سفارش پاورپوینت پایان نامه + لیست قیمت انجام پاورپوینت پایان نامه

انجام پاورپوینت پایان نامه
فهرست مطالب

خدمات تخصصی سفارش پاورپوینت پایان نامه در بهار و تابستان 1403 همراه با ارائه لیست قیمت انجام پاورپوینت پایان نامه برای مقاطع ارشد و دکترا را در این صفحه مشاهده کنید.

چرا نیاز به سفارش پاورپوینت پایان نامه داریم؟

وب سایت طراحی پویا که به صورت تخصصی در رابطه با تهیه پاورپوینت فعالیت میکند، جامعترین مرجع خدمات تخصصی پاورپوینت می باشد.

بخشی از خدمات تهیه پاورپوینت برای دانشجویان دانشگاه های داخل و خارج از ایران بحث تهیه پاورپوینت پایان نامه است که توسط این تیم به صورت اختصاصی قابل ارئه است.

تهیه پاورپوینت پایان نامه

اما دلیل اینکه برخی از دانشگاه نیاز به سفارش پاورپوینت پایان نامه و برون سپاری خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه دارند چه چیزی می تواند باشد؟

در ادامه برخی از مواردی که می تواند دلیل سفارش پاورپوینت پایان نامه برای مقطع ارشد و دکترا باشد را توضیح خواهیم داد.

1. زمان کوتاه و فوری بودن پروژه

اولین نکته در این زمینه می تواند بحث کوتاهی زمان برای آماده سازی پاورپوینت پایان نامه باشد.

برخی از دانشجویان به دلیل کوتاهی زمان و فوری بودن پروژه خود نیازمند کمک هستند تا بتواند در طول آماده سازی پاورپوینت پایان نامه به بحث کارهای اداری و تدارکات جلسه دفاع خود بپردازند.

گاها برخی از مشتریان در هنگام دریافت مشاوره رایگان به این نکته اشاره می کنند که:

همین امروز از آموزش با من تماس گرفتند و گفتند پس فردا برای شما جلسه دفاع گذاشته اند.

بنابراین حجم استرسی که به یک دانشجو در مواجه با جلسه دفاع روبه رو می شود، قابل تصور نیست. در همین راستا دانشجویان می توانند از خدمات فوری تیم طراحی پویا که در زمینه آماده سازی صفر تا صد تهیه جلسه دفاع پایان نامه فعالیت دارند استفاده کنند.

ما به صورت اختصاصی در زمینه تبدیل پایان نامه به پاورپوینت پروژه شما را انجام خواهیم داد و شما بدون هیچ استرسی می توانید از خدمات تخصصی سفارش پاورپوینت ما بهره مند شوید.

2. نداشتن تسلط کافی به مباحث جلسه دفاع

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که درک درستی از جلسه دفاع ندارید و برای تهیه پاورپوینت خود با مشکل رو به رو شده اید، می توانید از خدمات تخصصی سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه ما استفاده کنید.

برخی از دانشجویان به علت برون سپاری بخشی از پایان نامه یا کل پایان نامه خود تسلط کافی به مباحث ندارد و نیازمند کمک در زمینه خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه می باشند.

برای مثال اگر داده های آماری پایان نامه توسط یک مشاور آماری انجام شده باشد، شما در رابطه با نحوه پرزنت کردن جداول و نمودارها با مشکل رو به رو میشود. یا توضیحات نمودارها و جداول به قدری زیاد هست که نمیدانید آنها را چگونه در جلسه دفاع بیان کنید.

در همین راستا شما نیازمند استفاده از خدمات و تجربه تخصصی تیم ما هستید تا بدون دغدغه به جلسه دفاع بروید و بالاترین امتیاز را دریافت کنید.

3. قیمت مناسب و پایین

تهیه پاورپوینت پایان نامه که غول مرحله آخر زمان دانشجویی هست و عکس های یادگاری بیادماندی برای شما به همراه خواهد داشت، یکی از جذابترین لحظات زندگی شما خواهد بود.

در همین راستا در طول زمان دانشجویی، شما مجبور به پرداخت هزینه های مختلفی برای آموزش خود شده اید. تیم طراحی پویا با ارائه لیست قیمت پاورپوینت پایان نامه و ارائه چندیدن سبک طراحی به شما کمک کرده است تا باتوجه به بودجه ای که دارید، بهترین پلن طراحی پاورپوینت خود را انتخاب کنید.

4. رعایت اصول استاندارد در خلاصه سازی و طراحی

صرف تهیه پاورپوینت از پایان نامه برای جلسه دفاع ملاک نیست! چه افرادی زیادی بودند و هستند که با آماده سازی پاورپوینت های مبتدی به جلسه دفاع رفته اند و با ارائه دادن یک پاورپوینت ضعیف، دستاوردهای مهم پایان نامه و رساله خود را در ضعیفترین حالت ممکن ارائه داده اند.

برای تهیه پاورپوینت پایان نامه مخصوصا برای مقطع دکترا، لازم است تمامی اسلایدها از اصول استاندارد خلاصه سازی و همچنین چیدمان دقیق روند ارائه پایان نامه به همراه استفاده صحیح ترکیب رنگی صورت گیرد.

همه این موارد منجر می شود که شما نقاط قوت پایان نامه و رساله خود را به صورت ویژه نمایان کنید و همچنین کاستی های پروژه خود را بسیار زیرکانه چشم پوشی کنید.

همین موارد باعث خواهد شد تا میزان تسلط شما به پایان نامه به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند و با یک اعتماد بنفس عالی در جلسه حاضر شوید.

نحوه قیمت گذاری انجام پاورپوینت پایان نامه چگونه است؟

یکی از مهمترین بحث های انتخاب مجری پروژه پاورپوینت پایان نامه در رابطه با هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه است. اکثر وب سایت های موجود در زمینه خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه با ارائه قیمت های عجیب، باعث کلافه شدن دانشجویان میشوند. اما وب سایت طراحی پویا به صورت جامع در مورد نحوه قیمت گذاری تهیه پاورپوینت پایان نامه توضیحاتی را ارائه داده است که در ادامه می توانید مطالعه کنید:

1- قیمت پاورپوینت پایان نامه بدون خلاصه سازی

در این حالت، دانشجو پایان نامه یا رساله دکترای خود را خلاصه سازی کرده است و پس از ارسال فایل خلاصه، می تواند در مورد تعداد اسلایدی که خلاصه سازی انجام شده است، مطلع شود. در همین رابطه تیم طراحی پویا با ارائه قیمت پاورپوینت (PowerPoint price) پایان نامه، بحث هزینه طراحی اسلایدها را مشخص کرده است.

برای دیدن قیمت ها می توانید با مراجعه صفحه «لیست قیمت پاورپوینت پایان نامه» از جدیدترین تعرفه طراحی پاورپوینت مطلع شوید.

برای شفاف شدن نحوه قیمت گذاری طراحی پاورپوینت پایان نامه، یک مثال ساده میزنیم. برای مثال محتوای خلاصه شده شما در 20 اسلاید قابل طراحی خواهد بود. در همین راستا با مراجعه به صفحه قیمت ذکر شده، می توانید تعرفه طراحی هر اسلاید را مشاهده کنید. مثلا قیمت پاروپوینت پایان نامه در سطح ساده در خرداد 1403 برابر است با هر اسلاید 10 هزار تومان؛ در صورتی که پروژه شما 20 اسلاید باشد، هزینه پروژه کلی شما برابر با 200 هزار تومان در سطح ساده است.

نکاتی که می تواند در هزینه اعلام شده موثر باشد، بحث زبان ارائه و زمان تحویل پروژه است. قیمت های اعلام شده برای زبان فارسی و تحویل عادی است.

در صورتی که شما زبان غیر از فارسی داشته باشید به هزینه ها 50 درصد افزوده خواهد شد و همچنین در صورتی که پروژه خود را زودتر از بازه زمانی مشخص شده لازم داشته باشید، متناسب با زمان اعلام شما افزایش هزینه خواهید داشت.

2- قیمت پاورپوینت پایان نامه با خلاصه سازی

حالت دوم آماده سازی سفارش پاورپوینت پایان نامه برای مواردی هست که دانشجویان فرصت یا تسلط کافی برای خلاصه سای پایان نامه خود را ندارند.

در این حالت با توجه به رشته تحصیلی، پیچیدگی مباحث ارائه شده در پایان نامه و همچنین مقطع تحصیلی، قیمت خلاصه سای نیز به طراحی پاورپوینت پایان نامه افزوده میشود.

در این بخش امکان ارائه قیمت ثابت همانند بحث طراحی که در بالا مشخص شده است، وجود ندارد. لذا دانشجویانی که تمایل دارند از خدمات تخصصی خلاصه سازی پایان نامه و تهیه پاورپوینت پایان نامه استفاده کنند؛ می بایست فایل پی دی اف پایان نامه خود را در اختیار کارشناسان تیم طراحی پویا قرار دهند و پس از بررسی مطابقه با نمونه کارهایی که در اختیار دانشجویان قرار میگیرند، تعرفه تهیه پاورپوینت از پایان نامه اطلاع داده خواهد شد.

خدمات تخصصی سفارش پرزنتیشن پایان نامه برای تابستان 1403

تیم طراحی پویا با انجام بیش از 560 پروژه پایان نامه در مقاطع تحصیلی کارشناسی و دکترا توانسته است برای همه رشته های تحصیلی تجربه ای گرانقدر بدست آورد.

لذا اولین نکته ای که در رابطه با خدمات تخصصی ما باید در نظر داشته باشید، بحث تسلط ما به پروژه شما و همچنین خیال راحت شما در رابطه با داشتن یک فایل جامع است.

دومین نکته ای که باید در نظر بگیرید، ارائه سبک های مختلف طراحی برای خدمات پاورپوینت پایان نامه است تا مشتریان بتوانند مطابق با سلیقه و توان مالی خود، بهترین انتخاب را داشته باشند. لذا برای تهیه پاورپوینت پایان نامه با داشتن چند قیمت می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سومین نکته هیجان انگیز که برای تابستان 1403 آماده کرده ایم، ارائه یک سبک طراحی جدید پاورپوینت پایان نامه است که به جذابیت طراحی پرزنتیشن های شما به طور چشمگیزی افزوده خواهد شد و از طرفی هزینه آن نیز در مقایسه با سطح مدرن پلاس کمتر خواهد بود.

در ادامه یک اسلاید از آنچه که در سطح جدید پاورپوینت پایان نامه برای تابستان 1403 آماده ارائه خواهد بود را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نمونه کار سفارش پاورپوینت پایان نامه ارشد و دکترا

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، برخی از ویژگی های منحصربفرد این سطح جدید به شرح زیر است:

  • ارائه تمپلت جذاب و یونیک با قابلیت سفارش سفارش رنگ
  • ارائه دو منو تخصصی برای هر چه بهتر همراه کردن مخاطبین
  • ارائه المان های تخصصی جذاب در منو
  • ارائه شماره اسلاید پرزنتیشن به صورت جذاب
  • طراحی منحصربفرد محتوای درون اسلایدها
  • چیدمان متفاوت و جذابتر برای جداول و نمودارها

چگونه سفارش پاورپوینت پایان نامه دهیم؟

خدمات تخصصی تیم طراحی پویا به گونه ای اماده شده است تا شما در کمترین زمان ممکن با کارشناسان در ارتباط باشید و در سریعترین حالت ممکن از نمونه کارها و هزینه پروژه خود مطلع شوید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با سفارش پاورپوینت پایان نامه کافی است از طریق شماره تماس 09120487378 از ساعت 9 الی 17 به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

همچنین پاسخگویی 24 ساعت با همین شماره تماس از طریق تلگرام امکان پذیر است.

در ادامه پیشنهاد میکنیم جهت درک بهتر مبحث سفارش پاورپوینت پایان نامه از یاداشت‌های زیر بازدید کنید:

تبدیل پایان نامه به پاورپوینت (خرداد 1403) | تحویل فوری با تخفیف 20 درصدی

تهیه فوری پاورپوینت پایان نامه دکترا همراه با خلاصه‌سازی

سفارش پاورپوینت پایان نامه با تخفیف ویژه

به راحتی سفارش خلاصه سازی کتاب برای تهیه کردن پاورپوینت ارائه دانشجویی خود را انجام دهید

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری