قیمت هر اسلاید پاورپوینت چقدر است ؟ | هزینه انجام پاورپوینت

ارائه قیمت پاورپوینت در سال 1402
فهرست مطالب

واحد نمایش در نرم افزار پاورپوینت اصطلاحا اسلاید گفته می‌شود. طراحی و ساخت پاورپوینت معمولا بر مبنای تعداد اسلاید مشخص می‌شود. قیمت هر اسلاید پاورپوینت معمولا با توجه به درخواست نوع طراحی مشتری متفاوت است ولی در زیر هزینه‌های مرتبط با نوع سفارشات توسط وب سایت طراحی پویا آورده شده است.

ساخت اسلاید پاورپوینت با هزینه ارزان امکان پذیر است؟

همانطور که در هزینه‌های بالا ذکر شده است؛ ساخت پاورپوینت متناسب با هر سلیقه‌ای امکان پذیر است. طبیعتا افرادی که قادر به پرداخت هزینه زیاد نیستند یا علاقه‌ای جهت ساخت پرزنت‌های حرفه‌ای با توجه به نوع پروژه فعلی خود ندارند، می‌توانند با استفاده از پلن ساده که قابلیت فونت‌های استاندارد و پشتیبانی از متن را دارد؛ سفارش دهند.

قیمت هر اسلاید پاورپوینت

ارزان‌ترین بخش طراحی پاورپوینت مرتبط با همین سطح ساده است و البته گران قیمت‌ترین طراحی پاورپوینت هم مرتبط با سطح تجاری است که بیشتر مورد استفاده شرکت‌ها، سخنران‌ها و… است که جهت تاثیر‌گذاری مطالب خود، نیازمند طراحی‌های خاص هستند که این طراحی‌ها برای اولین بار در کشور ایران توسط وب سایت طراحی پویا انجام می‌شود.

هزینه ساخت هر صفحه پاورپوینت پایان نامه چقدر است؟

ساخت پاورپوینت پایان نامه برای جلسه دفاع و همچنین پیش دفاع یکی از مباحث اصلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌باشد که جهت تهیه این فایل باید با نرم افزار پاورپوینت و جلسات دفاع آشنایی کامل داشته باشند.

وب سایت طراحی پویا با انجام بیش از 100 پروژه پاورپوینت پایان نامه موفق در کشور ایران و بین اللملی توانسته است بهترین بازخورد لازم را در تهیه پاورپوینت‌های پایان نامه به خود اختصاص دهد. در زیر می‌توانید یکی از بازخوردهای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را مشاهده فرمایید.

قیمت هر اسلاید پاورپوینت
هزینه ساخت هر اسلاید پاورپوینت پایان نامه جهت طراحی کردن به صورت بالا می‌باشد. گفتنی است امکان تهیه و خلاصه سازی پایان نامه برای جلسه دفاع نیز توسط تیم متخصص وب سایت طراحی پویا قابل انجام است.

تعرفه هر اسلاید پاورپوینت شامل تخفیف می شود؟

وب سایت طراحی پویا با برگزاری جشنواره‌های مختلف و ارائه کدهای تخفیف جذاب، هر هفته تخفیف‌های محدود و نامحدودی را برای پروژه‌های مختلف طراحی پاورپوینت داخل سایت بروز می‌کند تا قیمت هر اسلاید پاورپوینت در سطح‌های مختلف را برای شما کاهش دهد، شما می‌توانید از جدیدترین تخفیف‌های ساخت پاورپوینت از صفحه تخفیف سفارش پاورپوینت این کدهای تخفیف را دنبال کنید.

سفارش پاور پوینت پایان نامه
سفارش پاورپوینت پایان نامه

نحوه محاسبه قیمت هر اسلاید پاورپوینت

برای قیمت‌گذاری هر اسلاید پاورپوینت فاکتورهای مختلفی دخیل هستند که برخی از این فاکتورها عبارتند از:

  • رعایت اصول ارائه علمی
  • استفاده از فونت های استاندارد
  • استفاده از افکت های ساده و حرفه ای
  • استفاده از ترنزیشن (انتقال صفحه)
  • استفاده از انیمیشن های تخصصی
  • استفاده از اسمارت آرت
  • استفاده از فیلم
  • استفاده از عکس های تخصصی
  • استفاده از صداگذاری و موسیقی
  • همکاری با بخش صداگذاری (مجری سخنران)
  • طراحی بک گراند متناسب با مخاطب
  • و…

همانطور که در فاکتورهای ذکر شده مشاهده می‌فرمایید، استفاده همه این موارد در یک پاورپوینت نیازمند وقت گذاشتن است که ارزش کار و پروژه‌ها را بالا می‌برد و در قیمت هر اسلاید پاورپوینت متاثر است. به همین دلیل هزینه هر اسلایدی که استفاده از امکانات بالا را بیشتر داشته باشد، گرانتر از اسلایدهایی است که نسبتا تعداد آپشن‌های کمتری به خود اختصاص داده‌اند.

سفارش پاورپوینت

جهت ساخت پاورپوینت فوری فارسی و یا انگلیسی خود می‌توانید با شماره تماس 09162026676 تماس حاصل فرمایید تا با دریافت مشاوره کاملا رایگان و اختصاصی، بهترین ارائه ممکن را در سطح مورد نظرتان تهیه کنیم و یک همکاری موفقیت آمیز و عالی را با هم تجربه کنیم. همچنین می‌توانید سفارش پاورپوینت خود را از طریق تلگرام و واتس آپ با همین شماره تماس ثبت کنید. کاربران خارج از کشور ایران نیز می‌توانند با ایمیل amirshahtori@gmail.com با ما در ارتباط باشند.

سفارش پاورپوینت معمولی
درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری