آیا هزینه کردن برای طراحی کردن پاورپوینت منطقی است؟

نمونه اسلاید طراحی شده اصولی توسط تیم طراحی پویا
فهرست مطالب

در این یاداشت در رابطه با منطقی بودن هزینه در جهت ساخت و طراحی کردن پاورپوینت توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

اهمیت تهیه یک پرزنتیشن عالی

آیا شما نیاز به معرفی خدمات شرکت خود را دارید؟

آیا برای گزارش عملکرد سالیانه شرکت و سازمان خود به دنبال یک پرزنتیشن عالی هستید؟

شما دانشجو هستید و بدنبال یک ارائه بیادماندنی برای زحمات چند ساله خود هستید؟

آیا بدنبال تاثیرگذاری عالی بر روی مدیران خود جهت ارتقا یا استخدام شغلی هستید؟

بنظر شما پرزنت کردن معمولی تاثیر بیشتری بر روی مخاطبین شما میگذارید یا پرزنتیشنی که تمام جزئیات را در خود جای داده است؟

چگونه می توان جزئیات مهم یک ارائه را رعایت کرد؟

همه سوالات گفته شده در بالا، ذهن هر شخص دغدغه مندی که برای پیشرفت خود و سازمان خود اهمیت قائل است را هنگام تهیه پرزنتیشن درگیر می کند.

به طور کلی دو سبک پرزنتیشن برای هر رویدادی می توان تهیه کرد، اولی تهیه کردن فایل ارائه ساده صرفا جهت برطرف کردن نیاز شما و دومی طراحی کردن پاورپوینت عالی برای مخاطبین خود.

اینکه کدام سبک ارائه نیاز مخاطبین شما هست، بستگی به اهمیت آن جلسه دارد. در صورتی که شما نیازمند سرمایه گذار برای شرکت خود هستید یا گزارش عملکرد سالیانه خود را برای سهامداران و اعضای هیئت مدیره میخواهید ارائه بدید، حتما نیازمند یک سبک ارائه عالی خواهید بود.

چرا نیازمند طراحی کردن پاورپوینت عالی هستیم؟

اجازه بدهید این بخش را با مثال قابل لمس توضیح دهیم.

شما به عنوان یک انسان کمال گرا ترجیح میدهید وقتی به سفر طولانی می روید، با یک وسیله حمل و نقل با کیفیت مسیر را پیمایش کنید یا با یک وسیله قدیمی همراه با ریسک فراوان؟ در حالی که هزینه هر دو وسیله تفاوت چندانی ندارد؛ ولی وسیله با کیفیت تضمین امنیت و آرامش شما هست؟

همین مثال را برای شرکت ها میزنیم؛ اگر شما مهمانان خارجی سرمایه گذار داشته باشید، برای بحث تشریفات، آیا از خودروی پراید استفاده می کنید یا ماشین لوکوس با کیفیت؟

طبیعی است که شما هر چقدر ارزش و اهمیت مهمانان خود را بالا بدانید، جهت رفاه آنان نیز تلاش خواهید کرد.

طراحی کردن پاورپوینت برای پرزنتیشن شما هم همینگونه است؛ هر چقدر شما ارزش بیشتری برای کار و اهداف خود قائل باشید، می توانید تاثیر بسزایی در بازخورد ارائه خود ببینید.

مطمئن باشید جلسه ارائه شما بیانگر شخصیت شرکت و سازمان شما هست، اگر همچنان از اهمیت تهیه کردن یک پرزنتیشن عالی غافل هستید، باید بدانید که رقیبان کاری شما گوی سبقت را از شما می ربایند.

شما با یک ارائه و پرزنتیشن خوب به راحتی می توانید تا 80 درصد از اهداف خود را پیش ببرید و نقاط قوت خود را راحتر به مخاطبین نمایش دهید.

همچنین اگر نقاط ضعفی در عملکرد شما هست، با طراحی کردن پاورپوینت عالی می توانید این بخش را کمرنگ تر کنید.

جزئیات طراحی کردن پاورپوینت برای چیست؟

فایل ارائه و پرزنتیشن چه در نرم افزار پاورپوینت و چه در سایر نرم افزارهای ارائه باید به ساده ترین شکل در عین حال زیباترین سبک ارائه آماده شود.

منظور از ساده بودن به این معنا است که شما نباید همه جزئیات گزارش خود که معمولا در یک فایل دیگر همانند فایل ورد هست را داخل پرزنتیشن بیاورید.

فایل پرزنتیشنی عالی هست که چکیده و خلاصه ای از گزارش باشد که جزئیات ریز آن توسط شخص پرزنتیشن کننده بیان شود و در فایل ارائه، مباحث اصلی به صورت تیتر آماده باشد.

اجازه بدهید یک مثال عملی در رابطه با اهمیت طراحی کردن پاورپوینت اصولی برای شما بزنیم. تصویر زیر یک اسلاید ساده مشتریان تیم طراحی پویا است که معرف خدمات مشتری است.

یک نمونه طراحی غیر اصولی پاورپوینتاین اسلاید حاوی تیتر و جزئیات تیتر در خلاصه ترین حالت ممکن است که از نظر محتوایی بسیار عالی است؛ اما از نظر طراحی می توان کمک به بهبود این اسلاید کرد؟

آیا می توان با ایجاد یک طراحی مرتبط ویژگی محتوای عالی که رعایت شده است را بهبود داد تا بیشترین تاثیرگذاری را ایجاد کرد؟

پاسخ به سوالات گفته شده مثبت است، کارهایی که می توان برای بهبود این اسلاید خشک انجام داد را می توانید در اسلاید زیر مشاهده کنید.

نمونه اسلاید طراحی شده اصولی توسط تیم طراحی پویا

در شکل بالا چه اتفاقی افتاده است؟

متن اسلاید غیر اصولی که در بالاتر گفته ایم، تغییری کرده است؟ خیر

به نظر شما جذابت کدام اسلاید بیشتر است؟

طبیعتا حضور عناصر وکتور و تصاویر در کنار متن، به شما کمک می کند تا راحتر ذهن مخاطب خود را با اهداف خود همراستا کنید.

شخصی که اسلاید طراحی شده توسط تیم طراحی پویا را مشاهده می کند، خیلی بهتر می تواند با اهداف پرزنتیشن همراستا شود تا اینکه یک اسلاید خشک حاوی متن را نگاه کند.

هزینه کردن برای طراحی کردن پاورپوینت

حالا که با یک مثال عینی به شما توضیح دادیم که با یک طراحی اصولی اسلاید می توان چقدر تاثیر مثبت در سخنان شما ایجاد کرد، به اهمیت پرزنتیشن بیشتر پی بردید.

در اصل هزینه کردن برای طراحی و ساخت پاورپوینت آن هم وقتی قرار است شما به راحتی به اهداف کوتاه و بلند مدت شما کمک کند، کاملا منطقی است.

از نظر ما این هزینه یک سرمایه گذاری پرسود است که شما خواهید توانست درخشش ارائه خود را هنگام ارزیابی اهداف خود بکنید.

هنگامی که شما برای چشم و ذهن مخاطب خود که جزو اصولیترین قسمت زمان مخاطب است بکنید، شک نکنید که آنها نیز برای در اختیار گذاشتن وقت خود برای شما خرسند خواهند بود.

همین خرسندی تاثیر عالی در دیدگاه آنها برای پیشبرد هدف ارائه شما خواهد بود و شما به راحتی خواهید توانست مخاطب خود را همانند خمیری در مشت خود نگه دارید و آنان را هر گونه که میخواهید شکل دهید.

از کجا هزینه ساخت پاورپوینت را بفهمیم؟

ما با چندین سال سابقه طراحی پرزنتیشن توانسته ایم لیست قیمت پاورپوینت جدیدترین سبک های ارائه با متناسب با هر بودجه ای برای شما فراهم کنیم.

فرقی ندارد شما نیازمند سفارش پاورپوینت تجاری هستید یا نیازمند سفارش پاورپوینت پایان نامه و حتی نیازمند سفارش پاورپوینت به سبک پرزی، چرا که ما می توانیم به راحتی درخواست شما را برای طراحی کردن پاورپوینت اجرا کنیم.

همچنین تیم طراحی پویا می تواند نیاز شرکت های خارجی در زمینه تهیه کردن پاورپوینت خارجی را برطرف کند.

جهت ثبت سفارش پروژه طراحی پرزنتیشن خود کافی است ابتدا از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید، برای اینکار می توانید با شماره تماس 09120487378 با ما در ارتباط باشید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری