آموزش برطرف کردن خطای ready-only در نرم افزار پاورپوینت

فهرست مطالب

در این آموزش به شما یاد خواهیم داد تا مشکل ویرایش کردن پاورپوینت هنگام اخطار (برطرف کردن خطای ready-only) را در پاورپوینت برطرف کنید.

برطرف کردن خطای ready-only

خطای ready-only به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از جمله مواردی که شما با آن رو به رو می‌شوید، وقتی است که پاورپوینت شما رمزگذاری شده باشد و شما به رمز دسترسی نداشته باشید.

در آموزش‌های قبلی نحوه شکستن رمز پاورپوینت را به شما آموزش دادیم. شما می‌توانید به یاداشت آموزش شکستن پاورپوینت مراجعه کنید.

در این آموزش علاوه بر معرفی راه‌های شکستن پسورد و برطرف کردن خطای ready-only امکان سفارش شکستن پسورد پاورپوینت هم در کمتر از 5 دقیقه فراهم شده است.

اما امروز در این آموزش مشکل خطای زیر را برطرف خواهیم کرد.

This presentation cannot be edited because it contains one or more ready-only embedded (restricted) fonts. to edit the presentation you must remove the restricted fonts, or you can open the presentation as read-only.

برطرف کردن خطای ready-only

چگونگی برطرف کردن خطای ready-only

همانطور که در خطای بالا مشاهده می‌کنید، علت این خطا نبود فونت‌های اصلی در سیستم شما است.

اگر دقیق‌تر بخواهیم بررسی کنیم، این فایل پاورپوینت در یک سیستم دیگر طراحی شده است و فونت‌های مورد استفاده در فایل نیز به پاورپوینت چسبانده شده است.

به همین دلیل شما نمی‌توانید پاورپوینت را ویرایش کنید چون فونت‌های استاندارد را در سیستم ندارید.

دو راه حل برای حل این خطا وجود دارد، عموما این مشکل وقتی بوجود می‌آید که شما از ورژن‌های قدیمی همانند 2007 استفاده می‌کنید.

بنابراین اولین راه حل، بروزرسانی نسخه پاورپوینت خود به آخرین ورژن هست تا این مشکل حل شود.

راه حل دوم برطرف کردن خطای ذکر شده درخواست حذف فونت‌های چسبانده شده در سیستم دیگر هست.

برای اینکار شما باید در یک سیستم دیگر که نسخه پاورپوینت آن 2013 به بعد هست، از طریق File» Options» Save رو باز کنید و از طریق این پنجره مشابه عکس زیر، تیک آخرین گزینه (Embed fonts in the file) را بر دارید.

آموزش‌های حرفه‌ای پاورپوینت

وب سایت طراحی پویا به صورت تخصصی در زمینه خدمات طراحی پاورپوینت در کشور ایران فعال است.

ما جهت ارتقای سطح دانش شما خدمات آموزشی پاورپوینت جذاب را برای اولین بار در کانال تلگرامی سفارش انجام پاورپوینت بروز می‌کنیم، شما می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرام ما و انتخاب هشتک آموزش، از کاربردی‌ترین و اختصاصی‌ترین آموزش‌های نرم افزار پاورپوینت مطلع شوید.

همچنین شما می‌توانید از خدمات سفارش پاورپوینت ما مطلع شوید. جهت دریافت آموزش چگونگی سفارش پاورپوینت می‌توانید به صفحه لیست قیمت پاورپوینت ما مراجعه کنید.

 

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری