سفارش پاورپوینت حرفه‌ای انگلیسی با تحویل فوری و کیفیت عالی را سفارش دهید

فهرست مطالب

امکان دیدن نمونه کار و خدمات حرفه ای برای سفارش پاورپوینت حرفه‌ای انگلیسی فراهم شده است. برای سفارش پاورپوینت های انگلیسی خود با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید.

دیدن و سفارش پاورپوینت حرفه‌ای انگلیسی

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به این صفحه مراجعه فرمایید. برای دیدن سایر نمونه کارها می توانید در کانال آپارات ما عضو شوید و نمونه کارها را دنبال کنید. لطفا برای دیدن کانال ما در آپارات به لینک زیر مراجعه فرمایید:

کانال نمونه کارهای پاورپوینت سایت طراحی پویا

چگونه سفارش پاورپوینت انگلیسی بدهم؟

اگر مطالب شما آماده است، تنها با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید و پس از به توافق رسیدن، مطلب خود را در اختیار ما بگذارید و پس از انتخاب سطح کارتان، زمان دریافت فایل به شما گفته می شود. همچنین در صورتی که فایل شما باید به صورت فوری آماده شود، از این بابت نگران نباشید ما می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم.

چه خدماتی در سطح انگلیسی می تواند گنجانده شود؟

تمام سطوح (ساده پاورپوینت، معمولی پاورپوینت، نیمه حرفه ای پاورپوینت، حرفه ای پاورپوینت و فوق حرفه ای پاورپوینت) نیز می تواند در سطح انگلیسی هم طراحی شود. البته بایدتوجه کرد که قیمت ها با سطح فارسی متفاوت است.

از طرفی در صورتی که شما یک شرکت تجاری هستید و برای مخاطبان دعوت شده خود از خارج کشور دعوت به عمل آورده اید می توانید طراحی انگلیسی کار را به ما بسپارید تا در صورت تمایل نیز ما آن را با گویندگان حرفه ای خود، صداگذاری کنیم و آن را به صورت فایل پاورپوینت و یا فیلم در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه می توانم با شما قرارداد کاری ببندم؟

در صورتی که از نمونه کارهای ما دیدن کردید و به میزان تسلط ما بر این برنامه اعتماد کردید و علاقمند هستید با هزینه ی خیلی کم بهترین کار و ارائه را برای شرکت خود به ارمغان بیاورید، با شماره تماس 09162026676 یا دیگر راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تماس بگیرید و پس از آن در جلسه ای به توافق های مد نظر خواهیم رسید.

آیا می توانم در سایت طراحی پویا مشغول به کار شوم؟

تنها افرادی که مدرک ICDL دارند و تسلط کامل بر نرم افزار پاورپوینت، فتوشاپ، ورد و اکسل دارند می توانند ثبت همکاری به ما دهند. برای اینکار با ایمیل amirshahtori@gmail.com فقط در تماس باشید و از تماس با سایر راه های ارتباطی جهت همکاری با ما خودداری فرمایید.

لازم به ذکر می باشد که باید چند نمونه کار حرفه ای خود که تمام استعداد شما در آن وجود دارد ارسال شود تا سطح شما توسط کارشناسان سایت طراحی پویا مشخص شود، پس از آن با شما تماس خواهیم گرفت.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری