خدمات حرفه ای پرزنت پایان نامه برای دانشجویان خارج کشور

فهرست مطالب

خدمات حرفه ای پرزنت پایان نامه همینک برای دانشجویان خارج از کشور فراهم شده است. دانشجویان مقاطع دکترا، ارشد و کارشناسی می توانند در صورت تمایل پرزنت حرفه ای پایان نامه خود را به ما بسپارند تا با طراحی صفر تا 100 پرزنت، لحظات عالی از جلسه دفاع را برای آنها رقم بزنیم. همینک وب سایت طراحی پویا سفارشات پاورپوینت از دانشجویان ایرانی ساکن چین، ژاپن و استرالیا داشته است.

پرزنت حرفه ای پایان نامه

شاید شما هم به علت مشغله ی کاری و درسی زیاد فرصت انجام پرزنت پایان نامه خود در قالب پاورپوینت را نداشته باشید. چه کسی بهتر از ما که به صورت کاملا تخصصی و مسلط می توانیم شما را در این زمینه همیاری کنیم؟ ما با تیم مجربی که داریم طراحی های بسیار مبتکرانه و زیبا را در قالب پاورپوینت برای شما طراحی خواهیم.

نحوه سفارش پاورپوینت پایان نامه خارج کشور

شماره تماس 989162026676+ به صورت 24 ساعت از شبانه روز در تلگرام آماده است تا پاسخگوی شما عزیزان باشد. اگر شما تلگرام ندارید می توانید با همین شماره از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با ایمیل amirshahtori@gmail.com یا آیدی اینستاگرام @amirshahtoori در ارتباط باشید و خدمات حرفه ای پرزنت وب سایت طراحی پویا را مشاهده فرمایید.

عملا تمام راه های ارتباطی ممکن در فضای مجازی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا در کمترین زمان با یکدیگر گفتگو در زمینه سفارش پاورپوینت شما داشته باشیم.

نحوه قیمت گذاری خدمات حرفه ای پرزنت

در ابتدا باید گفت به علت تحریم های بانکی کشور و موجود امکان گشایش حساب های بانکی خارج کشور برای ما مقدور نمی باشد، لذا برای پرداخت می بایست حتما یک فردی در داخل کشور بتواند هزینه سفارش شما را پرداخت کنید.

نحوه ی قیمت گذاری خدمات حرفه ای پرزنت سفارشات پاورپوینت نیز مانند سایر کارهای فارسی می باشد و صرفا هزینه ترجمه کار شما در صورتی که نیاز به خلاصه داشته باشید به هزینه شما اضافه خواهد شد. به نحوی که هزینه یک کار پرزنت پاورپوینت فارسی در داخل کشور ایران بین 100 الی 250 هزار تومان می باشد که در صورت نیاز به ترجمه کار پایان نامه شما این قیمت از 200 الی 500 هزارتومان قابل افزایش خواهد بود.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری