ثبت سفارش پاور جلسه دفاع با هزینه اش در تابستان 98 چگونه است؟

فهرست مطالب

ثبت سفارش پاور برای پایان نامه را در وب سایت طراحی پویا دنبال کنید.

برای جلسه دفاع کدام یک از پاورپوینت یا پرزی را استفاده کنیم؟

موقعی که شما می‌خواهید آماده جلسه دفاع شوید، نیاز به نرم افزار دارید که محتوای پرزنتیشن خود را در آن تهیه کنید و آماده ارائه شوید.

در کشور ایران اکثر کاربران با نرم افزار پاورپوینت یا اصطلاحا محتوای ppt در طول سال‌های تحصیلی خودشان آشنا شده‌اند.

تقریبا بالای 90 درصد از ارائه‌ها در کشور ایران از طریق همین نرم افزار انجام می‌گیرد.

اخیرا کاربران ایرانی با نرم افزار جدیدی به عنوان پرزی نیز آشنا شده‌اند که کمک کرده است با سبک‌های جدید ارائه، به جذابت پرزنتیشن شما کمک کند.

اما سوال اصلی این است که از کدام یک از این نرم افزارها برای جلسه دفاع استفاده کنیم؟ کدام یک می‌توانند از استرس ما در قبل از جلسه دفاع کمک کنند؟

ما در این یاداشت به شما کمک خواهیم که با استتفاده از تجربه چندین ساله وب سایت طراحی پویا در زمینه ساخت و ثبت سفارش پاور جلسه دفاع به درک بیشتری از این دو نرم افزار برسید.

معرفی پاورپوینت و ویژگی‌های آن برای جلسه دفاع

نرم افزار پاورپوینت قدرت گرفته از شرکت آفیس است که در آمریکا بهره‌برداری شده است.

این نرم افزار همراه با سایر نرم افزارهایی که در بسته‌های آفیس عرضه می‌گردد، برای کاربران قابل انجام است.

نسخه‌های موجود این نرم افزار 2000، 2003، 2007، 2010، 2013، 2016، 2016 نسخه 365، 2019 است.

تمامی نسخه‌های ذکر شده به جز نسخه 2016 پلت فرم 365، در کشور ایران و برای کاربران ایرانی به صورت رایگان قابل دسترسی است.

انجام خدمات پاورپوینت

برخی از مزایایی که شما در پاورپوینت می‌توانید در جلسه دفاع خود بهره‌مند گردید را در زیر می‌توانید بخوانید:

  • آشنایی با محیط نرم افزار با توجه به ارائه‌های قبلی که داده‌اید
  • امکان استفاده از تم‌های رایگان موجود در سطح اینترنت
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی
  • وجود آموزش‌های رایگان زیاد به زبان فارسی
  • پشتیبانی تمامی سایت های خدمات پرزنتیشن از این نرم افزار
  • امکان تمرین در جلسه دفاع (از نسخه 2016 به بعد) با خدمات پرزنتیشن شو

این موارد، مهم‌ترین مباحثی هست که شما با این نرم افزار باید بدانید.

طبیعی است که بسیاری از امکانات شگفت‌انگیز در پاورپوینت وجود دارند که می‌تواند از تمامی نرم افزارهای موجود برای پرزنتیشن پیشی بگیرند که موضوع ما در این یاداشت نیست.

آشنایی با نرم افزار پرزی

قبلا در یاداشت “آشنایی اختصاصی با نرم افزار پرزی” سعی کردیم تا یک تاریخچه کلی از این نرم افزار و همچنین ورژن‌های مختلف این نرم افزار به شما معرفی کنیم، جهت آشنایی بیشتر به این یاداشت مراجعه کنید.

اما در این یاداشت به نقاط قوت و ضعف این نرم افزار برای جلسه دفاع و در نهایت امکان ثبت سفارش پاور برای پرزی جهت ساخت جلسه دفاع خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه امکان استفاده و کرک کردن نرم افزار پرزی برای کاربران ایرانی همچون نسخه 2016 پلت فرم 365 وجود ندارد.

برای استفاده از خدمات ویژه حتما باید دارای اکانت معتبر داخل سایت پرزی باشید، عملا از وجود تم‌های و افزونه‌های فوق العاده جذابی که وجود دارد، نمی‌‌توانید بهره‌مند گردید.

با وجود هزینه زیاد دلار در کشور ایران، متاسفانه صرف اقتصادی برای خرید این اکانت‌ها و مراحل سختی که شما باید برای بدست آوردن اکانت ویژه داشته باشید، عملا اقتصادی نیست.

اخیرا وب سایت هایی همچون نوین قلم از خدمات پرزی در سبک‌های مختلف با حداقل پایه هزینه 50 هزار تومان که عملا استفاده از پاورپوینت بسیار آبرومندانه‌تر است و تا هزینه‌های بالای یک میلیون تومان صرفا برای 30 اسلاید رونمایی کرده‌اند.

اما اگر شما تمامی مشکلات و هزینه‌های مربوط به پرزی را تقبل کنید در نهایت خودتان و یا سایت‌های دیگر کار شما را آماده کنند، یک چالش اصلی پیش روی شما خواهد بود.

سفارش نرم افزار پرزی

در صورتی که 10 دقیقه قبل از جلسه دفاع بخواهید نکته‌ای را ویرایش کنید یا اضافه کنید، آیا می‌توانید این اقدام را انجام دهید؟

متاسفانه پاسخ به این سوال منفی است. اگر شما به نرم افزار پرزی مسلط باشید، با داشتن استرس به سختی خواهید توانست که در این بازه زمانی با استفاده از نرم افزارهای جانبی مطلب خود را به فارسی تبدیل کنید. مگر اینکه ارائه شما به زبان لاتین باشد.

ارائه پاورپوینت که دیگر نیازی به پرزی نخواهید داشت!

وب سایت طراحی پویا مفتخر است که با ارائه سبک جدید مدرن پاورپوینت در کشور ایران توانسته است نیازهای شما عزیزانی که علاقمند به ارائه یک سبک متفاوت دارید را پاسخ دهد.

دیگر شما نیاز نخواهید داشت برای اینکه یک سبک ارائه متفاوت داشته باشید، دچار استرس، هزینه‌های هنگفت شوید.

ما آماده هستیم تا یک تم جدید با یک ارائه به سبک پرزی را در نرم افزار پاورپوینت برای شما ایجاد کنیم، بدون اینکه شما بخواهید از پرزی استفاده کنید.

در نمونه کار زیر که در پاورپوینت طراحی شده است، شما قادر خواهید بود این سبک از پاورپوینت را برای خود ثبت سفارش پاور کنید و یک جلسه دفاع عالی و فوق العاده جذاب را برای اساتید و دانشجویان به وجود آورید.

حالا کدام یک بهتر است؟

قوی‌ترین سایتی که در حال حاضر در کشور ایران در زمینه خدمات پرزنتیشن فعالیت دارید، وب سایت طراحی پویا است.
با ارائه سبک مدرن، ما توانسته‌ایم تا یک ارائه فوق العاده را برای شما به ارمغان بیاوریم و نیاز شما را از سایر نرم افزارهای موجود بر طرف کنید.
جالب است بدانید که این سبک از پاورپوینت با توجه به هزینه‌های فوق‌العاده گرانی که در کشورهای آمریکا دارد، بسیاری از ایرانیان خارج از کشور با انتخاب وب سایت طراحی پویا، از پرداخت هزینه‌های زیاد خود داری می‌کنند.
چهار روش سریع سفارش پاورپوینت
برخی از کشورهایی که تاکنون این سبک از ارائه پاورپوینت را ثبت کرده‌اند عبارتند از: استرالیا، امارات، آمریکا و چین
شما قادر خواهید بود که یک ارائه جذاب و متفاوت با قابلیت پرزنتیشن به سبک پرزی را در نرم افزار پاورپوینت اجرا کنید و از تمامی ویژگی‌های مثبتی که در اول یاداشت اشاره کردیم نیز بهره‌مند گردید.
شما می توانید با مراجعه به یاداشت”سفارش انجام پرزیبا قابلیت زبان فارسی” از خدمات سبک مدرن و پرزی ارائه شده در پاورپوینت مطلع گردید.
پس منتظر نمانید و از طریق شماره تماس 09120487378 با ما در ارتباط باشید تا ثبت سفارش پاور خود را سریع انجام دهید.

هزینه‌های ثبت سفارش پاور جلسه دفاع چقدر است؟

پس از انتخاب اینکه شما پاورپوینت یا پرزی را انتخاب می‌کنید، مهمترین عامل موثر در این انتخاب، هزینه‌های موجود برای تهیه اسلایدهای شما است.
ما توانسته‌ایم کمترین هزینه ممکن برای با کیفیت ترین اسلایدها در کشور ایران را صفحه لیست قیمت پاورپوینت به صورت شفاف برای شما آماده کنیم.
کافی است به روی رنگ قرمز کلیک کنید تا دسترسی شما به لیست هزینه‌های پاورپوینت و مشاهده سبک‌های طراحی مختلف پاورپوینت، بهترین انتخاب را با توجه به هزینه‌ای که مد نظر دارید، انتخاب کنید.
فراموش نکنید که گرانترین قیمت‌های پاورپوینت موجود در وب سایت طراحی پویا با ارزان‌ترین هزینه‌های موجود در سایر سایت‌ها مشابهت دارد.
این به معنا است که بهترین انتخاب پیش روی شما، تنها و تنها وب سایت طراحی پویا است.
جالب است که بدانید شما با پرداخت هزینه‌های زیاد در سایت‌های دیگر برای انجام و ساخت پاورپوینت، از کیفیت پایین خدمات پرزنتیشن بهره‌مند خواهید بود.
چرا که تنها وب سایتی که به صورت اختصاصی روی ساخت پرزنیتش در کشور ایران کار می‌کند، وب سایت طراحی پویا است.
سایر تارنماها به صورت فرعی روی این خدمات فعالیت دارند که در نتیجه کیفیت کار شما پایین خواهد آمد.

تخفیف‌های انجام ثبت سفارش پاور چقدر است؟

در تابستان 1398 شما قادر خواهید بود علاوه بر مشاهده نمونه کار پاورپوینت و لیست قیمت پاورپوینت از تخفیف خدمات تهیه پاورپوینت نیز بهره‌مند گردید.
سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه همراه با تخفیف
همه سبک‌های طراحی پاورپوینت در تابستان 1398 شامل 20 درصد تخفیف پاورپوینت شده‌اند.
برای مشاهده سایر تخفیف‌های تهیه پاورپوینت می‌توانید از صفحه تخفیف پاورپوینت استفاده کنید.

نحوه ثبت سفارش پاور چگونه است؟

برای انجام سفارش پاورپوینت خود کافی است از طریق شماره تماس 09120487378 یا 09162026676 با کارشناسان وب سایت در کشور ایران تماس بگیرید یا با استفاده از همین شماره تماس‌ها از طریق تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.
ثبت سفارش پاورپوینت
افرادی که خارج از کشور ایران حضور دارند نیز می‌توانند از طریق تلگرام یا واتساپ با ما در ارتباط باشند یا از طریق ایمیل زیر با کارشناسان در ارتباط باشند:
درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری