تهیه نریشن پاورپوینت (2000 دقیقه) درمان ناباروری موسسه صفر تا صد

فهرست مطالب

در این مقاله جزئیات تهیه نریشن پاورپوینت موسسه صفر تا صد که در زمینه ناباروری توسط وب سایت طراحی پویا تهیه گردیده است را برای شما شرج خواهیم داد.

تهیه نریشن پاورپوینت

نریشن یا همان صداگذاری که به صورت کلیپ آماده می‌شود یکی از جذابت‌ترین روش‌های تهیه کلیپ‌های آموزشی می‌باشد. در همین راستا موسسه صفر تا صد که در زمینه تهیه کلیپ‌های آموزشی و فروش آن فعال است، پس از برقرای تماس با کارشناس وب سایت طراحی پویا در زمینه تهیه پاورپوینت همراه با صداگذاری یک کتاب درمان ناباروری اطلاعات و هزینه‌های تهیه کلیپ‌های آموزشی این کتاب به مشتری اعلام شد.

درخواست نهایی پس از انتخاب سطح نیمه حرفه‌ای پاورپوینت و صداگذاری هماهنگ با مطالب، انتخاب شد.

آوای این مجموعه 2000 دقیقه‌ای توسط خانم اثنی عشری ضبط و توسط آقای قدرتی (مجری وب سایت طراحی پویا) در مدت 300 ساعت کاری طراحی و صداگذاری گردید.

چرا تهیه نریشن پاورپوینت؟

نرم افزارهای مختلفی جهت تهیه نریشن وجود دارند، اما از نظر هزینه و کیفیت گاها برای مجموعه‌های آموزشی طولانی مقرون به صرفه نیست.

نرم افزار پاورپوینت با داشتن امکانات خروجی گرفتن از فایل پاورپوینت به صورت ویدئو، یکی از جذابترین نرم افزارهای تهیه نریشن است.

در صورتی که شما هم می‌خواهید با پرداخت هزینه کم، یک کلیپ آموزشی با کیفیت را آماده کنید، بهتر است هر چه سریعتر با کارشناس ما در ارتباط باشید (جهت تماس اینجا را انتخاب کنید)

مزیت کلیپ‌های آموزشی طولانی همچون ویدئوهای آموزشی کنکوری و … و هزینه مقرون به صرفه این فیلم‌های آموزشی باعث رونق آنها شده است. امروز کلیپ‌های آموزشی زیادی در فضای مجازی وجود دارد که عمدتا دارای کیفیت پایین هستند. بخاطر همین تهیه ویدئوهای آموزشی با هزینه توسط نرم افزار پاورپوینت به شما این کمک را خواهد کرد تا با یک کیفیت عالی، خدمات ارزنده‌ای را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید.

بخشی هایی از تهیه نریشن پاورپوینت

در ویدئو زیر شما می‌توانید بخشی از کلیپ تهیه شده برای موسسه صفر تا صد را مشاهده کنید.

آوای این کلیپ توسط خانم اثنی عشری تهیه شده است.

در صورتی که شما هم به دنبال تهیه پاورپوینت با صداگذاری هستید، کافی است با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید.

چگونه سفارش نریشن بدهیم؟

در تهیه یک نریشن چند فاکتور لازم است:

  • سناریو تهیه کلیپ
  • مطالب آموزشی
  • گوینده
  • طراح

در تهیه نریشن طبیعتا سناریو و مطالب آموزشی توسط شما تهیه شده است، مرحله دوم تبدیل سناریو و مطالب آموزشی شما به صورت ویدئو است. اینکار با استفاده از نرم افزار پاورپوینت قابل انجام است.

در بخش صداگذاری در صورتی که گوینده از طرف شما باشد، هزینه‌ای از بابت تهیه آوای کلیپ دریافت نخواهد شد. در صورتی که نیازمند گوینده باشید، تعدادی از گویندگانی که با وب سایت طراحی پویا همکاری می‌کنند، همراه با صدا به شما معرفی خواهند شد و پس از برآورد هزینه و موافقت‌های لازم، بخش صداگذاری انجام خواهد شد.

در بخش طراحی نیز، سناریوهای مد نظر شما همراه با مطالب آموزشی در نرم افزار پاورپوینت طراحی خواهد شد.

شما می‌توانید جهت تهیه نریشن پاورپوینت از راه‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
[vc_row][vc_column][codebean_icon_list_item icon=”ti-comment-alt” heading_font=”true” icon_color=”#af33a5″ title=”تماس و SMS” subtitle=”با استفاده از شماره تماس 09162026676″ space_title_and_icon=”” margin_bottom=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][codebean_icon_list_item icon=”ti-location-arrow” heading_font=”true” icon_color=”#3bccbd” title=”تلگرام و واتس آپ” subtitle=”با استفاده از شماره تماس 09162026676 شما می توانید با کارشناس ما در ارتباط باشید” space_title_and_icon=”” margin_bottom=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][codebean_icon_list_item icon=”ti-email” heading_font=”true” icon_color=”#37bf35″ title=”ایمیل” subtitle=”با استفاده از ایمیل amirshahtoori@gmail.com می‌توانید با ما در ارتباط باشید.” space_title_and_icon=”” margin_bottom=””][/vc_column][/vc_row]

 

آیا نریشن فوق حرفه ای هم دارید؟

در صورتی که شما برای کلیپ‌های تبلیغاتی یا آموزشی که کمتر از 1 دقیقه هستند، نیازمند تهیه نریشن حرفه‌ای هستید، اینکار توسط تیم طراحی پویا با استفاده از نرم افزار پاورپوینت قابل اجرا است، شما می‌توانید جهت هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان جهت تهیه کلیپ‌های آموزشی و تیزرهای تبلیغاتی با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید.

نمونه کارهای تهیه نریشن پاورپوینت

جهت مشاهده نمونه کارهای نریشن و همچنین تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده توسط پاورپوینت شما می‌توانید به کانال تلگرام سفارش پاورپوینت (اینجا کلیک کنید) یا صفحه اینستاگرام ما (اینجا کلیک کنید) مراجعه کنید.

تهیه نریشن پاورپوینت

لیست قیمت تهیه نریشن

جهت ساخت نریشن با استفاده از پاورپوینت شما می‌وانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت، سطح مورد نظر خود برای طراحی را انتخاب کنید و سپس در بخش صداگذاری و گویندگی با ما تماس حاصل فرمایید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری