تبدیل pdf به پاورپوینت | تبدیل حرفه‌ای ورد و pdf به پاورپوینت با قیمت ارزان

فهرست مطالب

 ساخت و تبدیل pdf به پاورپوینت خود را به ما بسپارید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

آیا در تبدیل فایل ورد به پاورپوینت و تبدیل pdf به پاورپوینت مشکل دارید؟

این مشکلی است که بسیاری از دانشجویان و اسانید محترم با آن مواجه هستند. درست است اگر با استفاده از ایمپورت و اکسپورت و نرم افزارهایی که به منظور تبدیل فایل ورد به پاورپوینت طراحی شده اند استفاده نمایید، کیفیت کار، آن گونه که می‌خواهید در نمی‌آید.

نکته در این است که نرم افزار مایکروسافت ورد یک واژه پرداز است و برای واژه پردازی طراحی شده است، اما پاورپوینت یک نرم افزار جهت ارائه و پرزنت است و بنابراین المانهای طراحی در آن بسیار مهم هستند.

آموزش کنترل استرس جلسه و نکات مهم جلسه دفاع

چنانچه بر روی کیفیت پرزنت خود حساس هستید، هرگز فایل ورد را مستقیما به پاورپوینت تبدیل نکنید، بلکه با استفاده از کمک یک متخصص انجام پاورپوینت، اسلایدهای پاورپوینت را یکی یکی مجددا طراحی نمایید.

تیم متخصص تایپ و پاورپوینت طراحی پویا آماده همکاری با شما عزیزان در خصوص تهیه پاورپوینت از روی فایل ورد می‌باشد.لیست قیمت های ارائه شده فوق العاده ارزان می باشد که به شما کمک می کند به هدف خود راحتر برسید.

انجام فوری pdf به پاورپوینت با قیمت ارزان

همچنین چنانچه فایل شما دارای فرمتی به جز ورد م‌یباشد نیز ما آماده طراحی اسلایدهای پاورپوینت شما می‌باشیم. به عنوان مثال تهیه پاورپوینت از روی فایل pdf (تبدیل کردن پی دی اف به پاورپوینت) و سایر فایل‌ها نیز در مجموعه ساخت و انجام پاورپوینت طراحی پویا ارائه می‌شود.

ما آماده هستیم تا فایل های پی دی اف شما که به صورت انگلیسی هستند را در کمتر از یک ساعت به فایل پاورپوینت تبدیل کنیم. همچنین در صورتی که فایل پی دی اف شما به صورت عکس و اسکن شده باشد، به راحتی با انجام تایپ قابلیت ویرایش پیدا خواهد کرد.

جهت مشاهده لیست قیمت‌ها از این صفحه استفاده کنید و برای ثبت سفارش از شماره تماس 09162026676 یا 09120487378 در تلگرام، واتساپ یا به صورت مکالمه استفاده کنید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری