نحوه اجرای فایل پاورپوینت سفارش داده شده و برطرف کردن عیب‌های احتمالی چگونه است؟

انجام خلاصه نویسی برای تهیه پاورپوینت
فهرست مطالب

اگر شما هم از مشتریان ما هستید و هم اکنون فایل پاورپوینت خود را تحویل گرفته‌اید و با مشکلاتی رو به رو شده‌اید، لطفا در این آموزش با ما همراه باشید تا نحوه اجرای فایل پاورپوینت سفارش داده شده و برطرف کردن عیب‌های احتمالی را برطرف کنید.

دریافت فایل پاورپوینت چگونه است؟

همانطور که در ابتدای سفارش فایل و پروژه پاورپوینت به شما آموزش می‌دهیم، نحوه دریافت فایل می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی همانند، تلگرام، واتساپ، سروش، آی گپ و… یا از طریق ایمیل باشد.

در صورتی که نیاز به دریافت فایل به صورت حضوری دارید، حتما در ابتدای سفارش با کارشناس مربوطه در میان بگذارید. در صورتی که در تهران باشید، فایل پاورپوینت به صورت پیک در کمتر از 2 ساعت بدست شما خواهد رسید و در صورتی که در شهرستان باشید، فایل خروجی بر روی DVD یا فلش به صورت پست پیشتاز ظرف 72 ساعت بدستتان خواهد رسید.

چگونه فایل پاورپوینت سفارش داده شده را بررسی کنم؟

با توجه به اینکه سفارش پاورپوینت به صورت آنلاین هست و اکثر کاربران از طریق تلفن همراه خود سفارش انجام پاورپوینت را دنبال می‌کنند. در صورتی که از طریق ایمیل، تلگرام، واتساپ و… فایل به صوت اینترنتی برای شما ارسال گردید، باید به این نکته توجه کنید که به هیچ وجه فایل پاورپوینت را روی تلفن همراه خود بررسی نکنید.

شرکت ماکروسافت که توسعه دهنده نرم افزار پاورپوینت می‌باشد، هیچ نسخه موبایلی برای این نرم افزار تولید نکرده است و تمامی نرم افزارهای موجود صرفا به صورت فرعی هستند و قابلیت پشتیبانی از طراحی انجام شده را ندارند.

بارها مشاهده شده است که به خاطر طراحی حرفه‌ای انجام شده، هنگامی که روی تلفن همراه کار بررسی می‌گردد، اسلایدها به صورت خالی نمایش داده می‌شود، علت این مشکل این است که نرم افزار تلفن همراه شما به خاطر عدم بروز بودن، نمی‌توانند فایل را کامل باز کند.

در صورتی که مجبور هستید با تلفن همراه کار را بررسی کنید، حتما از نرم افزار google slides استفاده کنید. برای دانلود به گوگل پلی این نرم افزار مراجعه کنید. برا اینکار، اینجا  را انتخاب کنید.

توجه کنید که فایل پاورپوینت با پسوند PPTX به شما تحویل داده می‌شود و شما در تلفن همراه نمی‌توانید انیمیشن و… را ببینید.

برای اینکه بتوانید به صورت کامل فایل پاورپوینت را بررسی کنید، لازم است از طریق کامپیوتر یا لب تاب خود نرم افزار را باز کنید و سپس بر روی گزینه اسلایدشو یا دکمه F5 کار را بررسی کنید.

مشکلات احتمالی در هنگام باز کردن فایل پاورپوینت سفارش داده شده

تمامی سطح‌های طراحی شده در پاورپوینت توسط وب سایت طراحی پویا دارای ویرایش رایگان هستند. متناسب با هزینه‌ای که برای پروژه خود کرده‌اید، می‌توانید از 1 الی 3 بار فایل خود را متناسب با سطح سفارش داده شده، ویرایش رایگان کنید.

اما در صورتی که علاقمند هستید فایل را خودتان ویرایش کنید و اینکار را نمی‌توانید انجام دهید، آموزش زیر را دنبال کنید.

هنگامی که فایل پاورپوینت را باز می‌کنید، به علت اینکه فونت‌های پاورپوینت در فایل شما چسبیده شده‌اند (تا شما به راحتی مشکل فونت پاورپوینت را حل کنید و در تمامی سیستم‌ها اجرا کنید)، نرم افزار از شما درخواست می‌کند که تمایل دارید حالت ویرایش فعال شود یا خیر.

این پیام به صورت یک نواز زرد رنگ در بالای منوهای پاورپوینت نمایش داده می‌شود که شما با فعال کردن این گزینه، می‌توانید به راحتی فایل پاورپوینت خود را ویرایش کنید.

همانگونه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نرم افزار پیام زرد رنگ هشدار داده است و از شما می‌خواهد برای حالت ویرایش، این اخطار را تایید کنید.

سفارش پاورپوینت انجام شده را چگونه ویرایش کنیم

مشکل دیگری که در هنگام اجرای فایل پاورپوینت بر روی سیستم لب تاب شما ممکن است پیش بیاید، بهم ریختگی فونت‌ها می‌باشد.

تمامی فونت‌های به کار رفته در پروژه شما استاندارد هستند و در صورتی که بهم ریختگی در فونت‌ها مشاهده می‌کنید، به علت فعال کردن حالت ویرایش و عدم نصب بودن فونت‌های استاندارد روی سیستم شما هست.

برای اینکه این مشکل را حل کنید، لازم است فونت‌های سری B که استاندارد هستند را برای همیشه روی سیستم لب تاب خود نصب کنید.

برای اینکه از طریق این لینک (اینجا را انتخاب کنید) فونت‌ها را دانلود کنید. در لینک پیوست شده، آموزش نحوه نصب فونت‌ها نیز وجود دارد.

سوال دیگری دارید، با ما مطرح کنید

در صورتی که مورد دیگری در هنگام دریافت فایل وجود دارد که ما به آن پاسخ نداده‌ایم، لطفا از طریق بخش نظرات اعلام کنید تا به آن پاسخ داده شود.

جهت سفارش فایل پاورپوینت می توانید با شماره تماس 09120487378 در ارتباط باشید.

همچنین اگر فایل پاورپونتی دارید که قفل‌گذاری شده است و رمز آن را فراموش کرده‌اید یا نمی‌دانید در صورتی که شما علاقمند هستید که شکستن رمز پاورپوینت را سفارش دهید، می‌توانید به این یاداشت مراجعه کنید (اینجا را انتخاب کنید).

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری