هدیه 1900 اسلایدی به دانش آموزان سیستان و بلوچستان توسط وب سایت طراحی پویا

فهرست مطالب

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، به علت کمبود امکانات آموزشی بیش از 1900 اسلاید پاورپوینت به عنوان هدیه 1900 اسلایدی به دانش آموزان سیستان و بلوچستان توسط وب سایت طراحی پویا تقدیم آموزش و پرورش این استان شد.

هدیه 1900 اسلایدی به دانش آموزان

پس از درخواست معلم دانش آموزان یکی از مدارس استان سیستان و بلوچستان در زمینه خدمات پاورپوینت درس ریاضی کلاس هفتم و عدم بودجه کافی جهت ساخت پاورپوینت برای دانش آموزان، تیم طراحی پویا با شکستن پسورد فایل‌های ریاضی موجود در اینترنت، هدیه 1900 اسلایدی به دانش آموزان سیستانی در درس ریاضی هفتم داد.

ارزش تهیه این پکیج بالغ بر 5 میلیون تومان که توسط وب سایت طراحی پویا با هزینه‌ای کم جهت رفاه و افزایش کیفیت درس این دانش آموزان آماده و در کمتر از یک ساعت در اختیار بخش آموزشی مورد نظر قرار گرفت.

هدیه 1900 اسلایدی به دانش آموزان سیستانی
رمز فایل‌های پاورپوینت ریاضی کلاس هفتم باز شد

همانطور که در شکل بالاها هم مشخص است، 20 فایل پاورپوینت که بیش از 1900 اسلاید را در بر می‌گیرد جهت رفاه دانش آموزان مدارس سیستان و بلوچستان در اختیار بخش‌‌های آموزشی مربوطه قرار گرفت.

ما دقیقا چه کاری می کنیم؟

ما با ارائه خدمات ساخت ساخت و تهیه پاورپوینت در زمینه سفارش انجام پاورپوینت در حال خدمات‌رسانی به هممیهنان عزیزان هستیم.

همانطور که در این یاداشت هم مشخص شد، این خدمات می‌تواند برای تمامی شهرهای کشور قابل ارائه باشد همچون هدیه 1900 اسلایدی به دانش آموزان سیستانی!

با وجود اینترنت دیگر لازم نیست برای انجام خدمات پاورپوینت یا پرزی خود به بیرون از خانه مراجعه کنید، کافی است از طریق شماره تماس 09120487378 خدمات شکستن رمز پاورپوینت یا ساخت پاورپوینت خود را سفارش دهید.

ما آماده هستیم تا با ارائه لیست قیمت پاورپوینت و ارائه دادن نمونه کارهای زیبای پاورپوینت به شما کمک کنیم تا متناسب با بودجه‌ای که دارید، بهترین ارائه ممکن را برای خود یا دوستان خود آماده کنید.

یاداشت های مفید ما را مطالعه کنید

ما با ارائه خدمات منحصربفرد توانسته‌ایم قویترین تیم پرزنتیشن کشور ایران را تشکیل دهیم و با ارائه قیمت‌های ارزان با کیفیتی مثال زدنی، اعتماد و نظر مشتریان خود را جلب کنیم.

شما هم می‌توانید از طریق لینک‌های زیر از جذابترین خدمات مرتبط با پرزنتیشن و ساخت پاورپوینت در کشور ایران مطلع شوید:

سفارش و ساخت پاورپوینت از طریق شماره‌های تماس 09120487378 یا 09162026676 از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ به راحتی قابل انجام است.

درخواست سفارش ساخت پاورپوینت
ارائه لیست قیمت و نمونه کار همراه با مشاوره رایگان
مطالب بیشتر
انجام پروژه پاورپوینت
سفارش پاورپوینت

انجام پروژه پاورپوینت 1403

ساخت پاورپوینت در دنیای همیشه درحال توسعه با آخرین روند طراحی برای جذب مخاطب و انتقال موثر پیام شما ضروری است. با تهیه یک ارائه

دوست داری پاورپوینت فوق العاده برای ارائه آماده کنی؟
سریع با ما تماس بگیر تا راهنمایت کنیم
هزینه انجام پاورپوینت
تماس فوری