نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402 شامل طراحی پاورپوینت در سایت طراحی پویا

ارائه قیمت پاورپوینت در سال 1402
فهرست مطالب

جدیدترین و بروزترین نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402 را در این یاداشت معرفی خواهیم کرد.

هزینه انجام پاورپوینت

برای تهیه کردن پرزنتیشن و سفارش پاورپوینت و تعیین هزینه انجام پاورپوینت پارامترهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. از جمله:

  • سبک طراحی پاورپوینت
  • زمان تحویل و نرخ پاورپوینت
  • محتوای پرزنتیشن و قیمت پاورپوینت
  • خدمات مختلف قابل ارائه در سفارش پاورپوینت

در ادامه به هرکدام از پارامترهای یاد شده خواهیم پرداخت تا نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402 را بهتر بشناسیم.

سبک طراحی پاورپوینت

تارنمای طراحی پویا با ایجاد سبک‌های طراحی مختلف برای اهداف پرزنتیشن مختلف توانسته است تنوع خوبی جهت انعطاف‌پذیری مشتریان بوجود آورد.

سبک طراحی پاورپوینت یکی از پارامترهای مهم در نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402 بشمار می‌رود.

وجود یا عدم وجود امکانات و خدمات مختلف در هر سبک طراحی باعث می‌شود که هزینه‌های طراحی مختلف باشد و مشتری بتواند بهترین انتخاب را با توجه به برنامه و اهداف پرزنتیشن و ارائه‌ای که دارد، انجام دهد.

تاثیر ساختن پاورپوینت اصولی و نحوه سفارش تهیه پرزنتیشن
نرخنامه و لیست قیمت تهیه و ساخت پاورپوینت در پاییز 1402

در حال حاضر 12 سبک طراحی پاورپوینت در وب سایت طراحی پویا آماده شده است که هر کدام از این سبک‌ها دسته‌بندی خاصی دارند که می‌تواند برای اهداف ارائه بکار گرفته شود.

برای مثال دسته‌بندی سطح‌های ساده، معمولی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای برای پرزنتیشن‌های دانش آموزشی، دانشجویی و آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سبک‌های حرفه‌ای، تجاری، مدرن و مدرن پلاس برای اهداف تجاری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین سبک سه بعدی برای اهداف تیزر تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین ما سبک‌هایی برای پلن دفاع و پایان نامه آماده کرده‌ایم که با نام‌های سطح ساده دفاع، حرفه‌ای، مدرن و مدرن پلاس دفاع آماده طراحی هستند.

حالا که با سبک‌های طراحی پاورپوینت آشنا شدیم، بهتر هست سراغ پارامتر دیگر برویم و یکی دیگر از پارامترهای مهم قیمت‌گزاری پاورپوینت در پاییز 1402 بیشتر آشنا شویم.

زمان تحویل و نرخ پاورپوینت

یکی از اساسی‌ترین آیتم‌های قیمت‌گذاری پاورپوینت بحث زمان تحویل پروژه پاورپوینت است.

ما در صفحه لیست قیمت پاورپوینت برای هر پروژه زمان‌بندی خاصی مشخص کرده‌ایم که تحت عنوان تحویل عادی در نظر گرفته می‌شود.

برای مثال سطح ساده در پلن‌های دانش آموزشی، دانشجویی و آموزشی 3 روز می‌باشد.

برای سایر سطح‌های طراحی یاد شده نیز زمان بندی تحویل عادی مشخص شده است.

اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که آیا فقط امکان تحویل برای زمان عادی وجود دارد یا امکان تحویل فوری و در زمان مورد نظر مشتری فراهم است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در 95 درصد سفارش‌ها امکان تحویل فوری برای مشتریان فراهم است. مشتری می‌بایست هنگام برقراری تماس با کارشناسان، زمان دریافت پروژه خود را اطلاع دهد. چرا که در هزینه وی تاثیرگذارخواهد بود.

اینکه در زمان تحویل فوری چه مقدار هزینه مشتری افزایش پیدا می‌کند، بستگی به نوع درخواست مشتری دارد و همچنین زمانی تحویی که اطلاع می‌دهد، بنابراین فرمول ثابتی برای این قیمت‌گذاری در حال حاضر وجود ندارد.

اما مشتریان باید این نکته را در نظر بگیرند که خدمات قیمت پاورپوینت در خارج از ایران همینک بسیار بالا است و خدمات ارائه شده در سایت طراحی پویا بسیار اقتصادی و مورد قبول است.

در ادامه به پارامتر بعدی که می‌تواند هزینه پاورپوینت را بین 100 درصد تا 500 درصد افزایش دهد خواهیم پرداخت.

محتوای پرزنتیشن و قیمت پاورپوینت

هدف از انجام یک پرزنتیشن و ارائه داشتن محتوای اولیه است.

این محتوا می‌تواند اطلاعات یک گزارش برای اعضای هیئت مدیره باشد یا ارائه یک فصل خاصی از کتاب یا معرفی یک روش از مقاله خاص

بنابراین هزینه‌های معرفی شده در صفحه لیست قیمت پاورپوینت صرفا مربوط به طراحی پرزنتیشن می‌باشد و در صورتی که مشتری برای پرزنتیشن خود هیچ محتوایی نداشته باشد، هزینه‌ی اضافی بابت تهیه محتوا لازم است پرداخت کند.

سفارش خلاصه سازی با پاورپوینت

سوالی که پیش می‌آید این است که آیا فقط با گفتن یک موضوع می‌توان اطمینان صددرصدی از تهیه محتوا داشته باشیم و برای ثبت سفارش خود زمان را از دست بدیم و به روزهای پایینی موکول کنیم؟

قطعا پاسخ به این سوال خیر خواهد بود. بحث بررسی تهیه محتوا توسط کارشناسان تیم طراحی پویا به صورت رایگان بررسی و استعلام قیمت خواهد شد.

بالای 85 درصد از سفارشاتی که بحث تهیه محتوا نیز جزو سفارشات در نظر گرفته می‌شود، توسط ما قابل انجام بوده است؛ ولی گاها برخی از موضوعات که جنبه پژوهش محور دارند توسط تیم طراحی پویا قابل انجام نیست.

بنابراین در زمان ثبت سفارش باید جزئیات پروژه خود را اطلاع دهید تا ما بتوانیم پس از بررسی نتیجه قابل انجام بودن تهیه محتوا یا عدم تولید محتوا را به شما اطلاع دهیم.

سپس در صورت مثبت بودن در زمینه تهیه محتوا با ارائه سبک‌های مختلف می‌توانیم نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402 را به شما اطلاع دهیم.

در ادامه پارامترهای مختلفی که می‌تواند در زمینه سفارش پاورپوینت و قیمت درست کردن پاورپوینت آنلاین را تحت تاثیر قرار دهند را معرفی خواهیم کرد.

خدمات مختلف قابل ارائه در سفارش پاورپوینت و نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402

خدمات مختلفی در زمینه سفارش پاورپوینت وجود دارند از جمله خدمات تایپ، ترجمه، خلاصه‌کردن و صداگذاری که هر کدام با توجه به درخواست مشتری و پروژه‌ای که مد نظر باشد، می تواند درصدی از هزینه‌ی پروژه ساخت پاورپوینت را به خود اختصاص دهند.

لازم هست در هنگام ثبت سفارش پاورپوینت خود تمام خدماتی که مد نظر دارید را اطلاع دهید تا ما بتوانیم پس از کارشناسی هزینه پروژه پاورپوینت را با توجه به سطح‌های مختلف طراحی به شما اطلاع دهیم.

جمع بندی نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402

همانطور که در بالا اشاره شده، پارامترهای مختلفی از جمله سبک طراحی پاورپوینت، زمان تحویل پاورپوینت، محتوای پرزنتیشن و قیمت پاورپوینت و خدمات مختلف قابل ارائه در سفارش پاورپوینت می‌تواند هزینه ساختن پاورپوینت را تحت تاثیر قرار دهند.

از طرفی در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری جهت ساختن پاورپوینت در تهران یا سایرشهرها باشد، نحوه محاسبه هزینه پروژه‌ی پاورپوینت متفاوت خواهد بود.

ارائه قیمت پاورپوینت در سال 1402

گاها ارائه فاکتورهای رسمی به علت وجود مالیات نیز می‌تواند هزینه کلی پروژه شما را تا 12 درصد افزایش دهد.

چگونگی سفارش پاورپوینت و دریافت نرخ قیمت پاورپوینت پاییز 1402

جهت ثبت سفارش پاورپوینت شما می‌توانید با استفاده از شماره تماس 09120487378 با کارشناسان تیم طراحی پویا به صورت تلفنی در ارتباط باشید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، واتساپ و روبیکا از مشاوره رایگان و دریافت نمونه کارهای پاورپوینت و نرخ قیمت پاورپوینت مطلع شوید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری