هزینه طراحی و ساخت پاورپوینت فوری و آنلاین فارسی و انگلیسی

فهرست مطالب

آماده کردن پاورپوینت برای اکثر دانشجویان، مخصوصا در مقطع کارشناسی ارشد جزو اولویت‌های درسی در دو ترم اول این مقطع تحصیلی می‌باشد. تسلط و انجام پاورپوینت نیازمند زمان زیادی هست تا یک پاورپوینت استاندارد علمی تهیه شود. در صورتی که فرصت کافی جهت آماده کردن پاورپوینت ندارد، می‌توانید این خدمات را از طریق وب سایت طراحی پویا انتخاب نمایید و از هزینه طراحی و ساخت پاورپوینت ارزانی را تجربه کنید.

کار با پاورپوینت

پاورپوینت نرم افزاری است که اکثرا افرادی که ارائه یا سمینار دارند، نیازمند پرزنت کردن مطالب خود جهت ارائه به مخاطبین خود هستند. اکثر دانشجویان جهت آماده شدن و ارتقا علمی خود؛ نیازمند کار کردن با این نرم افزار هستند تا بتوانند یک ارائه عالی را برای مخاطبین خود بسازند.

وب سایت طراحی پویا با در اختیار داشتن کاربران حرفه‌ای، آماده است تا یک ارائه عالی را برای شما به ارمغان بیاورد. کارشناسان وب سایت طراحی پویا علاوه بر تسلط به نرم افزار پاورپوینت، از نظر سطح علمی جزو بهترین‌های کشور هستند و با تجربه علمی موفق خود می‌تواند با انتقال دانش خودشان در فایل‌های شما، ارائه عالی و به دنبال آن نمره حداکثری را برای شما فراهم کنند.

یک ارائه خوب بسازیم

مهمترین آپشن برای یک ارائه، مدت زمانی است که شما باید برای آن بگذارید. زمان مهمترین پارامتر در ساخت و ارائه یک فایل پرزنت است. وب سایت طراحی پویا، به راحتی این گزینه رو برای شما به آسانی حل خواهد کرد. فایل‌های آماده شده توسط ما می‌توانند در بازه زمانی کمتر از 24 ساعت تا حداکثر 1 هفته بدست شما برسد. از طرفی زمان ارائه جزو اولویت‌های اصلی یک ارائه خوب است. کارشناسان وب سایت طراحی پویا، هنگام سفارش پاورپوینت، شما را در این مورد راهنمایی خواهند کرد.

معرفی پاورپوینت

پاورپوینت یکی از نرم افزارهای آفیس می‌باشد که مخصوص ساخت فایل‌های پرزنت و کارهای گرافیکی مبتدی (مثل ساخت پوستر) است. این نرم افزار در ایران دارای ورژن‌های 2003، 2007، 2010، 2013 و 2016 می‌باشد که به راحتی قابل دسترسی و نصب هستند. البته نسخه 2016 360 جزو ورژن‌هایی هست که به علت کار آنلاین با آن، قابل کرک نمی‌باشد و البته دارای امکانات فوق العاده‌ای که تنها افراد حرفه‌ای می‌توانند از این قابلیت‌ها بهرمند شوند.

به علت اینکه این نسخه نسبتا هزینه زیادی در سال دارد و اکثر هموطنان، قابلیت استفاده از این نرم افزار را ندارند، از توضیحات بیشتر راجت نسخه 360 پاورپوینت خود داری می‌کنیم ولی شما را با یکی از شگفت انگیزترین قابلیت‌های این نسخه در صفحه ویژگی زوم شدن داخل اسلایدها پاورپوینت دعوت می‌کنیم.

قابلیت زوم شدن در نرم افزار پاورپوینت نسخه 360

سفارش پاورپوینت

در صورتی که شما برای ساخت پاورپوینت به هر دلیلی فرصت و زمان کافی ندارید، می‌توانید با مشاهده نمونه کارهای وب سایت طراحی پویا، سطح طراحی مد نظرتان را انتخاب کنید و پروژه خود را ثبت نمایید. هزینه طراحی و ساخت پاورپوینت ارائه شده در وب سایت طراحی پویا متناسب با سطح‌های کیفیتی مختلف مد نظر شما تهیه شده‌اند. برخی از خدمات انجام پاورپوینت آنلاین وب سایت طراحی پویا به شرح زیر می‌باشد:

  • ساخت پاورپوینت دانشجویی
  • ساخت پاورپوینت پایان نامه
  • ساخت پاورپوینت گزارش عملکرد شرکت
  • ساخت پاورپوینت سخنرانی
  • ساخت پاورپوینت دانش اموزی
  • ساخت پاورپوینت تبلیغاتی
  • خلاصه سازی مقاله و تهیه پاورپوینت
  • خلاصه سازی کتاب و انجام پاورپوینت
  • انجام تحقیق علمی و وب و انجام پاورپوینت
  • ساخت پوسترها تبلیغاتی
  • ترجمه مقالات خارجی و تهیه پاورپوینت
  • و…

جهت سفارش پروژه خود می‌توانید با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید و علاوه بر دریافت مشاوره و نمونه کار رایگان، از جدیدترین نمونه کارهای ما در کانال تلگرامی وب سایت طراحی پویا، مطلع شوید.

هزینه طراحی و ساخت پاورپوینت

وب سایت طراحی پویا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای با ارائه قیمت عالی عالی و استثنی آماده فراهم کردن ارائه فوق العاده برای شما عزیزان می‌باشد، جهت دریافت قیمت‌های پاورپوینت می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت از جدیدترین تعرفه‌های تخفیف دار و هزینه طراحی و ساخت پاورپوینت وب سایت طراحی پویا مطلع شوید.

گفتی است جهت رضایت شما عزیزان، قیمت‌های مختلف در سطح‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم تا شما با مقدار هزینه‌ای که مد نظر دارید؛ بتوانید یک ارائه عالی را آماده کنید.

نحوه اعتماد به ما

وب سایت طراحی پویا در زمینه خدمات ارائه پاورپوینت دانشجویی، شرکتی و دانش آموزی فعال می‌باشد و تا کنون بیش از 400 پروژه ساخت پاورپوینت را در ایران و کشورهای آمریکا، ژاپن، چین، استرالیا و ترکیه به انجام رسانده است. این وب سایت که در حوزه فعالیت‌های کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است در وب سایت ساماندهی (زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد) به ثبت رسیده است. هزینه طراحی و ساخت پاورپوینت ما به قدری مقرون به صرفه است که سایر کشورهای مختلف نیز از این خدمات بهره مند می‌شوند که لیست قیمت پاورپوینت‌هایی تهیه شده در خارج از کشور را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید و از تخفیف ویژه ارائه شده برای هموطنان داخل کشورمان مطلع شوید.

استعلام وب سایت طراحی پویا در سایت ساماندهی

از طرفی با مراجعه به این صفحه، می‌توانید محل فعالیت ما و نظرات مشتریان ما را در صفحه موسسه طراحی پویا مشاهده فرمایید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری