سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی برای اولین بار در ایران فراهم شد

فهرست مطالب

همان طور که قبلا در کانال تلگرام سفارش پاورپوینت اطلاع دادیم، در مهر 1398 از سطح جدید پاورپوینت سه بعدی رونمایی کردیم. شما در این یاداشت می‌توانید در مورد سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی بیشتر مطالعه کنید.

پاورپوینت سه بعدی چیست؟

همانطور که می‌دانید وقتی از ابعاد صحبت می‌شود، مباحثی همچون x,y,z در ریاضی به ذهنمان می‌رسد. به جرات می‌توان گفت که در بحث ارائه پاورپوینت تمامی پرزنتیشن‌هایی که شما از سایت‌ها و کافی نتی‌ها تهیه می‌کنید، به صورت دو بعدی است.

لذا به این نکته توجه کنید که وقتی از پاورپوینت سه بعدی صحبت می‌کنید، لازم است که حساسیست بیشتری در مورد کیفیت کار خود داشته باشید.

سفارش تهیه کردن و طراحی پاورپوینت به سبک جدید با ترنزیشن حرفه ای

پاورپوینت سه بعدی به معنای داشتن حرکت شیپ‌ها، تصاویر، متن‌ها و… به صورت چرخش یا حرکت‌های جذاب در داخل اسلاید هست.

برای مثال اگر یک دایره را در نظر بگیرید، این دایره همزمان با چرخش به پشت، رنگ و سایه‌ای که در اسلاید ایجاد می‌کند، متناسب با تغییر حرکت، عوض خواهد شد.

در زیر شما می‌توانید یک نمونه کار سه بعدی که توسط وب سایت طراحی پویا برای اولین بار در کشور ایران ارائه شده است را مشاهده کنید.

ویژگی سبک جدید پاورپوینت سه بعدی چیست؟

همانطور که در بالا نیز صحبت کردیم، وجود حرکت‌های جذاب داخل اسلاید، از آیتم‌های منحصربفرد این سطح پاورپوینت است.
در فروردین 1398 همراه با ایام نوروز، وب سایت طراحی پویا برای اولین بار از سبک مدرن رونمایی کرد. سبک پاورپوینت مدرن که مشابه نرم افزار پرزی دارای نقشه راه است، به صورت کیفیت خیلی جذابتر از پرزی توسط تیم طراحی پویا قابل انجام است.
در بحث سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی که اصطلاحا به سبک طراحی پاورپوینت سه بعدی از این پس شناخته خواهد شد، تلفیقی از حرکات سه بعدی و سبک مدرن خواهد بود.
جهت اینکه بهتر متوجه ویژگی این سبک شوید، شما می‌توانید از نمونه کار زیر که اخیرا در کانال آپارات سفارش پاورپوینت وب سایت طراحی پویا بارگزاری شده است، مشاهده کنید.

سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی

در مورد اینکه هزینه سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی به چه صورت است و سایر ویژگی‌هایی که شما از سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی در ارائه خود بهره‌مند خواهید شد، می‌توانید از صفحه لیست قیمت پاورپوینت بازدید کنید و سطح پاورپوینت سه بعدی را مشاهده کنید.
در این صفحه شما قادر خواهید بود علاوه بر دیدن هزینه سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی و سایر سطح‌های طراحی پاورپوینت، تمامی سطح‌های پاورپوینت را با یکدیگر مقایسه کنید.
پس از مشاهده قیمت‌ها شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی با تیم طراحی پویا در ارتباط باشید تا در مورد نکاتی و جزئیات این سطح به شما اطلاعات کافی داده شود.
جهت تماس با کارشناسان سفارش پاورپوینت می‌توانید از طریق شماره‌های تماس 09120487378 یا 09162026676 هر روز از ساعت 9 الی 22 در تماس باشید یا به صورت 24 ساعت شبانه روز از طریق واتساپ یا تلگرام با کارشناسان در ارتباط باشید.
انجام پاورپوینت پاییزه با تحویل فوری
همچنین دوستانی که در خارج از کشور ایران هستند و علاقند به سفارش دادن پاورپوینت هستند، می‌توانند از راه‌های بالا یا از طریق ایمیل amirshahtori@gmail.com با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کنند.

پاورپوینت سه بعدی متناسب با کجا است؟

شاید سوالی که ذهن شما را درگیر کرده است، این باشد که سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی برای چه موضوع‌ها و کنفرانس‌هایی لازم است؟
در پاسخ به این سوال باید به کلیدی‌ترین مبحث توجه کنیم، ارائه پاورپوینت در قدم اول شخصیت شما را نشان خواهد داد، لذا در صورتی که به دنبال یک ارائه منحصربفرد و جذاب هستید که تمامی مخاطبین خود را میخ کوب کنید! کافی است این سطح پاورپوینت را سفارش دهید.
اما در قدم بعدی، این سبک پاورپوینت بیشتر برای شرکت‌های تجاری که از نظر مالی مشکلی ندارند و همچنین برای بدست آوردن اهداف مورد نظر خود و به ثمر رسیدن نتایج مورد نظر ارائه خود اهمیت خاصی قائل هستند، بهترین انتخاب خواهد بود.
همچنین این سبک برای ارائه و کنفرانس‌های خارج از دانشگاه و ارائه دادن به دعوت شدگان بین المللی می‌توانید یک وجه منحصربفرد از شما و بیزینس شما را نمایان کند و شما را در رسیدن به مباحث اقتصادی که دنبال می‌کنید، یاری کند.

نظر خود در مورد سفارش دادن پاورپوینت سه بعدی را بگویید

اگر در رابطه با سفارش پاورپوینت سه بعدی سوال یا نظری دارید و علاقمند هستید که به صورت عمومی انتشار پیدا کنند، می‌توانید در زیر همین یاداشت با استفاده از بخش ارسال نظرات، مبحث مورد نظر خود را ایجاد کنید تا به آن پاسخ داده شود.
درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری