کانال سفارش پاورپوینت | به راحتی پاورپوینت خود را از تلگرام سفارش دهید!

فهرست مطالب

امروزه با در اختیار داشتن نرم افزار تلگرام و محوبیت این نرم افزار در ایران، همه افراد برنامه تلگرام را روی گوشی تلفن همراه خود یا سیستم خود دارند. وب سایت طراحی پویا نیز برای ارتباط بهتر با مشتریان خود، ایجاد به کانال تلگرامی مرتبط با کانال سفارش پاورپوینت فوری کرده است.

محتوای کانال سفارش پاورپوینت

با مراجعه به کانال تلگرامی سفارش پاورپوینت به نشانی https://t.me/designpooya یا آیدی @designpooya شما قادر خواهید بود جدیدترین نمونه کارهای وب سایت طراحی پویا را مشاهده کنید (به صورت روزانه) و همچنین به صورت آنلاین به نمونه کارهای مختلف برای نوع پاورپوینت زیر آماده شده است:

  • پاورپوینت پایان نامه (8 نمونه کار با قابلیت باز شدن در نرم افزار پاورپوینت)
  • پاورپوینت سطح تجاری (4 نمونه کار به همراه ویدئوهای بروز شده در کانال آپارات)
  • پاورپوینت‌های ارائه دانشجویی و دانش آموزی (نمونه کارهای با قابلیت باز شدن در نرم افزار پاورپوینت در 5 سطح)
  •  پاورپوینت‌های انگلیسی برای افرادی که داخل ایران یا خارج از کشور پرزنت انگلیسی دارند.

بخش جذاب این کانال برای علاقمندان به یادگیری این نرم افزار می‌باشد که با بروز شدن آموزش های اختصاصی برای اولین بار در ایران، به شما یاد خواهیم داد که چگونه حرفه‌ای پرزنت برای خود آماده کنید.

بخش سوم این کانال تلگرامی، لیست قیمت‌های پاورپوینت می‌باشد که به صورت ثابت ذکر شده است و تخفیف‌های ذکر شده در سایت را می‌توانید بر روی این قیمت‌ها اعمال کنید.

جهت پیوستن و مشاهده به کانال تلگرامی وب سایت طراحی پویا، بر روی پیوستن به کانال تلگرام (لازم است فیلتر شکن یا پروکسی شما فعال باشد) کلیک کنید.

سفارش پاورپوینت در کانال سفارش پاورپوینت

پس از بازدید از کانال تلگرامی، شما می‌توانید به اطلاعات کانال تلگرام ما مراجعه فرمایید. پس از آن شماره تماس 09162026676 را مشاهده خواهید کرد و همچنین می‌توانید با آیدی ذکر شده در اطلاعات کانال تلگرام سفارش پاورپوینت با مدیر کانال در ارتباط باشید.

در صورتی که نتوانستید نمونه کارهای یا لیست قیمت‌های ما را مشاهده کنید، با ارتباط با مدیر کانال، به راحتی قادر خواهید بود تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری