سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه در تابستان 1398 همراه با تخفیف تابستانه

فهرست مطالب

تهیه و انجام پاورپوینت جلسه دفاع در تابستان 1398 یکی از چالش‌های پیش روی شما عزیزان برای اتمام مقطع تحصیلی شما است. ما در این آموزش به شما کمک خواهیم کرد که به راحتی سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه خود را تکمیل کنید.

پاورپوینت جلسه دفاع

پس از گذراندن دروس ترمیک در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، دانشجویان پروپوزال خود را تصویب و سپس به نگارش پایان نامه می‌پردازند. پس از اتمام و تکمیل پایان نامه، مهمترین لحظه برای دانشجویان، جلسه دفاع خواهد بود.

یکی از مهمترین مراحل علمی یک دانشجو است که می‌بایست در بازه زمانی کوتاهی از زحمات چندساله خود دفاع کند و نمره‌ای عالی را از داوران دریافت کند.

تهیه مطالب برای جلسه دفاع از یک پایان نامه حجیم و پرزنت کردن آن در بازه زمانی کوتاه (20 دقیقه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 40 دقیقه برای دانشجویان دکترا) از مهمترین چالش‌های دانشجویان است.

طراحی پاورپوینت جلسه دفاع

پس از مشخص شدن مطالب پاورپوینت، دومین چالش دانشجویان در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع، ساخت و تهیه پاورپوینت است. اینکه شما چگونه استانداردهای علمی یک جلسه دفاع را رعایت کنید و تم (قالب) مرتبط با یک پایان نامه را تهیه کنید، در جلسه دفاع بسیار مهم است.

اگر شما نتوانید یک طراحی مناسب با جلسه دفاع انجام دهید و استانداردهای علمی را در آن رعایت کنید، علاوه بر ضعیف نشان دادن رساله خود، به مخاطبین این را نشان خواهد داد که شما از نظر علمی توانایی ساخت یک پرزنت علمی را ندارید.

جهت آموزش برخی از استانداردهای علمی در مورد طراحی پاورپوینت را در لینک زیر مشاهده کنید:

7 نکته ارائه پاورپوینت

سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه

اینکه آیا منطقی هست شما سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه خود را در اختیار دیگران قرار دهید، یکی از سوال‌های پیش روی شما خواهد بود.

در جواب به این سوال باید گفت ساخت پاورپوینت و تهیه پاورپوینت یک حرفه کاملا تخصصی است که در دو بخش طراحی پاورپوینت و تهیه مطالب پاورپوینت تقسیم می‌گردد.

سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه همراه با تخفیف

وب سایت طراحی پویا با سابقه چند ساله در تهیه و ساخت پاورپوینت در کشور ایران و ارائه جدیدترین سبک‌های طراحی برای اولین بار در کشور ایران، توانسته است سابقه درخشان و بی‌نظیری را برای مشتریان خود مخصوصا در حوزه جلسات دفاع به ارمغان بیاورد.

وب سایت طراحی پویا در زمینه ساخت پاورپوینت پایان نامه و انجام پرزنتیشن جلسه دفاع، در دو حالت انجام می‌گردد:

1- طراحی و انجام پاورپوینت جلسه دفاع

2- انجام خلاصه و طراحی پاورپوینت رساله پایان نامه

در بخش اول در صورتی که شما مطالب پایان نامه خود را خلاصه کرده باشید و صرفا انجام طراحی پاورپوینت پایان نامه را بخواهید، می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت پاورپوینت پایان نامه از هزینه‌های موجود برای طراحی یک پاورپوینت جلسه دفاع به راحتی مطلع شوید.

در صورتی که شما بخش دوم یعنی خلاصه‌سازی و طراحی پاورپوینت پایان نامه را مد نظر خود داشته باشید، لازم است که رساله خود را در ابتدا برای کارشناسان ما ارسال کنید تا متخصصان رشته شما هزینه خلاصه‌سازی استاندارد کار شما را برآورد کنند و سپس هزینه نهایی به شما اطلاع داده شود.

جهت ارتباط با کارشناسان تیم طراحی پویا می‌توانید از طریق شماره تماس 09120487378 یا 09162026676 با ما در ارتباط باشید.

همچنین دو شماره ذکر شده قابلیت پاسخگویی 24 ساعته در تلگرام و واتساپ را دارند.

نحوه سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه

مراحل انجام سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه توسط تیم طراحی پویا در صفحه لیست قیمت پاورپوینت نیز آورده شده است. با این وجود پس از برقراری ارتباط شما با کارشناسان وب سایت طراحی پویا، در مورد جزئیات جلسه دفاع و تهیه پاورپوینت پایان نامه اطلاعاتی به صورت رایگان در اختیارتان قرارخواهد گرفت.

پس از آن نمونه کارهای پاورپوینت طراحی شده در رشته شما و همچنین سبک‌های مختلف طراحی پاورپوینت برای شما ارسال خواهد شد.

وب سایت طرحی پویا توانسته است برای اولین باردر کشور ایران با ارائه سبک های طراحی جذاب در پاورپوینت، شما را از هر نرم افزار جانبی دیگر برای پرزنتیشن راحت کند!

راه های ارتباط تهیه پاورپوینت پایان نامه

شماره‌های تماس تلفنی برای سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه را در زیر دنبال کنید:

09162026676 یا 09120487378

ایمیل:

amirshahtori@gmail.com

همچنین شماره‌های ذکر شده در شبکه های واتساپ و تلگرام قابلیت پاسخگویی 24 ساعته را دارند.

سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه فوری

وب سایت طراحی پویا تا بهار 1398 توانسته است بیش از 150 پرزنتیشن جلسه دفاع را به صورت کامل تهیه و طراحی کند که تعدادی از این سفارش ساختن پاورپوینت پایان نامه به صورت فوری توسط مشتریان ما ثبت شده‌اند. برای مثال تهیه پاورپوینت کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازاریابی که در کمتر از 24 ساعت خلاصه‌سازی و طراحی گردید و با نمره 19.30 به اتمام رسید.

لذا در صورتی که شما نیز سفارش ساختن پاورپونت پایان نامه به صورت فوری دارید، جای نگرانی ندارد. کافی است با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا به راحتی پاورپوینت جلسه دفاع خود را دریافت کنید.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری