آموزش دادن پاورپوینت برای ایجاد باکس توضیحات مخفی در پاورپوینت

فهرست مطالب

آموزش دادن پاورپوینت | باکس در پاورپوینت | انجام پروژه پاورپوینت|آموزش اسلاید مخفی پاورپوینت

یکی از نکات جالب در مورد طراحی پاورپوینت که در سطح وب نیز در مورد آن هیچ توضیحی وجود ندارد، ایجاد لینک‌های مخفی داخل اسلاید هست. به این معنا که وقتی شما بر روی کلمه‌ای کلید می‌کنید، توضیحات اضافه‌تر در مورد آن کلمه در همان اسلاید نمایش داده میشه! بدون اینکه به صفحه بعدی برود یا انیمیشن‌های دیگر را فعال کند.

سفارش تهیه کردن خدمات پرزنتیشن

آموزش دادن پاورپوینت

این آموزش که به صورت قابلیت حرفه‌ای اولین بار در وب سایت طراحی پویا در مورد پاورپوینت مایکروسافت بیان شده است و کاربرد این روش برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در جلسه دفاع بسیار دارای اهمیت بسیار است. چرا که پس از سوال کردن اساتید راجب روش یا کلمه‌ی خاصی، دانشجو که از قبل احتمال این سوال را می‌داده است، با کلیک کردن روی کلمه مورد نظر، توضیحات اضافه آن آورده می‌شود و همچنین پس از توضیحات، می‌توانید بدون خارج شدن از اسلاید، توضیحات رو ببندید!

این یک آموزش فوق العاده جذاب در طراحی پاورپوینت هست که تنها توسط تیم طراحی پویا می‌تواند برای شما دوستان آماده شود. اگر به فکر این هستید که یک ارائه جذاب و کاملا حرفه‌ای را داشته باشید، تنها با سفارش دادن پروژه‌های خود به وب سایت طراحی پویا، می‌توانید از این امکانات بی‌نظیر برای یک ارائه فوق‌العاده و جذاب که همه را انگشت به دهان کند، استفاده کنید.

نحوه سفارش

برای سفارش دادن فایل‌های پروژه پاورپوینت خود می‌توانید با شماره تماس 09162026676 یا 09120487378 تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید، حتی اگر فایل پاورپوینت خود را آماده کرده‌اید و فقط بخش لینک مخفی آن باقی مانده است، باز هم ما می‌توانیم در تکمیل کردن کار شما، کمک کنیم و فایل جذابی را برای شما آماده کنیم.

برای دریافت آموزش های حرفه ای و همچنین آموزش در سطح مبتدی می توانید به کانال تلگرام ما به آدرس https://t.me/designpooya  مراجعه فرمایید تا از آموزش های جدید ما مطلع شوید.

پاسخگویی شماره تماس 09162026676 در تلگرام، واتس آپ و… می‌باشد و همچنین می‌توانید با ایمیل amirshahtori@gmail.com در ارتباط باشید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری