سفارش انجام پرزی در پاورپوینت با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

فهرست مطالب

پرزی یکی از نرم افزارهایی است که اخیرا میان ایرانی‌ها محبوب شده و برای پرزنتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این آموزش به شما خواهیم گفت که چگونه سفارش انجام پرزی را در محیط نرم افزار پاورپوینت انجام دهید.

ساخت پرزی

سفارش نرم افزار پرزی

پرزی یکی از جذابترین نرم افزارهای ساخت پرزنتیشن است، شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود با استفاده از یک نقشه راه، مطالب خود را پرزنت کنید. از نکات قابل توجه در این نرم افزار، داشتن تم‌های آماده و قابلیت زوم شدن در نقشه راه است.

برای آشنایی اختصاصی با نرم افزار پرزی می‌توانید به یاداشتی که اخیرا در معرفی این نرم افزار، گذاشته‌ایم، مراجعه کنید.

نرم افزار پاورپوینت در نسخه 365 ورژن 2016 خود با قابلیت پولی کردن این امکانات، و استفاده از امکاناتی نظیر پرزی، سعی کرد تا در زمینه ساخت پرزنیشن کاربران خود را از دست ندهد.

به علت اینکه در کشور ایران معمولا از نسخه‌های پولی استفاده نمی‌شود، اکثر ایرانی‌ها از این امکانات مطلع نبودند. اخیرا در ورژن 2019 پاورپوینت که به صورت کرک شده نیز قابل دسترس است، ساخت پاورپوینت به سبک پرزی به صورت رایگان برای کاربران ایرانی فعال شده است.

مشکلات پرزی چیست؟

در کنار مزیت‌های جذاب پرزی، برخی ایرادات اساسی این نرم افزار منجر شده است تا شما در زمینه ویرایش و ساخت پرزی به شدت با مشکل رو به رو شوید.

برای مثال عدم پشتیبانی از زبان فارسی و استفاده از راه‌های پیچیده حل مشکل زبان فارسی پرزی که هر کاربر ساده رو با مشکل رو به رو خواهد کرد، باعث می‌شود، افراد معمولی دست از ساخت پرزی بردارند.

راه حل مناسب چیست؟

با توجه به آپدیت ورژن 2019 پاورپوینت، شما دیگر نیازی به ساخت پرزی نخواهید داشت. شما با استفاده از امکاناتی که به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت، خواهید توانست با کیفیت بهتر و جذابتری پاورپوینت‌هایی به سبک پرزی آماده کنید.

از طرفی تنها مزیت اساسی پرزی نسبت به پاورپوینت، قابلیت زوم شدن و تم‌های آماده است که پاورپوینت با استفاده از قابلیت زوم شدن و ترزیشن‌های جذاب، این اتفاق را خنثی کرد.

در زیر شما می‌توانید یک نمونه کار به سبک پرزی با قابلیت زوم شدن را مشاهده کنید.

اما این تنها اتفاق هیجان‌انگیز ساخت پاورپوینت نیست و شما می‌توانید با استفاده از امکانات جدید پاورپوینت، قابلیت انیمیشن‌سازی خارق العاده‌ای به پرزنتیشن خود بدهید.

در زیر شما می‌توانید یک نمونه کار جذاب که با پاورپوینت ساخته شده است را مشاهده کنید.

چگونه سفارش انجام پرزی بدهیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، شما می‌توانید تمامی خدمات مورد استفاده در نرم افزار پرزی را در نرم افزار پاورپوینت و با ساخت اسلایدهای جذاب در محیط پاورپوینت انجام دهید.

برای همین عملا با معایبی که در پرزی وجود دارد، دیگر نگرانی بابت ساخت اسلایدهای جذاب پرزی نخواهید داشت.

سفارش ساخت پرزی

وب سایت طراحی پویا در سال 2016 نیز به این قابلیت اشاره کرده بود و از حدود 3 سال پیش (نگاه کنید به یاداشت: قابلیت زوم شدن در پاورپوینت) کاملا با این امکانات آشنایی داشته است و اولین مرجع رسمی در کشور ایران است که این خدمات را به طور شفاف و با قیمت مصوب ارائه می دهد.

شما می‌توانید جهت سفارش انجام پرزی به راحتی با استفاده از شماره تماس 09162026676 با کارشناسان وب سایت طراحی پویا در ارتباط باشید و از دریافت خدمات سفارش پاورپوینت به سبک پرزی مطلع شوید.

قیمت سفارش انجام پرزی

یکی از شعارهای وب سایت طراحی پویا (سایت ساخت پاورپوینت) که در زمینه ساخت پاورپوینت به صورت تخصصی فعالیت دارد، ایجاد شفافیت برای مشتریان است. لذا تمام خدمات طراحی پاورپوینت با ویژگی‌ها و… کاملا شفاف در اختیار مشتربان قرار می‌گیرد.

خدمات سفارش پاورپوینت به سبک پرزی نیز در صفحه لیست قیمت پاورپوینت اضافه شده است.

سفارش انجام پرزی در این صفحه با عنوان سطح مدرن درج شده است.

سفارش انجام پرزی جلسه دفاع

شما قادر خواهید بود تا با استفاده از امکاناتی که سایت ساخت پاورپوینت طراحی پویا در اختیار شما قرار می‌دهد، با 30 درصد تخفیف قابلیت طراحی پاورپوینت به سبک پرزی را برای جلسه دفاع خود سفارش دهید.

در زیر می‌توانید یکی از نمونه کارهای ساخته شده مرتبط با جلسه دفاع را مشاهده کنید.

سفارش انجام پرزی گزارش عملکرد

یکی از مهمترین فعالیت‌های شرکت‌ها که معمولا به صورت سالیانه انجام می‌گیرد، گزارش عملکرد شرکتشان برای سهامداران و… است. در صورتی که شما سبک پرزی را برای گزارش عملکرد خود انتخاب کنید، تاثیر چندبرابری را به راحتی روی مشتریان خود خواهید داشت و برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان، به راحتی خواهید توانست به اهداف خود برسید.

سفارش نرزیشن به سبک پرزی

یکی از مهمترین ویژگی‌های جذاب پاورپوینت، قابلیت خروجی گرفتن ویدئو است. حالا اگر شما بخواهید یک نریشن تهیه کنید، با استفاده از خدمات سطح مدرن پاورپوینت و سفارش پاورپوینت در این سطح، قادر خواهید بود یک نریشن جذاب را تهیه کنید.

در زیر می‌توانید یکی از نریشن‌های تهیه شده توسط وب سایت طراحی پویا را برای یکی از موسسات آموزشی در کشور ایران، مشاهده کنید.

راه های سفارش انجام پرزی

جهت سفارش انجام پرزی در محیط نرم افزار پاورپوینت می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09162026676

تلگرام و واتس آپ: 09162026676

همچنین می توانید به صفحه ما در اینستاگرام و کانال تلگرامی سفارش انجام پاورپوینت مراجعه کنید.

در صورتی که خارج از کشور ایران هستید و نیاز به ارسال مطالب خود یا دریافت مشاوره از طریق ایمیل دارید، می‌توانید از طریق جیمیل زیر با ما در ارتباط باشید:

amirshahtori@gmail.com

امیدوارم هستم از این مطلب آموزشی، به صورت کلی توانسته باشیم، پیش زمینه‌ای روشن در زمینه ساخت پاورپوینت و طراحی اسلایدهای پاورپوینت به سبک پرزی را برای شما به نمایش درآورده باشیم. همچنین شما می‌توانید برای سفارش پاورپوینت به صفحه آموزش سفارش پاورپوینت و کلیه خدماتی که وب سایت طراحی پویا در زمینه انجام پاورپوینت دارد، مراجعه کنید.

برای دریافت جدیدترین تخفیفات پاورپوینت و نمونه کارهای پاورپوینت نیز می‌توانید صفحه تخفیف پاورپوینت و کانال آپارات نمونه کارپاورپوینت وب سایت طراحی پویا مراجعه کنید.

با دیگر خدمات ما آشنا شوید

سفارش پاورپوینت سه بعدی برای اولین بار در ایران

معرفی سایت طراحی پویا در زمینه تهیه خدمات پاورپوینت و پرزی در کشور

زوم شدن پاورپوینت داخل اسلایدهای پاورپوینت به سبک پرزی

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
تماس فوری