خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه بین اللملی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

انجام و طراحی پاورپوینت اختصاصی متناسب با حضور در نمایشگاه بین المللی
فهرست مطالب

اگر دنبال خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه بین اللملی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هستید، بهترین گزینه پیش روی شما است.

خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه

یکی از جذابترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور ایران که با حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی برگزار می‌شود؛ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

بهترین مکان برای عرضه خدمات و فناوری‌ها در این نمایشگاه به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه جدیدی را برای خود پیدا کنند و ارتباطات بین‌المللی خود را بیشتر کنند.

تعداد معدودی از شرکت‌ها در زمینه اهمیت تهیه یک پرزنتیشن عالی برای مشتریان خود مطلع هستند.

وجود یک پرزنتیشن متفاوت در کنار یک ظاهر متفاوت غرفه به شما کمک خواهد که تا شرکت خود را نسبت به سایر شرکت‌ها و هولدینگ‌های موجود در سالن، به نمایش بگذارید.

اغلب شرکت‌ها و هولدینگ‌های موجود در این نمایشگاه به غرفه و حتی نحوه پوشش کارمندان خود دقت زیادی می‌کنند و هزینه‌های بالایی را برای این موضوع می‌کنند اما غافل از این هستند که با یک پرزنتیشن متفاوت می‌تواند چهره‌ی شرکت و هولدینگ خود را برای همیشه در ذهن مخاطبین خود ثبت کنند.

وجود یک پرزنتیشن عالی در کنار سایر هزینه‌هایی که برای حضور در نمایشگاه کرده‌اید، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین ارائه را برای مخاطبین خود تهیه کنید.

تیم طراحی پویا که به صورت تخصصی در زمینه طراحی پرزنتیشن فعالیت می‌کند، می‌تواند با ارائه مشاوره رایگان در زمینه خدمات طراحی پرزنتیشن به شما کمک کند تا نحوه معرفی خدمات و محصولات خود را کاملا متفاوت و به صورت اختصاصی برای بازدید کنندگان خود تهیه کنید.

مزایایی خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه

مزیت استفاده از خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه به شما کمک خواهد کرد تا با یک بار هزینه کردن، سالیان مختلفی را بدون دغدغه داشته باشید و با یک پرزنتیشن اختصاصی در صحنه نمایش حضور پیدا کنید. در ادامه به برخی از این مزیت‌ها اشاره خواهیم کرد:

1- طراحی تخصصی و مرتبط با مبحث

ما می‌توانیم مباحث و پرزنتیشن‌های قبلی شما را به صورت اختصاصی با المان‌های طراحی مرتبط با مبحث کاری شما طراحی کنیم تا بیشترین تاثیرگذاری را برای بازدیدکنندگان داشته باشید.

2- داشتن آرشیو حرفه ای برای شرکت

در نظر داشته باشید که شما با یک مرتبه هزینه کردن می‌توانید یک آرشیو اختصاصی برای خدمات و محصولات خود داشته باشید و هم در طول سال و هم در نمایشگاه بعدی از آن بهره ببرید و حتی قادر خواهید بود اطلاعات قبلی خود را بروز کنید.

3- تاثیرگذاری متفاوت پرزنتیشن با حضور LCD

خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه به گونه‌ای خواهد بود که با حضور LCD در غرفه شما یک پرزنتیشن کاملا متفاوت و چشمگیر را برای بازدیدکنندگان بوجود خواهد آورد، به گونه‌ای که غرفه شما را با سایر غرفه‌های اطراف متفاوت خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که ابعاد طراحی پرزنتیشن مرتبط با این LCD ها کاملا تخصصی است و اگر با ابعاد معمولی برای پرزنتیشن خود استفاده کنید، در نمایشگاه عملا استفاده از پاورپوینت غیرممکن خواهد بود یا کیفیت بسیاری بدی خواهد داشت.

تیم طراحی پویا به صورت تخصصی می‌تواند این مشکل شما را برطرف کند.

4- طراحی خاص با قابلیت لمس صفحه نمایش

همانطور که در آیتم قبل اشاره کردیم، با حضور LCD های موجود در نمایشگاه شما می‌توانید بدون کلیک کردن و با قابلیت لمس، محتوای تخصصی معرفی شرکت و هولدینگ را انجام دهید؛ تمام آموزش‌ها به صورت اختصاصی به نماینده روابط عمومی شرکت شما آموزش داده خواهد شد تا شما بتوانید از این سبک طراحی خاص، بهره‌مند شوید.

5- استفاده از نماد و لوگوی شرکت در طراحی

طراخی اختصاصی که انجام داده می‌شود، کاملا همسو با شرکت و نمادهای کاری پروژه‌های شما انجام می‌شود.

رنگ و تمپلت پرزنتیشن مرتبط با لوگو و نماد سازمان، شرکت و هولدینگ شما خواهد بود تا بیشترین تاثیرگذاری را برای مخاطبین خود داشته باشید.

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه است.

جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تماس 09120487378 در تماس باشید. همچنین برای دیدن نمونه کارها به صفحه نمونه کار پاورپوینت و برای دیدن هزینه طراحی پرزنتیشن به صفحه قیمت پاورپوینت مراجعه کنید.

قیمت‌های ارائه شده در بخش داخلی تیم طراحی پویا را می‌توانید با بخش هزینه پاورپوینت بخش بین‌الملل تیم ما مقایسه کنید تا متوجه شوید خدمات تخصصی ما محدود به کشور ایران نیست و هزینه‌های اعلامی در کشور ایران به شما کمک می‌کند تا صرفه جویی زیادی در هزینه طراحی پرزنتیشن خود نسبت به رقبای خارجی خود داشته باشید.

نحوه سفارش خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه

در این یاداشت سعی شد تا یک دید کلی در رابطه با خدمات طراحی پرزنتیشن نمایشگاه به شما بدهیم، در صورتی که تمایل دارید اطلاعات تخصصی‌تر در زمینه خدمات طراحی پاورپوینت داشته باشید، می‌توانید با شماره تماس 09120487378 در تماس باشید و از مشاوره رایگان در این زمینه استفاده کنید.

ما می‌توانیم به تمام جزئیات مورد نیاز از طراحی تا تحویل توجه دارد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. ما ارائه‌های پاورپوینت شما را به گونه‌ای انجام می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد تاثیر اولیه ماندگاری داشته باشید. اسلایدهای پاورپوینت سفارشی ما برای ارائه یک ایده خلاقانه با افزایش نرخ فروش عالی هستند. ما خوشحال خواهیم شد که نظر شما را با تخصص خود ترکیب کنیم و برای شما یک پاورپوینت بسازیم که معجزه کند.

برای ثبت سفارش پاورپوینت تخصصی نمایشگاه نفت و گاز شما می‌توانید با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از طریق کانال تلگرام ما از آخرین نمونه کارهای تحویلی دیدن کنید.

در پایان اشاره می‌شود که تمام تخصص و تجربه ما در راستای بهبود نمایش و پرزنتیشنی متفاوت از شرکت شما بکار گرفته خواهد شد تا بتوانید بهترین تجربه خود در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی داشته باشید.

امیدواریم این توضیحات به شما کمک کند تا امسال با یک چهره متفاوت از سال قبل و با یک پیشرفت چشمگیر کیفیت پرزنتیشن معرفی شرکت، خدمات و محصولات خود در این نمایشگاه شرکت کنید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری