سفارش پاورپوینت برای معلمان با وجودی تعطیلی مدارس با تخفیف 40 درصدی

فهرست مطالب

با شروع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس جهت ارتقای و کاهش کیفیت علمی دروس علمی ما آماده هستیم تا با تخفیف 40 درصدی ویژه ایام تعطیلات سفارش پاورپوینت برای معلمان را انجام دهیم.

تخفیف سفارش پاورپوینت برای معلمان

جهت سهولت دانش اموزان و معلمان، فقط تا پایان اسفندماه ۱۳۹۸ می‌توانید سفارش ساخت پاورپوینت آموزشی از کتاب‌های درسی را با ۴۰ درصد تخفیف ویژه بدهید.
در انجام پاورپوینت به نکات علمی و جذاب حهت ساخت پاورپوینت درسی شما توجه خواهد شد.

همچنین در صورتی که نیازمند دریافت فاکتور هزینه پرداخت شده باشید، به صورت رایگان برای شما ایجاد خواهد شد تا مشکلی برای دریافت هزینه از مدرسه یا آموزش و پرورش مورد نظر خود نداشته باشید.

سفارش پاورپوینت برای معلمان

همچنین اگر پاورپوینت های آماده در اینترنت را دارید ولی امکان ویرایش آن برای شما و حذف تبلیغات فراهم نیست، شما می‌توانید از خدمات شکستن رمز پاورپوینت وب سایت طراحی پویا استفاده کنید

برای مثال اخیرا پاورپوینت درس ریاضی ملاس هفتم که در قالب ۲۰ پروژه پاورپوینت و بیش از ۱۹۰۰ اسلاید بود، و هزینه خریداری و ساخت آن بالغ بر ۵ میلیون تومان بود، با ۵ درصد از هزینه ارزش واقعی به عنوان هدیه برای دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان آماده شد.

لذا در صورتی که شما هم قصد دریافت پاورپوینت بدون رمز دارید می‌توانید در کمتر از نیم ساعت فایل قابل ویرایش پاورپوینت آموزشی را دریافت کنید و‌ سپس به راحتی و برای اصلاحات مورد نظر از جمله حذف تبلیغات و… را انجام دهید.

چقدر تخفیف ویژه دارید؟

صرفا برای معلمان زحمتکش که امکان حضور در کلاس‌ها را ندارند و می‌بایست آموزش‌ها را به صورت مجازی در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند، ۴۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته‌ایم که تا سقف 15 هزار تومان برای سفارشات بالای 40 هزار تومان قابل استفاده خواهد بود.

گفتنی است که این تخفیف ویژه ساخت پاورپوینت تنها تنها تا پایان خرداد 1399 قابل استفاده خواهد بود که جزئیات بیشتر را در کانال تلگرام ما می‌توانید مشاهده کنید.

چگونه سفارش پاورپوینت برای معلمان بدهیم؟

برای سفارش ساخت پاورپوینت دانش آموزی در ابتدا باید مشخص کنید که محتوای شما چه چیزی هست.

مثلا می‌توانید تصاویر مورد نظر از درسی که باید آن را ارائه دهید برای ما ارسال کنید یا می‌توانید به راحتی فایل پی دی اف کتاب و‌ درس مورد نظر خود را از طریق وب سایت آموزش و پرورش دریافت نمایید و برای ما ارسال کنید.

پس از اماده شدن محتوا، از طریق شماره های تماس 09120487378 یا 09162026676 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اینکار می‌توانید از طریق واتساپ، تلگرام یا مکالمه تلفنی استفاده کنید.

پس از دریافت فایل شما، هزینه مشخص و با اعمال 40 درصد تخفیف ویژه برای معلمان به شما اطلاع داده خواهد شد.

همچنین‌برای شکستن رمز پاورپوینت‌های آموزشی نیز می‌توانید از همین طریق فایل‌های رمزگذاری شده را ارسال کنید تا در کمتر از نیم‌ساعت فایل قابل ویرایش و بدون رمز بدست شما برسد.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری