معرفی پاورپوینت ساده | مشاهده نمونه کار پاورپوینت ارزان قیمت

فهرست مطالب

در تعاریف انواع پاورپوینت‌ها، یک نوع پاور پوینت با نام پاورپوینت ساده داریم که نوع ساده بودن آن را چند عامل مشخص می‌کند که در این یاداشت به آنها می‌پردازیم. برای دریافت لیست، انواع پاور پوینت ها می توانید به صفحه قیمت پاورپوینت مراجعه کنید.

در تعاریف انواع پاورپوینت‌ها، یک نوع پاور پوینت با نام پاورپوینت ساده داریم که نوع ساده بودن آن را چند عامل مشخص می‌کند که در این یاداشت به آنها می‌پردازیم. برای دریافت لیست، انواع پاور پوینت ها می توانید به صفحه قیمت پاورپوینت مراجعه کنید.

قیمت پاورپوینت ساده

تعرفه پاورپوینت از عوامل تعیین سطح پاور پوینت محسوب می‌شود با این توضیح که در سایت آوا پروژه به ازای هر اسلاید یا صفحه پاور پوینت در نوع ساده، مبلغ ناچیزی برای افرادی که پاور پوینت را طراحی می‌کنند در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب با توجه به قیمت پایین بودن آن، این صفحات فاقد امکانات گرافیکی و ساختاری زبان مورد نظر هستند.

کیفیت پاور پوینت

در اسلاید ساده پاور پوینت، کیفیت هر صفحه را چند عامل مشخص می‌کنند. یکی از آنها نوع مطلب شما هست؛ در صورتی که شما پروژه ای را تعریف کرده اید و برای تهیه آن مطلبی تعیین نکرده اید، کیفیت مطالب اهمیت پیدا خواهند کرد، چرا که ما این مطالب را آماده خواهیم کرد و در صورتی که خود شما مطلب را آماده کرده اید، این کیفیت توسط خودتان تایید شده است.

از دیگر عوامل دخیل در کیفیت پاور پوینت، ساختار طراحی یک پاور پوینت هست. برای مثال، هر ارائه یک زمان خاصی دارد، شما با توجه به آن زمان باید تعداد صفحات خود را مشخص کنید؛ از طرفی وقتی به ساختار صحیح یک پاور پوینت اشاره می‌کنید در صورتی که استاندار مد نظر شما باشد، باید 54 کلمه داخل هر صفحه وجود داشته باشد و در صورتی که این استاندارد مد نظر شما نیست، حداکثر 100 کلمه در صفحه قرار می‌گیرد. تعداد کم کلمات به شما این کمک را می‌کنند تا مدیریت زمان را رعایت کنید و از طرفی صرفا از روی پاور پوینت ارائه ندهید.

بنابراین در یک پاور پوینت ساده، این موارد رعایت نخواهد شد. زیرا طراح پاور پوینت صرفا بدنبال ایجاد یک پروژه و تحویل آن خواهد بود و وقتی برای رعایت کردن اصول حرفه ای یک پاور پوینت نخواهد گذاشت. البته شما می‌توانید یک پاور پوینت ساده سفارش دهید و خودتان به حرفه ای بودن آن اضافه کنید.

عوامل مهم در پاورپوینت

دیگر عوامل دخیل در یک پاور پوینت ساده، عدم استفاده از انیمیشن، افکت و وارد شدن مطالب، تصاویر و جداول به صفحات شما هست. در این نوع پاور پوینت شما با زدن یک کلیک صرفا به صفحه ی بعد می‌روید و تمام مطالب مورد نظری که باید پشت سر هم توضیح دهید را در یک صفحه می‌بینید ولی وقتی پاور پوینت شما ارتقا پیدا کند و به صورت معمولی یا حرفه ای باشد، شما قادر خواهید بود بخش بخش مطالب داخل یک صفحه را ارائه دهید. به این ترتیب که با ورود به صفحه، تنها بخشی از مطالب نمایش داده می‌شود و برای ارائه بقیه مطالب در آن صفحه به اجازه شما نیاز دارد. این کار کمک می‌کند تا شما ابتدا یک بحث را توضیح دهید و پس از آن با اجازه ورود بخش‌های دیگر به صفحه، مطالب را ارائه دهید.

سفارش انجام پاورپوینت ساده

جهت درخواست این نوع از پاورپوینت با شماره تماس 09162026676 در تلگرام می‌توانید در ارتباط باشید یا تماس بگرید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری