تعرفه سفارش پاور پوینت پایان نامه | لیست قیمت پاورپوینت پایان نامه

فهرست مطالب

جهت دریافت هزینه پرزنت پایان نامه در قالب پاورپوینت و ارائه آن در جلسه دفاع می توانید به صورت مستقیم با مجری کار درارتباط باشید. دریافت لیست قیمت پاورپوینت با شماره تماس 09162026676 (مجری) صورت می گیرد که همراه با مشاوره رایگان خواهد بود.گفتنی است که پاور پوینت پایان نامه کلیه رشته ها پشتیبانی می شود.

اهمیت پاور پوینت پایان نامه

توجه فرماید لیست هزینه‌های پاورپوینت از جمله پاور پوینت پایان نامه و جلسه دفاع در این صفحه قابل مشاهده است. هزینه‌های اعلام شده برای یک کار پرزنت خوب است و در صورتی که یک پرزنت حرفه‌ای و فوق العاده خواستار هستید، هزینه تهیه پاورپوینت شما افزایش خواهد یافت.

همچنین شما می‌توانید با شماره تماس بالا تماس حاصل فرمایید و نمونه کارهای پاور پوینت پایان نامه انجام شده توسط ما را مشاهده کنید.

سفارش پاور پوینت پایان نامه

پاور پوینت پایان نامه شامل چه خدماتی است؟

کارهای پاور پوینت پایان نامه شامل موارد زیر خواهند بود که با سایر ارائه‌های دانشجویی پاورپوینت متفاوت است:

1- فصل‌بندی حرفه‌ای پایان نامه در قالب انیمشن (می‌توانید با یک تماس به صورت رایگان نمونه کارها را مشاهده کنید! صرفا با یک تماس می‌توانید هزینه و نمونه کار را به صورت رایگان دریافت کنید، بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنید)

2- زمان‌بندی متناسب با تایم جلسه دفاع شما خواهد، یعنی اسلایدها مطابق زمان بندی پایان نامه شما تهیه خواهند شد.

3- در صورتی که نمودار و جدول دارید، همگی رسم خواهند شد و به صورت انیمشن برای مخاطبین به نمایش در خواهد آمد.

4- شماره‌گذاری صفحات

5- فصل‌بندی‌های پایان نامه در پاور پوینت در تمام صفحات قابل مشاهده است و هنگام دفاع کردن لازم نیست سراسیمه به دنبال صفحه مورد نظر استاد بگردید، تنها با یک کلیک به صفحه مورد نظر خواهید رفت (قابلیت بوک مارک)

6- تمام مطالب افکت‌گذاری شده و متناسب با نوع ارائه و موضوع شما خواهند بود.

7- در مواردی که موضوع‌ها به صورت کلمه و کوتاه باشند، به جای اینکه تایپ بشن، در قالب انیمشن‌های زیبا معرفی خواهند شد. (پیشنهاد میکنم به صورت رایگان نمونه کارهای قبلی را مشاهده کنید)

8- اصلاحات مورد نیاز شما پس از دریافت فایل نهایی توسط شما، به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

9- مشاوره رایگان در مورد پرزنت پایان نامه شما داده خواهد شد تا با ترفندها و ریزه کاری‌های پایان نامه آشنا شوید.

10- در صورت تمایل، با دریافت هزینه می‌توانیم پایان نامه شما را استخراج مطالب کنیم و در قالب پرزنت در پاورپوینت تهیه کنیم.

11- پس از دریافت فایل، در صورتی که در بخش‌هایی از اسلاید نیازمند هستید که توضیحات اضافه‌ای در ارائه اضافه کنید، می‌توانید توضیحاتتان را ارسال کنید تا در آن اسلاید گذاشته شود. توجه کنید که این توضیحات تنها در صفحه اسلاید لب تاب برای شما نمایش داده می‌شود و در صفحه پروژکتور برای اساتید و مخاطبان نمایش داده نمیشود.

12- ما آماده هستیم تا یک ارائه فوق العاده و پرزنت حرفه‌ای که تا کنون دانشکده شما به خود ندیده است را برای شما آماده کنیم. پس در صورتی که از نظر هزینه مشکلی ندارید می‌توانید پرزنت حرفه‌ای را سفارش دهید.

13- در صورتی که سفارش پاور پوینت فوری پرزنت خود را دارید، ما می‌توانیم با بهترین قیمت و در کمترین زمان (کمتر از یک روز) کار را برای شما آماده کنیم. طبیعتاً هزینه این نوع سفارش پاور پوینت متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت می‌توانید با شماره تماس ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

14- هر گونه توضیح و سفارش اختصاصی که در زمینه اسلایدها و ارائه خود دارید و می‌خواهید در پاورپوینت پایان نامه خود نمایش داده شود، قابل انجام شدن هست! فقط آن را از ما درخواست کنید.

شماره تماس هماهنگی: 09162026676 – آقای قدرتی

در صورت عدم پاسخگویی، لطفا در تلگرام پیام دهید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری