصلاحات رایگان حداکثر به مدت 72 ساعت از آماده شدن پروژه و مطلع شدن مشتری خواهد بود. لذا مشتری موظف است جهت بهره مندی از خدمات رایگان اصلاحات، نسبت به تسویه پروژه و دریافت فایل خود، اقدام نماید.

تبصره 2: در صورت عدم دریافت فایل نهایی توسط مشتری (در زمان توفق شده) حداکثر تا 48 ساعت امکان دریافت فایل به صورت هزینه توافق شده امکان پذیر خواهد بود. پس از آن، به ازای هر روز تاخیر در دریافت فایل، 5 درصد از هزینه کل به هزینه نهایی افزوده خواهد شد.

تبصره 3: کارفرما (وب سایت طراحی پویا) موظف است، فایل نهایی را در زمان مقرر به مشتری تحویل دهد. مبنای شمارش روز در کارهای عادی همه ایام هفته به جز تعطیلات رسمی می باشد. در صورتی که مشتری در زمان تعطیلات رسمی پروژه خود را بخواهد، لازم است از ابتدا با کارشناسان مطرح نماید.

تبصره 4: در صورت تاخیر در تحویل پروژه، از زمان اعلام مشتری، تیم طراحی پویا حداکثر به مدت 24 ساعت می بایست فایل نهایی را به مشتری تحویل دهد؛ در غیر این صورت، به ازای هر روز تاخیر در انجام تحویل پروژه، 1 درصد از هزینه کل از هزینه نهایی به نفع مشتری کسر خواهد شد.

ماده 4: مشتری موظف است نمونه کارهای ارسال شده توسط کارشناسان را با دقت مشاهده کند. در صورت عدم تطابق فایل نهایی با نمونه کارهای ارسالی، مشتری می تواند کل مبلغ مربوط به طراحی پاورپوینت را دریافت نماید یا مجددا اصلاحات مورد نظر خود را طبق نمونه کار انتخابی، اطلاع دهد.

تبصره 1: هر گونه اصلاحات طراحی خارج از نمونه کار ارسالی، با هزینه انجام خواهد شد. لذا مشتری موظف است نمونه کارهای ارسال شده را با دقت مشاهده کند. همچنین جهت دیدن توضیحات بیشتر هر سطح از پاورپوینت می توانید به صفحه  لیست قیمت پاورپوینت مراجعه کنید (https://www.designpoya.ir/power).

ماده 5: پیش از تسویه نهایی، کارفرما هیچگونه فایل پاورپوینت و… را در اختیار مشتری قرار نخواهد داد. فلذا امکان دریافت فایل نهایی پیش از موعد تسویه نهایی، برای مشتری امکان پذیر نمی باشد.

تبصره 1: کارفرما جهت اعتماد سازی پروژه های اولی که توسط مشتریان ثبت می گردد، می تواند تعدادی از اسلایدهای طراحی شده را به صورت «اسکرین شات» از محیط پاورپوینت یا پی دی اف، در اختیار وی قرار دهد.

تماس فوری