اعلام تعرفه‌های جدید ساخت پاورپوینت همراه با لیست قیمت پاورپوینت

فهرست مطالب

پس از 24 ماه ثابت ماندن هزینه های ساخت پاورپوینت، تعرفه‌های جدید ساخت پاورپوینت اعلام شد.

قیمت های ثابت پاورپوینت

از فروردین 1397 تا اردیبهشت 1399 قیمت‌های ساخت پاورپوینت در وب سایت طراحی پویا ثابت و گاها همراه با تخفیف‌های ویژه همراه بود.

به علت وجود بیماری کرونا نیز این قیمت‌ها در فروردین و اردیبهشت 99 ثابت ماند تا کمکی به مشتریان و معلمیم محترم کرده باشیم.

از آنجا که در همه حوزه‌های خدماتی در کشور ایران افزایش قابل ملاحظه‌ای در این دو سال داشته باشیم، مجبور به افزایش هزینه‌ها شدیم.

تعرفه‌های جدید ساخت پاورپوینت

از خردادماه 1399 هزینه‌های جدید و تعرفه‌های ساخت پاورپوینت در صفحه لیست قیمت پاورپوینت و همچنین صفحه اصلی وب سایت طراحی پویا قرار گرفته است تا شما عزیزان به صورت شفاف از هزینه‌های انجام پروژه‌های خود آگاه شوید.

هر چند افزایش قیمت در خردادماه نسبت به گذشته در اکثر لیست قیمت‌ها در حدود 20 الی 50 درصد است، ولی همچنان این قیمت‌ها به صورت چشمگیری کمتر از محل‌های ارائه دهنده خدمات پاورپوینت است.

سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه

از طرفی جهت بالا بردن کیفیت کارها با توجه به افزایش هزینه‌ها، ارائه خدمات در هر سطح نیز تغییر کرده است تا افزایش هزینه ضمن افزایش کیفیت کار باشد.

از طرفی با توجه به علاقمند بودن اکثر مشتریان به سطح‌های مدرن، امکاناتی فراهم شد تا بتوانیم دو سطح مدرن + برای شرکت‌ها و بحث پایان نامه و دانشجویان در نظر بگیریم و با ارائه سطح مدرن معمولی بتوانیم در کاهش هزینه‌های انجام پروژه‌های پاورپوینت شما کمک کننده باشیم.

وب سایت طراحی پویا توانسته است از سال 1396 تا امروز، بیش از 1200 پروژه ساخت پاورپوینت را در کشور ایران و خارج از ایران به سرانجام برساند.

خوشحال هستیم که توانستیم در این مدت به صورت چشمگیری در ارتقای بحث پرزنتیشن کشور ایران نقشی داشته باشیم و باعث کاهش هزینه‌های ساخت پاورپوینت شما همراهان گرامی شویم.

به زودی برنامه‌های ویژه برای انجام پروژه های پاورپوینت به اطلاع شما همراهان گرامی خواهد رسید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
تماس فوری