تهیه کردن پاورپوینت در ماه رمضان 1398 با تخفیف 20 درصدی

فهرست مطالب

تهیه کردن پاورپوینت و ساخت یک ارائه پاورپوینت آن هم در ماه مبارک رمضان با زبان روزه، یک پروسه خسته کننده می‌تواند برای شما باشد. ما آماده انجام ساخت پاورپوینت پروژه شما هستیم.

تهیه کردن پاورپوینت در ماه رمضان

شما دانشجو هستید؟

آیا مسئول بخش اداری یک سازمان دولتی یا خصوصی هستید و برای ماه رمضان پرزنتیشن دارید؟

آیا گزارش عملکرد خود را برای مشتریان در ماه رمضان می‌خواهید پرزنت کنید؟

اینها و همه سوالاتی دیگر به شما کمک خواهد کرد تا برای ساخت پاورپوینت متناسب با اهدافی که دنبال می‌کنید، اقدام کنید.

همه مواردی که در بالا ذکر شده است، جزو سفارشات وب سایت طراحی پویا در بخش خدمات پرزنتیشن می‌باشد که در ماه مبارک رمضان سال 1398 در حال اجرا است.

در صورتی که شما هم به دنبال سفارش پاورپوینت و پرزی برای سمینار خود هستید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

چگونه سفارش تهیه کردن پاورپوینت بدهیم؟

در ابتدا شما می‌توانید به صفحه لیست قیمت‌های پاورپوینت وب سایت طراحی پویا مراجعه کنید و یک برآورد کلی از هزینه‌ها و بودجه خود بدست آورید.

گفتنی است که وب سایت طراحی پویا از معدود وب سایت‌هایی هست که خدمات مالی و هزینه‌های اجرایی یک پروژه را در سطح‌های مختلف و متنوع کاملا شفاف بر روی سایت گذاشته است تا اعتماد کافی در جهت ساخت پاورپوینت به ارمغان بیاید.

پس از مشخص شدن سطح‎‌های مد نظرتون شما می‌توانید با کارشناس وب سایت تماس برقرار کنید و از جزئیات پروژه خود مطلع شوید و نمونه کارهای مختلف سطح مد نظرتون در اختیار شما قرار داده شوید.

در صورتی که ابهامی در مورد طراحی یا سوالی در مورد سفارش خود دارید، می‌توانید به صورت کاملا رایگان از مشاوره کارشناسان وب سایت استفاده کنید.

برای اینکار شما می‌توانید از ساعت 8 صبح تا 11 شب با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید و در بازه 24 ساعته با همین شماره تماس در تلگرام و واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

همچنین می‌توانید برای مشاهده تعدادی از نمونه کارهای ما، به صفحه اینستاگرام مدیریت وبسایت مراجعه کنید.

پس از سفارش پاورپوینت و دریافت فایل

پس از اینکه شما سفارش پاورپوینت خود را تکمیل کردید و در انتها فایل خود را دریافت کردید، متناسب با سطحی که انتخاب کردید، تعدادی ویرایش رایگان در بازه زمانی 72 ساعت برای شما در نظر گرفته شده است.

در صورتی که کار شما نیاز به اصلاح در محتوا یا طراحی داشته باشد، کاملا رایگان می‌توانید موارد مد نظرتان را به ما اطلاع دهید تا به صورت ویرایش رایگان این کار انجام شود.

7 هزینه پاورپوینت را در این مقاله مشاهده کنید و سفارش پاورپوینت خود را تکمیل کنید.
سفارش پاورپوینت همراه با دریافت لیست قیمت پاورپوینت

وب سایت طراحی پویا، خدمت مشاوره‌ای خود را صرفا در بخش اول ثبت پروژه انجام نمی‌دهد. در صورتی که در حین یا پایان کار نیاز به دریافت مشاوره برای بهبود پرزنتیشن خود باشید، به راحتی اینکار قابل انجام است.

از طرفی در صورتی که گزارش عملکرد شرکت دارید و دفتر مرکزی شما در تهران است، در صورت الزام یا نیاز به مشاوره حضوری، کارشناسان مجرب وب سایت طراحی پویا با دریافت هزینه، در محل مورد نظر حضور خواهند داشت و پرزنتیشن شما را به بهترین روش ممکن برای شما ارائه خواهند داد.

جهت دریافت جزئیات بیشتر، کافی است با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید و از پرداخت هزینه‌های زیاد و دریافت فایل‌های بدون کیفیت، خود داری کنید.

ما آماده ساختن یک پرزنتیشن فوق العاده جذاب و حرفه‌ای برای شما هستیم.

خدمات ساخت پاورپوینت در ماه رمضان 1398

وب سایت طراحی پویا از اسفندماه 1397 یکی از جذابترین سبک‌های ارائه پاورپوینت را برای اولین بار در کشور ایران آماده عرضه و طراحی کرده است که این خدمات با تخفیف 20 درصدی ساخت پاورپوینت با اسم سبک مدرن پاورپوینت قابل اجرا است.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات سفارش پاورپوینت وب سایت طراحی پویا، از شما دعوت می‌شود به صفحه خدمات پاورپوینت ما مراجعه کنید.

 

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
تماس فوری